Yksikin lapsimurha on liikaa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Yksikin lapsimurha on liikaa.

W

#76 Re:

31.08.2012 23:08

#44: Henna Wessman -

Eikait ne määrärahat riitä kun rahat annetaan Kreikkaan ja herrojen taskuun! Kapina!


Vieras

#77

31.08.2012 23:09

hirveää,että tarvitaan näin karmea tapaus lastensuojelun edistämiseen. hirveää että ihmiset piilottelevat vielä pykälien takanaa. ihanaa, että ihmiset välittävät!
Yin ja Yang

#78 Syyt ja seuraukset

31.08.2012 23:12

Kun alaikäinen nuori tekee rikkeen/rikoksen, hänet otetaan helposti yhteiskunnassamme huostaan ja tuomitaankin mahdollisesti, mutta kun rikos kohdistuu itse lapseen/nuoreen voi siis tapahtua tällaista, miksi? Tätä tapahtuu siksi, että viranomaisista, naapureista, opettajistakin jne. on liian kamalaa nähdä totuus aikuisten sairaimmissa/pahimmissa teoissa. Paradoksaalisesti: lapsen hätä saa aikuiset kääntämään selkänsä, kun he eivät halua nähdä totuutta. Tämä on "inhimillisyyden" karmea puoli. Muutamme maailmaa, kun näemme totuuden ja puutumme siihen.

Huolestunut äiti..

#79 Re: Lastensuojelu syytteeseen!

31.08.2012 23:20

#21: Syylliset julki - Lastensuojelu syytteeseen!

Ihan totta.. Ei voi ihmiset päästä kun koira veräjästä jotka avat tämän tytön asioita hoitaneet! Jos on näyttöä  ollut väkivallasta lasta kohtaan ,jatkuvia mustelmia ja puuttuvia hiustuppoja, ja lisäksi jos lapsi itse kertoo että EI HALUA mennä kotiin, niin pakkohan asia on selvittää että mistä kiikastaa! 8 vuotias on täysin kykenevä kertomaan omat kokemuksensa ja tunteensa, ja lastensuojelun tarkoitus on ajatella asioita lapsen kannalta! Mutta tässähän tämä tuli, isälle haluttiin antaa vielä mahdollisuus...juuuh, ja millä kustannuksella? Nyt lapsen äiti julkisuuteen ja syitä miksi häntä ei ole kuunneltu, miksi lasta ei ole kuunneltu, ja syyttävä sormi tosiaa sosiaalitanttoja kohtaan, jonkin sortin tuomio, kenkää ja ammatin harjoittamis kielto on minun mielestä paikallaan. Tutkinnan suorittaneen henkilön tulee olla ammattitaitoinen ja kykenevä hoitamaan työnsä niin kuin se kuuluu, ei sinne mennä enää harjoittelemaan. Lisäksi olisi hyvä jos kaikki tapaukset käsitellään jatkossa koko tiimin kesken, eikä yksittäisten henkilöiden välillä, kun näin saamatonta sakkia on näköjää sinne paljon palkattu.. Anteeksi, mutta kyllä lastenetua ajavien ON PAKKO olla ammattitaitoista väkeä!!!!!

Hannanen

#80 Re: Toivon

31.08.2012 23:28

#5: Blackie - Toivon

Ne pääsee valitettavasti rundiin, omiin oloihinsa, ettei vain mitään pahaa pääse tapahtuun. Pahimillaan täsä käy niin, että ne pääsee psykiatriseen sairaalaan ja vapautuvat avohoitoon  heti, kun saavat vakuuteltua lääkärit. Eli hyvin pian, kun tuntuvat olevan psykopaatteja molemmat.


Vieras

#81 lastensuojelu syytteeseen

31.08.2012 23:29

adressia levitykseen vanhemmat linnaan ja pitkäks aikaa... kauhea tapa lähteä pienelle tytölle elää helvetti päivästä toiseen ja lopulta päättää päivänsä kurjuudessa... vääryyttä... yhdenkään lapsen ei kuuluisi elää näin. ministeri vois liikua nyt siltä päättäjän pallilta ja antaa oikeuden tapahtua ja sossuun terveisiä GJ hieno homma v***n urpot
Diggoo

#82 jaa

31.08.2012 23:31

kuolemantuomio tälläsille.

Vieras

#83 Re: jaa

31.08.2012 23:35

#82: Diggoo - jaa

liian helppoa tunti turpaan ja palkattu lääkäri joka kertoo millo lopettaa antaa palautua ja toistetaan... sidotaan ne pussiin ja annetaan olla siellä 5 vaille kuoliaaks asti taas paikataan ja keksitään muuta kivaa...


Vieras

#84 Re:

31.08.2012 23:38

#9: -

No tämähän on juuri adressi, jolla vaaditaan lastensuojelun toiminnan perusteellista tutkimusta. Lue adressi huolella loppuun asti...


Vieras

#85 Re: ---

31.08.2012 23:39

#31: Jeny - ---

Mä en tajua miten tollaset urpot yhä uskoo johonki jumalaan, etenkin kun tällaista tapahtuu. Noiden murhaajien kaltaiset läpeensä pahat ihmiset on luonnostaan raakoja ja julmia, siihen ei mitkään kuvitellut olennot vaikuta.

Sanaton

#86 Tässä viimeisimmät tiedot tekijöistä

31.08.2012 23:42

Lapsen isä Touko Tarkki, muusikko, 35 v

Isän naisystävä Sirpa Laamanen, potilasemäntä, 47 v

Lapsen isoäiti Marja-Lea Tarkki, Askolan perusturvajohtaja (mm.lastensuojeluasiat)

Lapsen etunimi oli Eerika, sukunimestä ei tietoa.

Lapsen äidin nimeä ei ole näkynyt missään. Lapsen äidinpuoleinen isoäiti on asunut äidin kanssa samassa pihapiirissä.

Miehen äiti sossujohtaja, isä musiikkiterapeutti.
enkelinä nyt..

#87 Re: lastensuojelu syytteeseen

31.08.2012 23:45

#81: - lastensuojelu syytteeseen

Miettikää miten se lapsi on jaksanut, kuukauden sisällä 20-25 samanlaista settiä...apua.. Miten väsynyt se pieni oli ku yölläkään ei saanut rauhaa vaan täytyy pelätä.. Pelko omaa huoltajaa kohtaan, joka haluaa sulle vaan pahaa, kukaan ei auta tai kuuntele ku toinen yrittää kertoa.. Sisukkaasti, tai ehkä jo luovuttaneena menee silti kotiin kärsimään kun niin päätetään.. Mitä muuta ton ikänen voi jos kukaan ei auta?  Miettikää mitä se pieni oikeesti joutu kestämään.. Ei tälle löydy enää edes sanoja.

Äiti 41

#88 Kauhea mieli

31.08.2012 23:51

Itse kannatan vaatimusta sosiaalipuolelle kuoleman tuottamuksesta. Onko täällä kukaan niin hyvä oikeus jne. asioissa että voisiko tämän adressin toimittaa myös Euroopan ihmisoikeustuomioistuimelle? Eikö Suomen sosiaalihuolto riko sitä sääntöä, että tällaiset ratkaisut pitää tehdä toisen tahon kautta? Siis niin ettei se yksi ja sama virkamiesvärkki pääse puuhailemaan omiaan vedoten vaitiolovelvollisuuteen?
Tuskin maltan odottaa kun noiden sossulaisten nimet tulevat julki, jossakin ne jo olivat mutta ylläpito poisti.
Toivottavasti pienellä lapsiraukalla on nyt hyvä olla.
Toipias

#89

01.09.2012 00:01

Tekisi mieli alkaa jo vaatia rajusti tuomioiden pidentämistä lapsiin henkirikoksista. Tämä maa on ihan pelle. Jos ei asiat muutu minä menen veronmaksulakkoon ja muutan kirjani Ruotsiin.
Henna Wessman
Adressin tekijä

#90

01.09.2012 00:06

Kiitos, että palautatte mieleen myös ihmisten hyvyyden, yhteisen huolen ja välittämisen. Jatketaan samaan malliin ja toivotaan että saadaan kunnollisia tuloksia aikaan! Itse olen sitä mieltä, etteivät tätä asiaa hoitaneet sosiaalityöntekijät yksinkertaisesti ole kelvollisia hoitamaan tehtäviään. Mitä tähän Marja-Lea Tarkkiin tulee, hänen pitäisi (huom. pitäisi) olla täysin jäävi hoitamaan poikaansa tai tämän tytärtä koskevia asioita, tosin todellisuus saattaa olla aivan toinen.
Babushka

#91

01.09.2012 00:08

Palaan taas tuohon lasten suojeluun. Tietoisesti en kirjoita yhdyssanana, sillä silloin liikumme virallisilla alueilla. Toivon, että me kaikki voisimme suojella lapsia statuksestamme riippumatta.

Vieras

#92 Re: ehotus =)

01.09.2012 00:09

#1: - ehotus =)

En ymmärrä että murhauhrien avulla myydään mainoksia eli tehdään bisnestä.

Pirjo-Margit Jauhiainen

#93

01.09.2012 00:11

Lähetän lämpöisen suruhalauksen ♥ kaikille lapsiuhreille ja ♥ turvallista matkaa menehtyneille!
enkelinä nyt..

#94 Re:

01.09.2012 00:17

#90: Henna Wessman -

eikö tämä tapahtunut samalla alueella missä Marja-Lea Tarkki työskenteli? Joo, nyt syyniin pomontoimet ja omaistensa asioiden hoidot! Ja jos isä on jo tuomittu seksirikollinen, niin miten ihmeessä kaiken ton jälkeen se muka saa tytön takasin? Kyllä tää on ihan varmasti mummin hoitama juttu...

Babushka

#95 Re:

01.09.2012 00:27

En ihan lynkkaukseen menisi. Kuitenkin minua hämmästyttää, ettei lapsen hätää nähty lastensuojelussa.

 

 


Vieras

#96

01.09.2012 00:28

Hiljensi, raivostutti, hämmensi, vitutti... ei voi koskaan sanoin kuvata tunteita tyhjentävästi.
Vihainen

#97 Re:

01.09.2012 00:35

Jos joku kasaa lynkkaysjoukkoja, olen mukana.

Toivottavasti pikkutytöllä on nyt kaikki hyvin taivaassa.


Vieras

#98 Re:

01.09.2012 00:51

#9: -

olen samaa mieltä, syyniin vain kaikki välinpitämättömät virkailijat ! jotka näkevät mutta eivät toimi !

W

#99 Re: Re: Toivon

01.09.2012 00:51

#80: Hannanen - Re: Toivon

Jos vapauteen pääsevät niin eivät kauaa kävele.


Vieras

#100 Re: jaa

01.09.2012 00:54

#82: Diggoo - jaa

-- ja hitaasti se kuolema molemmille, juten tekivät lapselle