Jääkiekon SM-liiga takaisin maksuttomille kanaville

Outi Uuskoski
Vantaa

#1

24.01.2007 17:19

Hyvä vaan, ettei jääkiekko vie aikaa maksuttomien kanavien muilta ohjelmilta. Ken haluaa katsoa, maksakoon. Ja ennen kuin joku kommentoi, että samantien voitaisiin ottaa elokuvat ja sarjat pois maksuttomilta kanavilta, niin haluaisin huomauttaa, että yksikään sarja tai elokuva ei nauti samanlaista säännöllistä etuoikeutta kuin urheilulähetykset. Itse ainakaan en ole huomannut, että esim. Lostin tai CSI:n takia olisi siirretty yhtään ohjelmaa pois ennelta määrätyltä ohjelmapaikaltaan. Näin kuitenkin on käynyt erilaisten urheilukisojen takia ja esim. jääkiekko-ottelun venyessä jatkoajalle. Muutenkin, Suomessa voitaisiin siirtyä järjestelmään, jossa jokainen kanava olisi maksullinen ja jokainen voisi sitten maksaa niistä kanavista mitä katsoo. Voitaisiin poistaa TV-lupamaksukin, kun sille ei olisi enää perusteita YLEnkin ollessa maksullinen. Ja kilpailun kiristyessä TV:stä saattaisi tulla jopa jotain katsomisen arvoista joskus.
Matti Holmgren
Kangasala/Sahalahti

#2 Maksuttomille kanville !!!

09.11.2008 16:52

Kyllä minä olen sitä mieltä, että olisi SM-liiga ottelut nähtävillä kaikille jotka maksaa tällä hetkelläkin kaliin YLEn lupamaksun. Se olisi oikeuden mukainen ja demokraattinen järjestely. Vaikka joittenkin raha rikkaitten mielestä demokratia on armaassa Suomessamme kirosana, miksei ne joilla on rahaa niin voi tilata filmikanavaa ja katsoa takamus homeessa filmejä, siellä ei edes ole kesken elokuvan mainostaukoja. Minunkin asemassani joka asun 33 km. päässä jäähallista eikä ole autoa on ihan mahdoton päästä otteluita katsomaan jäähalleihin, koska illalla ei edes kello 16 jälkeen linja-autot kulje ainakaan Sahalahteen. Tasapuolisuutta kaikille rahan huumassakin. Minun eläkeeni on 650e. josta maksan 482e. vuokraa ja 100e. lääkeet ei paljon jää iltamenoihin Tampereelle jokailta 55e. taksi rahaa ja kun pitäisi päästä takaisin, eli yhteensä 110e. noin niinkuin pikaisella matematiikalla.
Kunnioituksella Matti Holmgren
Ville Erkki
Elim?ki

#3 Ei helvetti!

08.12.2009 18:12

Se että sm liiga meni jollekin vitun anal plussalle oli jo liika!
evil
Vieras

#4 Mitä ****** täällä oikein puuhataan?!

12.03.2011 15:50

Minkä helvetin takia sm-liiga piti siirtää maksullisille kanaville?!
kl
Vieras

#5 Jääkiekon SM-liiga takaisin maksuttomille kanaville

26.03.2011 18:48

SM-liiga takaisin maksuttomille kanaville
amo
Vieras

#6 Ketä kiinnostaa joku jääkendo?

10.04.2011 09:53

Ja jos kiinnostaa, niin sopii maksaa. Toivottavasti kaikki urheilu siirtyy maksukanaville. Itse maksan Eurosportista, koska haluan nähdä pyöräilyt, snookerit ja Saksan Bundesliigan. Koukkulätkä ei kiinnosta ja siksi hyvä ettei vie aikaa muilta kanavilta. Enemmän suomalaista draamaa ja dokumentteja maksuttomille kanaville!
Tuomari ja varajeesus
Vieras

#7 Jääkiekko, sairasta väkivaltaa

25.04.2011 19:28

Kiellettävä kokonaan tai vaihtoehtoisesti kaikki väkivallan käyttö suoraan oikeuteen.
Maailman oikeudenmukaisin ihminen

#8 Olen Samaa mieltä ton Matti Holmgrenin kanssa.

05.05.2011 17:14

Lukekaa hänen viesti.
RAUHA

#9 Rikolliset kuriin !

19.05.2011 16:01

Mitähän siitä seuraisi jos vaikka tenniksenpelaajat alkaisivat pahoinpitelemään toisiaan kesken pelin? Vankilaan vaan moiset väkivaltarikolliset!

Vieras

#10

19.04.2016 14:16

Allekirjoitin jos itse kuulun tuohon ryhmään joka ei tilaa kanavapaketteja yms. Työttömänä vaikee tilata. Ja jääkiekko lempi urheilulaji niin siks.