Wäne-nimen puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Wäne-nimen puolesta.

Merja Vanninen
Eno

#1 Wäne

05.06.2007 22:54

Wäne on vuosikas tomera oripoika. Vuosi sitten kun Wäne syntyi kävimme mieheni kanssa katsomassa uutta varsaa ja ihastus oli molemmin puolinen. Puolen vuoden ajan puhuimme Wänestä, ensin kotona keskenämme, ja vähitellen kavereille, että olisi myytäväna Wäne-poika. Tehtäiskö kimppa, ostettaisko porukkaan, mietitään vielä. Asiaa kypsyteltiin ja kohta syntyi ostopäätös ja Wäne vieroitettiin ja matkasi uuteen talliin. Sieltä löytyi kavereita, viisas emätamma ja kilpailu-uran aloittanut Ville ruuna. Pian Wäne oli tallin lemmikki. Kävijät kysyivät aina ensin ;missä Wäne,mennään jo katsomaan, saahan silittää jne.. Ja Wäne esiintyi kaikille oikein varsamaisesti. Huhtikuulla kun Wäne tuli 10 kk hän huomasi olevansa poika.. ja iso sellainen,sen sai varmaankin aikaan emätamma toisella puolen aitaa. Wäne on meille aina Wäne, käyköön nimiasiassa vaikka miten. Wäne on opetettu valjaisiin ja ajolle, ei mikä tahansa hevonen, vaan WÄNE. Wänen nimeä ei ole tarvinnut väännellä tai keksiä mitään lempinimeä, koska tässä nimessä on kaikki!