suomi24.fi boikottiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista suomi24.fi boikottiin.

Eetu Hiltunen
Jyväskylä

06.12.2007 11:59

kertoisitko, mitä kirjoitit sinne suomi24.fi-palstalle, niin voisi olla helpompi olla jotakin mieltä tästä asiasta?
Joonas Olkkola
Kokkola

#2 Enemmän todisteita

08.12.2007 14:30

Ei oikein riitä nuo sinun perustelusi pistäppä enemmän tietoa asiasta niin voin harkita allekirjoittamista.
Ali Suokas
Adressin tekijä

#3 No mä kirjotin

28.02.2008 23:18

Jotaine että skientologien tappaminen on palvelus maanpuollustuxelle tai jotain siihen suuntaan... koska se olis?
Ali Suokas
Adressin tekijä

#4 tässä syytä boikottiin

27.07.2008 03:03

Tuolla syytä riittävästi: s24 valvoja eroaa protestina. Joko riittää?

Ja siltä varalta että viesti sensuroidaam, kopioin sen tähän:
Hyvästi, lopetan työni sheriffinä
Kirjoittanut: Pelimies-77 13.6.2008 klo 12.13

En tiedä tuleeko tämä viesti koskaan näkymään palstalla, mutta aion poistua Suomi24-palvelusta kokonaan. Eli lopetan samalla sheriffin tehtävät.

Valitettavasti joudun tekemään tämän poistamalla KOKO profiilini, sillä olen viikkotolkulla yrittänyt lähettää Suomi24-ylläpidolle infoa joko palautelomakkeella tai sähköpostilla, tuloksetta. Haluan erota sheriffin tehtävistä periaatesyistä ja protestina siitä, että en sulata S24-palveluiden "isoveli"-systeemiä.

Monilta toisilta käyttämiltäni palstoilta viestejä on joko poistettu ja siirretty täysin mielivaltaisesti, vaikka viestit ovat aina olleet asianmukaisia ja ko palstan aihepiiriin sopivia. Tämmöinen älytön siivoilu menee yksinkertaisesti yli hilseen.

Kiitos ja hei, toivottavasti keskustelu jatkuu asiallisena ja pirteänä poistumisenikin jälkeen.

t. Pelimies-77