Porin kaupunginhallituksen ja kaupunginjohtajan on erottava

Porin kaupunginhallituksen ja kaupunginjohtajan on erottava / Tiedotteet / Porissa pelon ilmapiiri – adressia ei luovuteta   / Kommentit

Vieras

02.03.2021 16:54

Jopas oli taas adressi. Perus Porilaista selän takana jauhantaa. Jos ei voi nimeä julkaista niin jätä koko adressi allekirjoittamatta. Pelon ilmapiiri! Anna mun kaikki kestää. Vanhoja seniilejä ja täysiä urpoja koko kaupungintalo täynnä! Helppo suojatyöpaikka kun pääsee sisälle. Mistään ei tarvitse mitään tietää ja mitää järkevää kaupungin eteen ei tarvitse tehdä. - Sami Laakso

Pettynyt Yrittäjä

#2 Re:

02.03.2021 17:49

#1: -

Mitä sitten kerätään mitään addreseja. Ala-arvoista kerta kaikkiaan!!! Kasvattaisitte hyvänen aika selkärangan, piilotella nyt näin ison asian suhteen kuin pikku lapset hirviön edessä. Häpeisitte.

#3 Re: Re:

02.03.2021 18:20

#2: Pettynyt Yrittäjä - Re:

Hei!

Ihmettelen sitä, adressit.comissa on mahdollista allekirjoittaa adressi ilman, että nimeä näkyy internetissä, mutta niinpä vain on. Lisäksi yllätys oli, että 444 allekirjoittaneesta peräti 263 (59,2 %) ei halunnut nimeään näkyviin.

Paperiprintissä nimet näkyvät, mutta jos kerran vain 181 uskaltaa allekirjoittaa adressin nettiin nimellään, on syytä olettaa, että suurin osa noista 263 nimettömästä ei eivät ole tienneet mitä ovat tekemässä. Ainoa selitys on, että pelkäävät niin paljon Luukkosen ja kaupungin kostoa. Siksi aderssiin luovuttamisessa ei ole järkeä.

Luukkonen ja muut kaupungin suhmuroijat täytyisi saada ulos, mutta miten se onnistuu, jos pelko on näin kova?

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

02.03.2021 18:21

02.03.2021 18:22

#1: -

Hei!

Vieras

#6 Re: Re: Re:

02.03.2021 18:31

#3: Tuomas Zacheus - Re: Re:

Kertokaa vähän tietämättömälle, keitä olisi viisasta äänestää kuntavaaleissa, jotta Luukkonen ja kumppanit saadaan pois ja  paremmat henkilöt virkoihin!

#7 Re:

03.03.2021 10:03

#5: Tuomas Zacheus -

Meidän piti luovuttaa adressi alunperin 1.3. kun oli kaupunginvaltuuston kokous. Yksi vaihtoehto olisi ollut vetää tussilla yli niiden 263 allekirjoittajan nimet, jotka eivät halua nimeään näkyviin, mutta emme nähneet tällaisessa toiminnassa järkeä, kun 444 allekirjoitusta yhteensä. Eri asia, jos allekirjoittajia olisi ollut 1000 ja niistä 263 olisi allekirjoittanut sen nettiin nimettömänä. Silloin se ei olisi ollut niin suuri osuus kokonaisporukasta. Tai jos 444 allekirjoittaneesta vain muutamat olisivat olleet nimettömiä netissä.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…