Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa
Enhän minä ole täällä niin kauan ollutkaan enkä ole mistään loukkaantunut. Vain siitä että soditaan tosiasioita vastaan. Ja se on tosi räikeetä.
Re:
Ilman aloitettakin avioliitto miehen ja naisen välillä on Fakta, joka ei muutu miksikään.
Niin kauan kuin Jumala on olemassa, ja Hän on aina !
Lesbot
Video you tubessa: Angelica Zambrano 2 nd experience Heaven and Hell , julkaistu 9.4.2012. Siinä mm. lesbo-nunnat vaikeroivat Helvetissä. Video on englanninkielinen, mutta kuvatkin kertovat paljon.
Re:
ETKÖ TIEDÄ MITÄ JUMALA SANOO RRAAMATUSSA MIEHESTÄ JA NISESTA? EI SE SANO ETTÄ AATAMI JA AATAMI TÄYTTÄKÄÄ MAA VAAN ET MIEHEKSI JA NAISEKSI HÄN HEIDÄT LOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETKÖ OLE RAUKKA EDES TÄLLAISISTA SELVILLÄ??????????????????????????
KATOTAAN VAAN!!! MÄ AINAKIN ÄÄNESTÄN ET EI HMOILLE MIKÄ ON KAUHISTUS VAAN ET MIEHELLE JA NAISELLE!!!!!!!!!!!!!!! MISSÄ TOLLASEN ADRESSIN TAI LAKIÄÄNESTYKSEN VOI ALLEKIRJOITTAA??????????
Re: Re: Re:
Voi ressu pieni. Etkö sinä tiedä ettei Jumalaa voi kukaan tappaa.
Vai luuletko sinä maan matonen (kuten minäkin) sen voivan tehdä.
Ajattele ny vähän, kun olet saanut aivotkin - Häneltä.
Re: TÄLLÄ KANSALAISALOITTEELLA ESTETÄÄN MYÖS LAJINEUTRAALIT LIITOT YMS VAATIMUKSET LAKIIN..
TÄMÄ KANSALAISALOITE ON ERITTÄIN TÄRKEÄ SAADA AIKAISEKSI JOTTA JATKOVAATIMUKSET LAKIMUUTOKSIIN PYSÄYTETÄÄN KUTEN LAPSIAVIOLIITOT,LAJINEUTRAALIT AVIOLIITOT YMS. VAATIMUKSET JOTTA PÄÄSTÄISIIN TODELLIEEN TASA-ARVOISEEN YHTEISKUNTAAN.
NÄMÄ VAATIMUKSET EIVÄT LOPPUISI SAMAA SUKUPUOLTA OLEVIIN LIITTOIHIN..
MEIDÄN ON HERÄTTÄVÄ PUOLUSTAMAAN ELÄMÄN TÄRKEITÄ JA KANTAVIA ARVOJA TÄSSÄ KRISTITYSSÄ JA LÄNSIMAISESSA YHTEISKUNNASSAMME..
Re: Re: Re: Re:
Niin, olematonta ei voi tappaa, siinä olet ihan oikeassa.
Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa
Loukkasinko sinua jotenkin ilmaisemalla loukkaantumiseni siitä, että seksuaalista suuntautumistani rinnastetaan eläimiin sekaantumiseen? Jos näin on, olen pahoillani puolestasi.
Myöskin ihmettelen, miten olen loukannut sinua kolme viikkoa? Jos viittaat tähän keskustelupalstaan, olen toista päivää tietoinen siitä vasta.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#5662: Parempi pitää silmät auki kuin kiinni - - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Juuri näin! Osuit naulan kantaan. Meidän on välttämätöntä valvoa, kuten Raamattu monessa kohtaa kehoittaa.
Jumalan Runsasta Siunausta.
Re: Re: Re: Re: Re:
MENKÄÄMME KADUILLE JA RIISUKAAMME TOISISTAMME TURHA YLPEYS JA KYNÄ KÄTEEN KETÄÄN EMME SÄIKYTÄ.
JEESUS ON TUOMIO JA MAHDOLLISUUS ISKEÄ ALAS TÄMÄ RAPPIO. HUORUUS, LASTEN KÄYTÖS VANHEMPIAAN KOHTAAN JA SEKASIKÖINEN HALLITUS ON MEILLE SIITÄ ESIMERKKI.KOSKA EMME SAA EDES HOITOA VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄMME KUN NÄMÄ HOMOT TUNKEVAT MEITÄ HOITAMAAN. MINÄ EN HALUA KUIN JUMALAN PESUA.
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Re: Re: Ihmetyttää myös
#5602: Jari - Re: Ihmetyttää myös
Hyvä Jari, kerroit totuuden Setan tavoitteista. Ruokahalu kasvaa syödessä, jos he saavat jotain läpi, mitä he vaativat seuraavaksi? Pahalle ei pidä antaa pikkusormea....
Re: Re: Re: Ihmetyttää myös
#5740: veritas - Re: Re: Ihmetyttää myös
No varmaan sitä että kaikkien kristittyjen ja kansanedustaja Oinosen on pakko mennä naimisiin koiransa kanssa?!?!? Vitsivitsi.
Sinänsä hassu juttu että tämmöiset koirannaimiset pyörivät noiden "kunnollisten" ihmisten mielessä, itse en ole tullut ajatelleeksikaan. Kai olen sitten outo kun ajatukseni eivät pyöri zoofiliassa koko ajan, niinkuin eräillä.
Re: Re: Ihmetyttää myös
#5602: Jari - Re: Ihmetyttää myös
KUMPIKOHAN VOITTAA OIKEUDESSA USKONNONVAPAUS JA SANANVAPAUS VAI MYÖHEMMIN TULLUT LAKI JOS NÄIN KÄVISI..
OLISI RIKOTTU SANANVAPAUTTA,ILMAISUNVAPAUTTA,USKONRAUHAA...
Terolle
#5734: tero p. - Re: Re: Re: Re:
Rukoilen Jumalaa, että Hän osoittaa sinulle olemassaolonsa! Toivottavasti se ei tapahdu kovin rajulla tavalla!
huomautus
Minä ymmärrän loukkaantumisesi.On todella typerää verrata homoja eläimiin sekaantujiin.Häpeän uskonvelieni puolesta näitä kommentteja.Erityisesti minua kiukuttaa että jos nämä homofoobikot ois ollut hiljaa ei tilanne ois ikinä ajautunut tähän pisteeseen.Mutta voit lohduttautua ajattelemalla että joasen tuollaisen kommentin jälkeen teidän toiveenne on askeleen lähempänä toteutumista.Tälläisettyypit saavat kaikki arvokonservatiivit näyttämään pelleiltä
Re: Terolle
#5743: Jeesuksen oma - Terolle
Hui, ihan jännittää :) Meneeköhän siinä kauankin?
Re: Re: Terolle
Joskus vastaukset tulevat hetkessä - toisinaan aikaa saattaa kulua tunteja, päiviä, viikkoja, kuukausia, vuosia.....
Herra kyllä tietää sen oikean ajankohdan. Hänen ajatuksensa ovat niin paljon korkeammat ja viisaammat kuin meidän.
Jumala kuulee kaikki meidän rukouksemme - myös meidän hiljaiset huokauksemme.
Re: Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelma
Mutta sinähän itse kirjoitit näin:
"Te olette mestareita loukkaantumaan. Tuo ei uppoa kehenkään. Itse olen ollut sydänjuuriani myöten loukkaantunut kolmisen viikkoa, johtuen sinun röyhkeydestäsi.
Että kiitos vaan."
- -
Vastasin, etten ole niin kauan täällä vielä ollutkaan.
Joku tai jokin sotkee... mikä se liekään. Viisainta mennä nukkumaan.
Re: Re: Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ong
Uskoisin sinun vastanneen väärään viestiin? Tuo käsittääkseni oli tarkoitettu minulle, kun ilmaisin loukkaantumiseni seksuaalisen suuntautumiseni rinnastamisesta eläimiin sekaantujiin.
Re: Re: Re: Terolle
#5747: Jeesuksen oma - Re: Re: Terolle
No, en nyt varmaan pidätä hengitystä kuitenkaan odotellessani ( vaikka se se herra varmaan siten nopeammin tulisikin).
| This discussion has been closed. |
Mars matkaan siis! Nähdään mitä massat ajattelevat!