Pään peittäminen jumalanpalveluksessa rukoiltaessa ja profetoidessa!

Pään peittäminen jumalanpalveluksessa rukoiltaessa ja profetoidessa! / Tiedotteet / TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE OIKEUSPROSESSISSA! - ADRESSI SULJETAAN! / Kommentit

Vieras

20.06.2021 09:09

Tiedättekö, ketä te jumalanpalveluksineen ym. ihmisten kehittämien rituaalien myötä palvotte? Itse sielunvihollista! Hän haluaa palvontaa, ei Luojamme ja Isämme taivaassa. Näin Jeesuskin opetti. Päivi Räsäsen kommentti "Homot eivät ole Luojamme luomia" on aivan käsittämätön ja osoittaa täyttä tietämättömyyttä Isämme tahdosta ja luonteesta. Isä on RAKKAUS, Hänessä ei ole mitään pahaa. Hän ei edes kykene pahaan. Vanhassa testamentissa kaikki varastaminen, tappaminen ja tuhoaminen on sielunvihollisen työtä, hän esiintyy jumalana. Hyvät uutiset: KAIKKI TULEVAT PELASTUMAAN, IHAN KAIKKI! Kiitos siitä Kristus Jeesukselle, joka teki täydellisen työn em. mahdollistamiseksi. Suurin osa uskovista (itsekin olen uskossa) kuvittelee olevansa jotenkin parempia kuin muut (itse en). Ikuinen helvetti/kadotus -opeilla (jotka eivät siis pidä paikkaansa - ikuista helvettiä/kadotusta ei siis ole olemassa) tuhotaan monen lapsen, nuoren ja jopa aikuisen maanpäällinen vaellus lähes kaikkien kristinuskonlahkojen toimesta. Tämäkin on sielunvihollisen toimintaa. Summa summarum: Taivaassa/paratiisissa tai millä sanoilla sitä voikaan kuvata tulemme kaikki viettämään ikuisuuden. Se ei tule olemaan virsienlaulua tms. paholaisen palvontaa, vaan jotain niin mahtavaa, jota emme pysty edes kuvittelemaan.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…