Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

tero p.

#5726

02.04.2013 21:07

Koska kannatan sitä että ihmiset ilmaisevat näkemyksensä ja sitä että he näyttävät mihin ovat kykeneväisiä älyllisesti ja moraalisesti, olen täysin sillä kannalla että tuo kansalaisaloite jossa avioliitto halutaan säätää miehen ja naisen väliseksi on ehdottomasti toteutettava, vaikka siis olenkin täysin sitä vastaan. Nähdäänpähän ainakin miten suuri yleisö suhtautuu näkemyksiinne siitä että miehen ja naisen välisestä avioliitosta pitäisi tehdä kansalaisaloite!

Mars matkaan siis! Nähdään mitä massat ajattelevat!

Vieras

#5727 Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

02.04.2013 21:11

#5723: - Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa 

 Enhän minä ole täällä niin kauan ollutkaan enkä ole mistään loukkaantunut. Vain siitä että soditaan tosiasioita vastaan. Ja se on tosi räikeetä.

terveisin

#5728 Re:

02.04.2013 21:14

#5726: tero p. -  

 Ilman aloitettakin avioliitto miehen ja naisen välillä on Fakta, joka ei muutu miksikään.

Niin kauan kuin Jumala on olemassa, ja Hän on aina !

Jeesuksen oma

#5729 Lesbot

02.04.2013 21:16

#5562: - Re: Re: Re: Re: Re:

Video you tubessa: Angelica Zambrano 2 nd experience Heaven and Hell , julkaistu 9.4.2012.  Siinä mm. lesbo-nunnat vaikeroivat Helvetissä.  Video on englanninkielinen, mutta kuvatkin kertovat paljon.

tie totuus elämä

#5730 Re:

02.04.2013 21:16

#5726: tero p. -

ETKÖ TIEDÄ MITÄ JUMALA SANOO RRAAMATUSSA MIEHESTÄ JA NISESTA? EI SE SANO ETTÄ AATAMI JA AATAMI TÄYTTÄKÄÄ MAA VAAN ET MIEHEKSI JA NAISEKSI HÄN HEIDÄT LOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETKÖ OLE RAUKKA EDES TÄLLAISISTA SELVILLÄ??????????????????????????

 

KATOTAAN VAAN!!! MÄ AINAKIN ÄÄNESTÄN ET EI HMOILLE MIKÄ ON KAUHISTUS VAAN ET MIEHELLE JA NAISELLE!!!!!!!!!!!!!!! MISSÄ TOLLASEN ADRESSIN TAI LAKIÄÄNESTYKSEN VOI ALLEKIRJOITTAA??????????

tero p.

#5731 Re: Re:

02.04.2013 21:17

#5728: terveisin - Re:

Katotaanko? Ei ole kauan.

terolle

#5732 Re: Re: Re:

02.04.2013 21:26

#5731: tero p. - Re: Re:  

 Voi ressu pieni. Etkö sinä tiedä ettei Jumalaa voi kukaan tappaa.

Vai luuletko sinä maan matonen (kuten minäkin) sen voivan tehdä.

Ajattele ny vähän, kun olet saanut aivotkin - Häneltä.

Jamo

#5733 Re: TÄLLÄ KANSALAISALOITTEELLA ESTETÄÄN MYÖS LAJINEUTRAALIT LIITOT YMS VAATIMUKSET LAKIIN..

02.04.2013 21:33

#5726: tero p. -

TÄMÄ KANSALAISALOITE ON ERITTÄIN TÄRKEÄ SAADA AIKAISEKSI JOTTA JATKOVAATIMUKSET LAKIMUUTOKSIIN PYSÄYTETÄÄN KUTEN LAPSIAVIOLIITOT,LAJINEUTRAALIT AVIOLIITOT YMS. VAATIMUKSET JOTTA PÄÄSTÄISIIN TODELLIEEN TASA-ARVOISEEN YHTEISKUNTAAN.

NÄMÄ VAATIMUKSET EIVÄT LOPPUISI SAMAA SUKUPUOLTA OLEVIIN LIITTOIHIN..

MEIDÄN ON HERÄTTÄVÄ PUOLUSTAMAAN ELÄMÄN TÄRKEITÄ JA KANTAVIA ARVOJA TÄSSÄ KRISTITYSSÄ JA LÄNSIMAISESSA YHTEISKUNNASSAMME..

 

tero p.

#5734 Re: Re: Re: Re:

02.04.2013 21:35

#5732: terolle - Re: Re: Re:

Niin, olematonta ei voi tappaa, siinä olet ihan oikeassa.


Vieras

#5735 Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

02.04.2013 21:37

#5723: - Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

Loukkasinko sinua jotenkin ilmaisemalla loukkaantumiseni siitä, että seksuaalista suuntautumistani rinnastetaan eläimiin sekaantumiseen? Jos näin on, olen pahoillani puolestasi.

Myöskin ihmettelen, miten olen loukannut sinua kolme viikkoa? Jos viittaat tähän keskustelupalstaan, olen toista päivää tietoinen siitä vasta.

veritas

#5736 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

02.04.2013 21:39

#5662: Parempi pitää silmät auki kuin kiinni - - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Juuri näin! Osuit naulan kantaan. Meidän on välttämätöntä valvoa, kuten Raamattu monessa kohtaa kehoittaa.

Jumalan Runsasta Siunausta.

Ja sen pituinen se -

#5737 Re: Re: Re: Re: Re:

02.04.2013 21:40

#5734: tero p. - Re: Re: Re: Re:  

 Hyvänen aika ?

Jos Jumala on olematon, silloinhan sinäkin olet.


Vieras

#5738

02.04.2013 21:42

TÄMÄ ADRESSI ON EHDOTTOMAN TÄRKEÄ ETTÄ PUHEENJOHTAJAMME PÄIVI RÄSÄNEN NÄKEE TODELLISEN KANSAN TAHDON. MINÄ OLEN SEN JO MONEEN KERTAAN KIRJOITTANUT KOSSKA JUMALA OHJAA MINUA NIIN. TUOLAISET SAIRAAT HOMOT KUULUVAT HOITOON. EI KADULLA SAA NÄHDÄ ALASTONTA MIESTÄ MAINOSTAMASSA ITSEÄÄN. LOPUN AIKA ON SANASSAKIN TULOSSA TODEKKSI MEILLE YSTÄVÄT.
MENKÄÄMME KADUILLE JA RIISUKAAMME TOISISTAMME TURHA YLPEYS JA KYNÄ KÄTEEN KETÄÄN EMME SÄIKYTÄ.

JEESUS ON TUOMIO JA MAHDOLLISUUS ISKEÄ ALAS TÄMÄ RAPPIO. HUORUUS, LASTEN KÄYTÖS VANHEMPIAAN KOHTAAN JA SEKASIKÖINEN HALLITUS ON MEILLE SIITÄ ESIMERKKI.KOSKA EMME SAA EDES HOITOA VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄMME KUN NÄMÄ HOMOT TUNKEVAT MEITÄ HOITAMAAN. MINÄ EN HALUA KUIN JUMALAN PESUA.
tero p.

#5739 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

02.04.2013 21:43

#5737: Ja sen pituinen se - - Re: Re: Re: Re: Re:

 

Näyttääkö siltä että olen olematon? Pässinpää....

veritas

#5740 Re: Re: Ihmetyttää myös

02.04.2013 21:47

#5602: Jari - Re: Ihmetyttää myös

Hyvä Jari, kerroit totuuden Setan tavoitteista. Ruokahalu kasvaa syödessä, jos he saavat jotain läpi, mitä he vaativat seuraavaksi? Pahalle ei pidä antaa pikkusormea....

tero p.

#5741 Re: Re: Re: Ihmetyttää myös

02.04.2013 21:52

#5740: veritas - Re: Re: Ihmetyttää myös

No varmaan sitä että kaikkien kristittyjen ja kansanedustaja Oinosen on pakko mennä naimisiin koiransa kanssa?!?!? Vitsivitsi.

 

Sinänsä hassu juttu että tämmöiset koirannaimiset pyörivät noiden "kunnollisten" ihmisten mielessä, itse en ole tullut ajatelleeksikaan. Kai olen sitten outo kun ajatukseni eivät pyöri zoofiliassa koko ajan, niinkuin eräillä.

Jamo

#5742 Re: Re: Ihmetyttää myös

02.04.2013 21:53

#5602: Jari - Re: Ihmetyttää myös

KUMPIKOHAN VOITTAA OIKEUDESSA USKONNONVAPAUS JA SANANVAPAUS VAI MYÖHEMMIN TULLUT LAKI JOS NÄIN KÄVISI..

OLISI RIKOTTU SANANVAPAUTTA,ILMAISUNVAPAUTTA,USKONRAUHAA...

Jeesuksen oma

#5743 Terolle

02.04.2013 21:53

#5734: tero p. - Re: Re: Re: Re:

Rukoilen Jumalaa, että Hän osoittaa sinulle olemassaolonsa!  Toivottavasti se ei tapahdu kovin rajulla tavalla!

 

 

taku

#5744 huomautus

02.04.2013 21:53

#5735: - Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

Minä ymmärrän loukkaantumisesi.On todella typerää verrata homoja eläimiin sekaantujiin.Häpeän uskonvelieni puolesta näitä kommentteja.Erityisesti minua kiukuttaa että jos nämä homofoobikot ois ollut hiljaa ei tilanne ois ikinä ajautunut tähän pisteeseen.Mutta voit lohduttautua ajattelemalla että joasen tuollaisen kommentin jälkeen teidän toiveenne on askeleen lähempänä toteutumista.Tälläisettyypit saavat kaikki arvokonservatiivit näyttämään pelleiltä

tero p.

#5745 Re: Terolle

02.04.2013 21:56

#5743: Jeesuksen oma - Terolle

Hui, ihan jännittää :) Meneeköhän siinä kauankin?


Vieras

#5746

02.04.2013 22:02

KUN NÄIN PÄIVI RÄSÄSEN ETTÄ ON MEIDÄN JUHTAMME TÄTÄ KUORMAA ETEENPÄINVIEMÄSSÄ NIIN ANNAN KAIKEN TUKENMI. HÄNELLÄ ON VALTAA TUKAHDUTTAA TÄMÄ HOMOLIITTOILU JA SIITÄ KIITOS JEESUS1
Jeesuksen oma

#5747 Re: Re: Terolle

02.04.2013 22:02

#5745: tero p. - Re: Terolle

Joskus vastaukset tulevat hetkessä - toisinaan aikaa saattaa kulua tunteja, päiviä, viikkoja, kuukausia, vuosia.....

Herra kyllä tietää sen oikean ajankohdan.  Hänen ajatuksensa ovat niin paljon korkeammat ja viisaammat kuin meidän.

Jumala kuulee kaikki meidän rukouksemme - myös meidän hiljaiset huokauksemme.


Vieras

#5748 Re: Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelma

02.04.2013 22:03

#5735: - Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa 

 Mutta sinähän itse kirjoitit näin:

"Te olette mestareita loukkaantumaan. Tuo ei uppoa kehenkään. Itse olen ollut sydänjuuriani myöten loukkaantunut kolmisen viikkoa, johtuen sinun röyhkeydestäsi.

Että kiitos vaan."

- -

Vastasin, etten ole niin kauan täällä vielä ollutkaan.

Joku tai jokin sotkee... mikä se liekään. Viisainta mennä nukkumaan.


Vieras

#5749 Re: Re: Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ong

02.04.2013 22:14

#5748: - Re: Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelma

Uskoisin sinun vastanneen väärään viestiin? Tuo käsittääkseni oli tarkoitettu minulle, kun ilmaisin loukkaantumiseni seksuaalisen suuntautumiseni rinnastamisesta eläimiin sekaantujiin.

tero p.

#5750 Re: Re: Re: Terolle

02.04.2013 22:14

#5747: Jeesuksen oma - Re: Re: Terolle

No, en nyt varmaan pidätä hengitystä kuitenkaan odotellessani ( vaikka se se herra varmaan siten nopeammin tulisikin).