Pelastetaan Käpylän kangaskauppa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pelastetaan Käpylän kangaskauppa.

ei@ole.com

#1 Mitä ihmettä?

02.06.2012 00:06

Tarkoitatteko että vuokrasopimus on katkeamassa vaikka tekisitte mitä? Jatkuuko sopimus entisen omistajan nimellä vai onko uudet vuokralaiset tekemässä omaa sopimusta? Kuulostaa hieman yksinkertaistetulta tarinalta.

Ettei kyse olisi vain siitä ettei uusi vuokralainen tahdo maksaa sitä mitä omistaja vaatii, kuten ennakkoja yms.
Veera Vuorento
Adressin tekijä

#2 Re: Mitä ihmettä?

02.06.2012 13:28

#1: ei@ole.com - Mitä ihmettä?

Tarkoitamme sitä, että on mahdollisuus että kangaskauppa-ompelimo ei jatka liiketilassa koska sen tahtoo muutkin vuokrata. Uusina vuokralaisina tekisimme oman uuden vuokrasopimuksen.

Ja tottakai rahalla on tekemistä asian kanssa, kyllähän järkikin sen kertoo että kuka tarjoaa eniten on tottakai taloyhtiön hallituksen silmissä etusijalla. Me uusina nuorina yrittäjinä emme loputtomiin pysty venymään tarjouskilpailussa. Lähtökohtamme adressiin on siinä että haluaisimme todistaa palvelumme olevan haluttu, tarvittu ja niin käytetty että siitä luopuminen tuottaisi pettymyksen useille ihmisille.

Me olemme valmiit maksamaan sen mitä taloyhtiö tahtoo. Se on vain harmillista että mitä enemmän vuokrakulutkin tilasta kasvavat sitä kalliimaksi palvelujen hinnat kasvavat.

puotin puksu hannele

03.06.2012 15:56

eiköhän me haluta pitää kangaskauppa entisellä paikalla,annetaan nuorille tilaisuus yrittää Käpylässä,palvelut muutenkin pois otettu,pidettäisiin puoti pystyssä,kompatkaa

03.06.2012 16:01

Tarvitsemme kankaita!!

04.06.2012 15:47

Syntyperäisenä 1931 Käpyläläisenä kannatan sydämestäni Käpylän kangaskaupan säilyttämistä tällaisena.

#6 Re:

04.06.2012 15:47

metsakissa

#7 Kangaskauppa pysyköön....

12.06.2012 13:19

Syntyperäisenä käpyläläisenä ompelemani kankaat hain aina mahdollisuuksien mukaan paikallisesta ;) Jopa poismuutettuanikin vierailin ostoksilla.