Sue Graftonin aakkosdekkarien suomennokset
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Sue Graftonin aakkosdekkarien suomennokset.
smas |
#117.10.2012 09:58Selvisipähän syy miksei kirjaa ole tullut markkinoille, vaikka kuinka odottanut olen. |
Kinsey fani |
#2 kirjojen markkinoinnista08.08.2013 08:04Harva dekkari tälläkään hetkellä yltää Graftonin tasolle. Ihmettelenkin kirjojen heikkoa kysyntää Suomessa. Syy täytyy olla huonossa markkinoinnissa. Nyt myydään aina vain raaempaa väkivallan kuvausta. Kyse ei ole enää perinteisestä dekkarista. Uskonkin,että Graftonille löytyisi paljon enemmän lukijoita ja fanijoukkoa, jos kirjoja markkinoitaisiin paremmin. |
Ansu |
#3 Samaa mieltä edellisen kanssa16.05.2014 11:29Minäkin olen odottanut uusia aakkosdekkareita kuin kuuta taivaalta. Ei voi olla totta, etteikö kiinnostusta riittäisi, kun vain alettaisiin markkinoida kunnolla. Näitähän ilmestyi alkuun ihan solkenaan, ja varmasti tekivät kauppansa! Tässä on vähän sama juttu kuin Janet Evanovichin numerodekkareiden (Stephanie Plum -sarja) kanssa. Niitä suomennettiin alkuun pari, sitten oli useiden vuosien tauko, kunnes tuli uudet suomennokset näistä aikaisemmin julkaistuistakin ja kunnon markinointi ja sarja alkoi mennä kuin vettä vaan! Tykkään Graftonista, kirjat eivät ole raa'an väkivaltaisia vaan jännittäviä ja viihdyttäviä. |
Vieras |
#404.05.2015 13:06Minulla on kaikki Sue Graftonon suomennetut kirjat ja odotan hartaana seuraavaa suomennosta, joka siis on vielä vaiheessa... |
Vieras |
#506.05.2015 18:56Kaikki Sue Fraftonin Kinsey-kirjat pitää suomentaa! Että kustantaja kehtaakin jättää sarjan kesken... |
Vieras |
#601.07.2015 17:40On todella törkeää lopettaa suomennokset kesken. Olen kerännyt ja lukenut kaikki tähän asti suomennetut ja kovasti odottanut uutta. Nyt aivan sattumalta huomasin tämän, ettei suomennoksia tule, kun menekki huono. En ymmärrä, koska tiedän monia, jotka lukevat näitä aakkosdekkareita. |
Vieras |
#712.07.2015 16:55Olen Grafton-fani. W is for wasted-kirjan lukemisen olen aloittanut muutaman kerran. Liian vaikeaa. Sain sen henkilöltä, joka oli sen ostanut eikä myöskään jaksanut lukea. Kyllä pitäisi saada suomennokset meille surkimuksille. |
Vieras |
#819.07.2015 18:40Christie ja Grafton kesälukemiston ykkösnimet, ehdotonta dekkareiden aatelia. |
MIE |
#9 Sue Grafton15.10.2015 13:02Lukijoita on varmasti. Miksi sarjan suomennos lopetettiin? |
Vieras |
#1018.03.2016 16:12Olen odottanut ja odottanut kirjasarjan jatkoa! Sarjan suomentamista ei todellakaan voi jättää kesken! |
Vieras |
#1102.08.2016 17:43Kustantajat näyttävät juuttuvan samaan selitykseen. Voisihan kirjalle löytää edullisemmankin tuottamisratkaisun. Toista naispuolista kalifornialaisdekkaristia eli Marcia Mulleria on taas suomennettu miten sattuu, vaikka oikeastaan kirjat kuitenkin liittyvät aina toisiinsa. |
Vieras |
#1228.09.2016 13:24Olen samaa mieltä että kunnon markkinointi loisi kysyntää lopuillekin aakkosdekkareille. Raakaa väkivaltaa sisältäviä pohjoimaisia dekkaraita suomennetaan paljon. Esim paljon hehkutetun norjalaisen kirjailijan Jo Nesbon dekkarit ovat täynnä raa´an väkivallan kuvausta, joka ohentaa lukunautintoa. Pitää hyppiä lukiessa yli tarkan kuvauksen, kuinka joku romaanin pahis surmataan propellitempulla ( uhri sidotaan paaluun ja laitetaan paaluun narulla kiinni vene, jossa perämootori propelli nostettuna vedestä) YÖKS! Muuten taidokkaasti kirjoitettuja, mutta paljon raakaa väkivallan kuvausta. Sue Graftonin kirjat on hyviä, eivät sisällä väkivallalla mässäilyä. |
|
Adressit, joille on ostettu lisänäkyvyyttä
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Pidetään kiinni pyöräedusta – hyvinvoinnin ja luottamuksen puolesta 🚴♂️
Puhtaan veden ja terveyden puolesta - Ei kaivosta Heinolaan
Vastustamme Karhen Kalliomäen tuulivoimahanketta (Ylöjärvi)
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Forssan sairaalan palvelut turvattava
Ei enää leikkauksia mielenterveyspalveluista!
Kielletään ilotulitteiden myynti yksityishenkilöille
Tampereen Iidesjärvi ja sen eteläpuolinen alue luonnonsuojelualueeksi
Vetoomus Siuntion aurinkovoimalahankkeiden estämiseksi valtakunnallisesti arvokkaille maisema-alueille
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Israel boikottiin Euroviisuissa! Vetoomus Ylelle 2025
Sallitaan asuntojen vuokraus matkailijoille!
Vetoomus Pirkanmaan Hyvinvointialueelle: Vanhusten kasvokkaisen päivätoiminnan palauttaminen ja turvaaminen
Vetoomus: Ei tuulivoimapuistoa Helvetinjärven kansallispuiston viereen (Natura-alue FI0341003), arvokkaaseen kansallismaisemaan. Patakorpi, Kuru, Ylöjärvi. Pirkanmaa.
Silvola, Vantaa: Ei punaista asfalttia Kahluuniityn halki – Suojellaan niittyä, kunnioitetaan asukkaita
PELASTETAAN LOUHIPUISTO
Säilytetään Märkiön leirikeskus – yhteinen tilamme
Pysäytä ihmiskaupan uhriksi joutuneen Maryn ja hänen lastensa pakkopalautus
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Pidetään kiinni pyöräedusta – hyvinvoinnin ja luottamuksen puolesta 🚴♂️
45446 Luotu: 02.06.2025
Suomen on aika tunnustaa Palestiinan valtio
10619 Luotu: 09.06.2025
Vaadimme eduskunnan, presidentin ja hallituksen toimille suunnan muutosta.
1724 Luotu: 12.06.2025
Älkää sahatko pois sitä kulttuurin oksaa, jolla me kaikki istumme ruotsinkielisessä Suomessa!
1460 Luotu: 16.06.2025
Salibandyliiton tulee luopua 3vs3-turnausten tuomisesta 5vs5-sarjoihin
823 Luotu: 14.06.2025
Rajamäen terveysasema lähipalveluineen on säilytettävä!
725 Luotu: 12.06.2025
Porvoon kaupungin johdolta vaaditaan välitöntä muutosta Porvoon rakennusvalvonnan johtoon ja epäasialliseen toimintaan.
715 Luotu: 06.06.2025
Pysäytetään Inkoon terästehtaan suunnitelmat ympäristön pelastamiseksi! Stoppa stålverksplanerna i Ingå för att rädda miljön!
280 Luotu: 26.06.2025
Stop Kaskenlinnan ja Mäntymäen sairaaloiden henkilökunnan parkkimaksuille
241 Luotu: 18.06.2025
Ruotintien kunto ja kunnossapito paremmaksi
207 Luotu: 18.06.2025
Joukkokanne eläkerahojemme varastamisesta
196 Luotu: 13.06.2025
Hius- ja kauneudenhoitoalan yritykset ja työpaikat ovat vaarassa! ALV 14% Heti!
20854 Luotu: 20.03.2025
Työkyvyttömäksi todetut henkilöt irti TE-toimiston asiakkuudesta
159 Luotu: 30.06.2025
URHEILUKESKUKSEN JA RYKMENTINPUISTON METSÄT UHAN ALLA
966 Luotu: 08.03.2024
Pätevöitymiskoulutus yksityisen varhaiskasvatuksen työntekijöille
145 Luotu: 16.06.2025
Silvola, Vantaa: Ei punaista asfalttia Kahluuniityn halki – Suojellaan niittyä, kunnioitetaan asukkaita
177 Luotu: 30.05.2025
Huumeneulojen vaihtopistettä ei tule sijoittaa Kivenlahteen
820 Luotu: 02.06.2025
Vetoomus Koukkuniemen kirjaston säilyttämisen puolesta
136 Luotu: 30.06.2025
Kaivokselan vesitornin tulevaisuus ratkaistava kaavoituksessa
118 Luotu: 23.06.2025
Kankaanpään terveyskeskuksen hyvän asiakaspalvelun puolesta
118 Luotu: 18.06.2025