Yksikin lapsimurha on liikaa
Ota yhteyttä adressin tekijään
Syyt ja seuraukset
Kun alaikäinen nuori tekee rikkeen/rikoksen, hänet otetaan helposti yhteiskunnassamme huostaan ja tuomitaankin mahdollisesti, mutta kun rikos kohdistuu itse lapseen/nuoreen voi siis tapahtua tällaista, miksi? Tätä tapahtuu siksi, että viranomaisista, naapureista, opettajistakin jne. on liian kamalaa nähdä totuus aikuisten sairaimmissa/pahimmissa teoissa. Paradoksaalisesti: lapsen hätä saa aikuiset kääntämään selkänsä, kun he eivät halua nähdä totuutta. Tämä on "inhimillisyyden" karmea puoli. Muutamme maailmaa, kun näemme totuuden ja puutumme siihen.
Re: Lastensuojelu syytteeseen!
#21: Syylliset julki - Lastensuojelu syytteeseen!
Ihan totta.. Ei voi ihmiset päästä kun koira veräjästä jotka avat tämän tytön asioita hoitaneet! Jos on näyttöä ollut väkivallasta lasta kohtaan ,jatkuvia mustelmia ja puuttuvia hiustuppoja, ja lisäksi jos lapsi itse kertoo että EI HALUA mennä kotiin, niin pakkohan asia on selvittää että mistä kiikastaa! 8 vuotias on täysin kykenevä kertomaan omat kokemuksensa ja tunteensa, ja lastensuojelun tarkoitus on ajatella asioita lapsen kannalta! Mutta tässähän tämä tuli, isälle haluttiin antaa vielä mahdollisuus...juuuh, ja millä kustannuksella? Nyt lapsen äiti julkisuuteen ja syitä miksi häntä ei ole kuunneltu, miksi lasta ei ole kuunneltu, ja syyttävä sormi tosiaa sosiaalitanttoja kohtaan, jonkin sortin tuomio, kenkää ja ammatin harjoittamis kielto on minun mielestä paikallaan. Tutkinnan suorittaneen henkilön tulee olla ammattitaitoinen ja kykenevä hoitamaan työnsä niin kuin se kuuluu, ei sinne mennä enää harjoittelemaan. Lisäksi olisi hyvä jos kaikki tapaukset käsitellään jatkossa koko tiimin kesken, eikä yksittäisten henkilöiden välillä, kun näin saamatonta sakkia on näköjää sinne paljon palkattu.. Anteeksi, mutta kyllä lastenetua ajavien ON PAKKO olla ammattitaitoista väkeä!!!!!
Re: Toivon
Ne pääsee valitettavasti rundiin, omiin oloihinsa, ettei vain mitään pahaa pääse tapahtuun. Pahimillaan täsä käy niin, että ne pääsee psykiatriseen sairaalaan ja vapautuvat avohoitoon heti, kun saavat vakuuteltua lääkärit. Eli hyvin pian, kun tuntuvat olevan psykopaatteja molemmat.
lastensuojelu syytteeseen
Re: jaa
liian helppoa tunti turpaan ja palkattu lääkäri joka kertoo millo lopettaa antaa palautua ja toistetaan... sidotaan ne pussiin ja annetaan olla siellä 5 vaille kuoliaaks asti taas paikataan ja keksitään muuta kivaa...
Re:
No tämähän on juuri adressi, jolla vaaditaan lastensuojelun toiminnan perusteellista tutkimusta. Lue adressi huolella loppuun asti...
Re: ---
Mä en tajua miten tollaset urpot yhä uskoo johonki jumalaan, etenkin kun tällaista tapahtuu. Noiden murhaajien kaltaiset läpeensä pahat ihmiset on luonnostaan raakoja ja julmia, siihen ei mitkään kuvitellut olennot vaikuta.
Tässä viimeisimmät tiedot tekijöistä
Isän naisystävä Sirpa Laamanen, potilasemäntä, 47 v
Lapsen isoäiti Marja-Lea Tarkki, Askolan perusturvajohtaja (mm.lastensuojeluasiat)
Lapsen etunimi oli Eerika, sukunimestä ei tietoa.
Lapsen äidin nimeä ei ole näkynyt missään. Lapsen äidinpuoleinen isoäiti on asunut äidin kanssa samassa pihapiirissä.
Miehen äiti sossujohtaja, isä musiikkiterapeutti.
Re: lastensuojelu syytteeseen
#81: - lastensuojelu syytteeseen
Miettikää miten se lapsi on jaksanut, kuukauden sisällä 20-25 samanlaista settiä...apua.. Miten väsynyt se pieni oli ku yölläkään ei saanut rauhaa vaan täytyy pelätä.. Pelko omaa huoltajaa kohtaan, joka haluaa sulle vaan pahaa, kukaan ei auta tai kuuntele ku toinen yrittää kertoa.. Sisukkaasti, tai ehkä jo luovuttaneena menee silti kotiin kärsimään kun niin päätetään.. Mitä muuta ton ikänen voi jos kukaan ei auta? Miettikää mitä se pieni oikeesti joutu kestämään.. Ei tälle löydy enää edes sanoja.
Kauhea mieli
Tuskin maltan odottaa kun noiden sossulaisten nimet tulevat julki, jossakin ne jo olivat mutta ylläpito poisti.
Toivottavasti pienellä lapsiraukalla on nyt hyvä olla.
Re: ehotus =)
En ymmärrä että murhauhrien avulla myydään mainoksia eli tehdään bisnestä.
Re:
eikö tämä tapahtunut samalla alueella missä Marja-Lea Tarkki työskenteli? Joo, nyt syyniin pomontoimet ja omaistensa asioiden hoidot! Ja jos isä on jo tuomittu seksirikollinen, niin miten ihmeessä kaiken ton jälkeen se muka saa tytön takasin? Kyllä tää on ihan varmasti mummin hoitama juttu...
Re:
En ihan lynkkaukseen menisi. Kuitenkin minua hämmästyttää, ettei lapsen hätää nähty lastensuojelussa.
Re:
Jos joku kasaa lynkkaysjoukkoja, olen mukana.
Toivottavasti pikkutytöllä on nyt kaikki hyvin taivaassa.
Re:
olen samaa mieltä, syyniin vain kaikki välinpitämättömät virkailijat ! jotka näkevät mutta eivät toimi !
| This discussion has been closed. |
Re:
#44: Henna Wessman -
Eikait ne määrärahat riitä kun rahat annetaan Kreikkaan ja herrojen taskuun! Kapina!