Me jyväskyläläiset lapsiperheet emme halua luopua kuntalisästä

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

31.10.2012 09:06

#2 Kaupunginhallitus tehnyt oman esityksensä

08.11.2012 13:10

Nythän kaupunginhallitus on uudessa esityksessä päättänyt, että kuntalisäpuolitettaisiin 50e/kk.
Onko tämä mielestänne tarpeeksi?
Mites tämän kyseisen adressin kanssa toimitaan, kun nythän esityksessä ei enää meinata kokonaan kuntalisää poistaa? Pitääkö tehdä uusi adressi, jossa vastustetaan lisän puolittamista vai miten?

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

09.11.2012 10:58

#4 Aktiivisuutta!

15.11.2012 09:44

Adressin on tällä hetkellä allekirjoittanut 250 henkilöä, jos verrataan vaikka adressiin Jyväskylän luontokoulun säilyttämisestä, jossa on 1500 allekirjoitusta, on määrä mielestäni vähäinen.
Jotta pystyisimme vaikuttamaan siihen, että kotihoidontuen kuntalisää ei lakkautettaisi/pienennettäisi, tarvittaisiin enemmän kannanottoja.
Eikö tämä asia ole tarpeeksi Jyväskyläläisten tiedossa vai hyväksyvätkö kaikki sen, että lisä olisi tulevaisuudessa 50e/kk? Itselleni ainakin 50e on paljon rahaa!
Tietoa adressista pitäisi levittää enemmän ja perustaa esim. Facebookiin ryhmä, jossa tätä tietoa voisi jakaa enemmän. Allekirjoituksia ja kannanottoja pitäisi saada enemmän näkyviin lehtiin yms. ja jollekin päättäjälle pitäisi tästä aiheesta keskustella, jotta hän ymmärtäisi kantamme ja pystyisi puolustamaan meitä joulukuun kokouksessa.
Kertokaa ihmiset tästä tuttaville, levittäkää sanaa puistoissa, facebookissa, muissa medioissa.
Nyt meillä on 2 viikkoa aikaa kerätä kunnon potti allekirjoituksia, jotka voisivat oikeasti vaikuttaa siihen, ettei nyt jo kovin vähäinen rahamäärä pienenisi ennestään!
Aktivoidutaan siis kaikki 2 viikon ajaksi!!!!
Annika
Adressin tekijä

15.11.2012 19:33

Kyse on mielestäni myös siitä, että kaupunki ei toistuvasti saisi verottaa lasten ja lapsiperheiden vähäisistä eduista vrt. myös neuvolatoiminta, luontokoulu ja englanninkielinen opetus!

Olen omalta osaltani levittänyt sanaa ja lehdessä on ollut myös mainintaa tästä adressista kaksi kertaa.

Facebookiin voi vapaasti perustaa ryhmän ja jakaa siellä tietoa tästä adressista.

Aluksi iso joukko oli epähuomiossa allekirjoittanut vanhan vuonna 2007 perustetun adressin. Tähän mennessä kerääntyneet 163 nimeä menevät valitettavasti "hukkaan". Mainintaa aioin laittaa niistä liitteeksi kuitenkin tämän adressin mukaan.

Tällä adressilla ja allekirjoituksilla saatiin jo heti pian sen perustamisen jälkeen aikaan, että tämän hetkinen esitys on ettei kuntalisää lopetettaisi Jyväskylässä kokonaan.

22.11.2012 13:50

Facebookissa on ollut jo kuun alusta asti ryhmä, tervetuloa vaan: