RKP lakkautettava

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista RKP lakkautettava.

Jan-Patrick Bollström

17.03.2007 22:20

Entä sananvapaus, hyvät allekirjoittajat, entä sananvapaus. Eikö suomenruotsalaisilla muka olisi oikeutta puuttua suomen politiikkaan, he kuitenkin ,halusitte tai ette, ovat SUOMENruotsalaisia
Tuomas Kotilainen
Jokela

#3 Nyt oikeesti

13.10.2009 18:07

Ihan nyt aluksi voisin ottaa esille että puolueen ruotsin kielinen nimi on tosiaan Svenska folkpartiet i Finland, josta i Finland osa iloisesti unoihtui adressissa. Freudenthal tosiaan oli svekomaani joka vaikutti 1800-l ja ei ole kovinkaan ajankohtainen henkilä tarkemmin ajatellen. Svekomaanit eivät ajaneet ruotsailaisten paremmuutta, vaan ruotsin kielen asemaa Suomessa. Henkinen isä Freudenthal on saattanut tavallaan olla sillä svekomaaneista syntyi myöhemmin RKP. Ja järkevästi ajatteleva yksilä ymmärtää kyllä, ettei puolue todellakaan aja 200v vanhoja Freudenthalin asenteita enää tänä päivänä, tai ole niiden kanssa samaa mieltä. Axel Olof Freudenthal mitalin jakamist perusteista olisi kiva saada jotain lähteitä, koska adressia tuskin voidaan sellaisen itsessään pitää. Itse en tosiaan jaksa ymmärtää mitä sortotoimia RKP muka Suomessa harjoittaa ja missä yhteydessä puolue on halveksinut suomalaisia. Lisäksi suomenruotsalaiset kuuluvat Suomen yhteiskuntaan, ja heidän poliittisen vaikutus keinonsa lakkauttaminen ei ole mitenkään yhteiskunnan edun mukaista. Viimeksi kun Lapuan liikkeen aikaan tosissaan lakkautettiin puolueita, ei kansalaisrauha edistynyt mitenkään, vaan pikemminkin käytiin hyvin lähellä vallankumousta. Koko adressi perustuu siihen että RKP leimataan yhden, 200v sitten vaikuttaneen, henkilön mukaan loputkin rasisteiksi. Taustalla tässä luultavasti on taas vihaa pakko ruotsia kohtaan. RKP ajaa suomenruotsalaisten etuja, mikä on hyvä asia, ja vaikka se ajaa myös pakko ruotsin asemaa suomessa, ei ole syytä pyrkiä koko puolueen lakkauttamiseen.
brogniartgregory@live.fr

#4 offre de pret d'argent entre particulier

05.09.2012 11:34

Bonsoir
Vous êtes fichés, interdits bancaires et vous n'avez pas la faveur des
banques ou mieux vous avez un projet et besoin de financement, un
mauvais dossier de crédit ou besoin d'argent pour payer des
factures,
fonds à investir sur les entreprises. Alors si vous avez besoin de
prêt d’argent n'hésitez pas à me contacter par email ;
brogniartgregory@live.fr
pour en savoir plus sur mes conditions bien favorable.
Personne pas sérieux s'abstenir