TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE!

TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE! / Tiedotteet / Kansanedustaja Antero Laukkanen kertoo sairastavansa parantumatonta ALS-tautia! / Kommentit

Vieras

18.11.2022 19:10

Itse en ole uskaltanut ottaa koronarokotetta.

Vieras

18.11.2022 20:23

Siinä taas nähtiin kerran, mitä nämä koronamyrkyt teettävät. Tämä on vain yksi lukemattomista tapauksista maailmassa tänä vuonna. Ne 1000 urheilijaa, jotka kuolivat kentälle ja tulevat kuolemaan, ei herätä yhtään epäilyksiä niissä, jotka kulkevat silmät kiinni. Propaganda rokotusten puolesta, valtamedian roskan tukemana on ollut massiivista. Roskalehdet, kuten HS, Aamulehti, IS, IL jne, suurimman humpuukin satusanomat, ovat jauhaneet tästä sairasta tarinaa jatkuvasti. Sen lisäksi tietysti lääketehtaiden vasikat, mm. Rämet Nohynek ja Salminen ovat jauhaneet heille kerrottua narratiivia yhtenä köytenä, tuloksena paljon rokotteisiin kuolleita ja vielä enemmän vammautuneita. Isoin syypää tähän hullutukseen on Marinin mielisairas hallitus M.Hongisto
Aikki

#3 Re:

20.11.2022 08:17

#2: -

Odotan sitä päivää, kun nämä rikolliset joutuvat vastuuseen valheistaan.

Aikki

#4 Re:

20.11.2022 08:22

#1: -

Onneksi et ottanut, niin nyt sinun ei pidä pelätä seurauksia. Itse en ole uskonut alunalkaenkaan tähän tautiin. Jeesus sanoi : älä pelkää olen kanssasi maailman loppuun asti. Tähän luotan ja uskon, ei rokotteet meille ikuista elämää anna.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…