Assembly-tapahtuma kiellettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Assembly-tapahtuma kiellettävä.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

11.08.2012 21:35


JANNE

#327 SAKARIAS LEHTOMÄKI ON TROLLI!!!!!!

11.08.2012 21:42

KOITTAKAA NYT ARVON ÄÄLIÖT TAJUTA ETTÄ TÄMÄ "SAKARIAS LEHTOMÄKI" ON VAIN PAATUNUT TROLLI, KLIKATKAA KAVERIN NIMIMERKKIÄ NIIN HUOMAATTE ETTÄ TÄLLÄ KAVERILLA ON TILILLÄÄN AIKA LIUTA MUITAKIN YHTÄ NAURETTAVIA ALOITTEITA.

TOISINSANOEN, JOKO TÄMÄ SAKARIAS LEHTOMÄKI ON JOKO HARVINAISEN TYHMÄ IHMINEN JONKA KANNATTAISI LOPETTAA ENSINNÄKIN TIETOKONEEN KÄYTTÖ, JA TOISEKSI VARMAAN HENGITTÄMINEN, TAI SITTEN HÄN ON VAIN PAATUNUT RÖLLÄÄJÄ JONKA TARKOITUKSENA ON VAIN SAADA IHMISMASSOISSA AIKAAN TURHAA METAKKAA NÄILLÄ ÄÄLIÖMÄISILLÄ ADRESSEILLA.

JOS SAKARIAS LUET TÄMÄN NIIN VEDÄ EMÄTIN PÄÄHÄSI JA KÖYSI KAULAASI, OLIT SITTEN TROLLI TAI VAIN ÄÄRETTÖMÄN TYHMÄ, NIIN JOKATAPAUKSESSA LOPETA TÄMÄ PELLEILY!

ps. pahoittelen eksessiivistä kapiteeli-kirjasinten käyttöä mutta halusin että mhd. moni lukija kiinnittäisi tähän postaukseen huomiota.
Weird Dude @ Assembly 2005

#328 Osallistuin vuonna 2005.

12.08.2012 23:43

Lasketaanko homoseksuaaliseksi orgiaksi ns. pullotemppu?

Vieras

#329 Re: SAKARIAS LEHTOMÄKI ON TROLLI!!!!!!

13.08.2012 10:21

#327: JANNE - SAKARIAS LEHTOMÄKI ON TROLLI!!!!!!

Julistat Lehtomäen selväksi trolliksi, mutta samaan hengenvetoon epäilet hänen olevan aivan tosissaan. Tämä tuntuu olevan tyypillinen reaktio tuoreelta trollauksen uhrilta, joka ei vielä kykene myöntämään tulleensa höynäytetyksi. Toisin sanoen: u mad bro?

Furrow

#330 Mitään järjen häivää tässä adressissa ei ole!

15.08.2012 13:38

Kiitos JANNE, lisäksi vielä muille "huolestuneille" allekirjoittajille selvennys tapahtuman sisäpuolella:

Assembly tapahtumissa toimii järjestyksenvalvojat jokaisella sisäänpääsy ovella, joten ei ole mahdollista tuoda alkoholituotteita Assembly tapahtuman sisäpuolelle koska järkkärit tarkistavat jokaisen laukun/repun yms läpikotoisin ennenkuin päästävät sisälle (mutta jos järkkäri sattuu olemaan pelaajan tuttu, voi olla että pieniä määriä alkoholituotteita pääsee sisälle), lisäksi lääkepakkaukset/lääkkeet tarkistetaan. Jos esim. assyläiseltä löytyy lääkkeitä ilman mitään pakkauksia, järjestyksenvalvojat ottavat siitä näytekappaleen ja antavat poliisille. Assyläinen saa lääkkeensä takaisin kun poliisi on vahvistanut ettei ne ole huumeita. Lisäksi järjestyksenvalvojat kiertelevät taukoamatta tietokonepaikoilla tarkistamassa että kaikki on kunnossa. Jos he löytävät alkoholituotteita tietystä ympärystöstä, tarkistavat alueen tietokonepaikat ja niiden käyttäjät. Lisäksi heillä on velvollisuus kutsua poliisi paikanpäällä jotka antavat rikesakon tai heittävät alkoholisoituneen ulos tapahtumasta tavaroineen. Myös he pitävät huolta alkoholisoituneesta huolta selviytymishuoneessa jos löytävät sellaisen ilman juomapulloja/tölkkejä. Alaikäisen osalla he ilmoittavat vanhemmille ja pitävät huostassa kunnes alaikäinen saa kyydin pois tapahtumasta.

Virransäästö: jokaiselle tietokonepaikalle on varattu n.300wattia ettei tule suuria sähkölaskuja tapahtuman pitäjälle. Lisäksi tapahtuman pitäjät ovat saaneet sähkösopimuksen tehtyä Hartwall-areenan omistajan kanssa.

Pelaajat: se on alaikäisen vanhempien vastuulla jos he päästävät lapsensa tapahtumaan. Kukaan muu ei sitä voi kieltää kunhan alaikäiseltä löytyy vanhempien suostumuslappulippunen. Yläikäinen määrä itse meneekö vai jättääkö välistä.

Tämän adressin kirjoittaja on kirjoittanut vääristynyttä tietoa tapahtumasta. Ehkä olisi allekirjoittajilla mahdollisuus käydä tapahtuman sisäpuolella?

Assembly tosiasiaa

#331 Re: Assembly

15.08.2012 18:30

#317: kommentoija - Assembly

Todellakin. Assembly tapahtuma keskittyy Tietokoneilla tehtyihin videoihin/musiikkiin ja pelaamiseen :) Ei ole mitään Homo orgioitasi ja päihteitä. Ja luulisin että lhes kukaan siellä ei istu joka päivä 24 tuntia koneella.

en ole viznut

#332 viznut

17.08.2012 17:42

viznut..

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

24.11.2012 11:46


es

#334 Re:

29.12.2012 16:06

#6: Sakarias Lehtomäki -

Sori mut ei mulle mittää huumeita taikka viinaa tarjottu röökii tosin :D hyvä et siel ees kellää ois muuta ollukkaa ku röökii

ja voihasielthimaa              lähtee safkaa esim kanaa :3

Pootis Spencer

#335 Aika fagottia

29.01.2013 22:40

I lol'd
joo

#336 Re: Turha Adressi

07.02.2013 22:07

#13: Sakarias Lehtomäki -

Itse olen nyt käynyt kaksi kertaa assemblyillä. Siellä kenenkään ei ole pakko syödä roskaruokaa tai juoda energia juomia. Ja tapahtuma järjestetään siksi että kaikki nämä ihmiset jotka pelaavat tietokoneilla, kokoontuisivat yhteen. +Jos aletaan puhumaan tästä "IT-elämän tavasta. Jos nuori pääsee niin sanotulle ammattitasolle tietokoneen pelaamisessa hän voi tienata enemmän rahaa kuin normaal työssä käyvä ihminen. Älä siis hauku tätä elämän tapaa josta et tiedä mitään. Itse sain assemblyillä enemmän kavereita kuin vihamiehiä. En ymmärrä miksi sun tapaset "kukkahattutädit" haluavat nuorilta kaiken huvin pois. Ei ole meidän ongelmamme jos joskus 80-90 luvulla ei ollut tietokoneita. Siirry hyvä mies nykyaikaan ja unohda tälläiset.

kunniallinen assy käviä <3

#337 Siiiiiis mitä vi***A!!?!?!?!?!???

08.02.2013 15:41

ite ollu ties kui momil assyil ja missää välis kukaa ollu erkaantunu kenestäkää sis siel oli nii mukavaa vaik oltiiki myöhää ulkon siel mitää huumeit vedetty tai viinaa......... eikä homoikaa siel ollu ja ent sit vaik oiski ollu???? ooks ollu iha selvinpäi tätä pistäes ?!?!?! siel oli kaikki 2600 ihmist sosiaalisia ja ite oon sinäönsä sosiaalisesti iha kura shaibaa eli haittaaks se sua jotenki?

samase jos mäki heittäisin et tuhotaa sakarias lehtomäki ni sit kaikki kirjottaneet tulee vetäsee kerra pataa kelpaisko?!?!?!?!?! kiitos :)
ZZ

#338 MItä jos...

15.02.2013 01:41

Olen samaa mieltä siitä että jos kieletään assembly... niin miksi ei sitten kielettäis kaikkia aisoita. Päihteiden myyntiä, miksipä ei kielettäät typeriä tv mainoksia, voitas kieltää kaikki turhat ohjelmat jonne kaikki botoxi turhat julikset änketään,johanna tukiainen,henna kalinainen jne.. ainiin se facebooki vois kieltää kanssa ja se ryhmä ei hyssyttelyä pedofiileille, koulu ja työtki voitais kieltää kun sieltäkin tulee huonoja vaikutteita, uskonto niin ei tarvis tehdä mitään ei olis mitään huonoja vaikutteita. Itte olen käynyt assuilla jo 5 kertaa olen koko koulu iän koulukiusattu koska opettajat oli surkeita eikä niitä kiinostanut niin aloin käymää assuilla jotta saisin kavereita ja olen saanutkin kavereita sieltä, jos assemblya ei olisi istuisin yksin koton erakkona ja oisin varmaan tehnyt itsarinki. Täällä nyt vanhemmat mesoo assuista ja haluaa sen loppuvan muistatteko te kun teidän vanhemmapen kielsivät jotain mikä oli kivaa ja teitte sen kuitenki vaikka ei saanut....
Unknow

#339

03.03.2013 11:10

On siellä Assembly tapahtumassa varmaan parempi pelata, kuin yksin kotona pimeässä huoneessa.
Vee

#340

25.03.2013 12:27

Taas nähdään supisuomalaisen kiikariseurailun lopputulosta. Aamupäivän naurut, koittakaa saada tällekin neropatille jotain hoitoa, ei tiedä edes lanien meininkiä.

Vieras

#341 Re: Siiiiiis mitä vi***A!!?!?!?!?!???

25.03.2013 12:29

Ei hemmetti..

#342 kahville?

25.03.2013 14:25

Miten ois jos tulisit pokkana päin naamaa nämä asiat kertomaan tai käy vaikka lehdistöä jututtamassa? :D Siis eihän tälle voi enää muutako nauraa, liekö taas samanlainen pelle internet-trolli kuin facebookissa "Sigrid Susanne Von Vlyck"? :D Kuinka p*ska oma elämä täytyy olla jotta keksii identiteetin ja selittää kaikkea pask** ympäri internettiä? :D Toki tää on vaan yks mahollisuus, mutta toivoisin että meet oikeasti vaikka sen lehdistön eteen huutamaan tästä asiasta, saat varmasti ainakin kuuluisuutta(negatiivistä, mutta kuitenkin!!) ja itsellesi erinomaisen maineen! perusteetkin sulla on niin hemmetin hienosti kunnossa, että ei sulla ole mitään ongelmaa vastata lehdistön kyselyihin ::D p.s. Ettet vain itse olisi orgioissa mukana, kun ilmeisesti tietämystä löytyy :OO::OOO:OO Onnea elämään!
Nameless

#343 Re:

25.03.2013 16:06

#1: -

Assemblyt on vaan hauskanpitoa varten, jos et oo sitä jo ymmärtäny.. Älä puutu nuorten elämään, ne tekee mitä haluaa, osta sinä edam-juustoo, mussuta sitä, äläkä valita.

...

#344 Re: Roflmao?

25.03.2013 16:27

#29: Pekka Maskulin - Roflmao?

"Winteristä en sijaan sano mitään sen enempää kun en ole itse käynyt Tampereella tarkastamassa paikanpäällä mitä siellä tapahtuu." ok. harmivaan ne oli helsingissä...

Eri mieltä

#345 Voi voi voi

25.03.2013 19:07

#36: Arto Murtonen - Asiaa!

With all respect. IT harrastus on ja pysyy. En minäkään lähtisi poistamaan alkoholia enkä tupakkaa vaikka siittä on todistetustikkin liikaa todisteita että se tuhoaa ihmiskehon. Jokainen päättää itse omasta kehostaan.

 

Arto, olet ahdasmielinen ja siksi olet hävinnyt tämän pelin.

ei, ei, ei ja ei

#346 Ei vit*u mitä Pa*kaa

25.03.2013 20:29

Mistä ihmeestä tämä pas*a on oikein revitty kyseinen adressin tekijä on myös vastustanut konemusiikkia, hän ei kyllä älyä mistään mitään. jos nuoret tykkäävät harrastaa ruskeanreijän ritari touhua niin harrastakoon. nuoret kokoontuvat tapahtumaan näyttääkseen pelitaitonsa ja viettämään laatuaikaa, ei ketään voi tuomita peli harrastuksen takia.
Hei nyt aivot käteen

#347 Re: Siis ei ei ei ei

25.03.2013 20:42

#13: Sakarias Lehtomäki -

Olen itse ollut assebmlyillä monia kertoja ja väitätkö siellä olevia viattomia pikkupoikia koulukiusatuiksi, hei cmoon. Jos pijat tykkää pelata niin antaa niiden pelata, vanhemmat päättävät omien lastensa pelaamisista. ja jos näet jossain alaikäisiä pikkupoikia kaljat kädessä ta muna anuksessa nii otat kädestä kiinni ja soitat poliisin siitä poijjat saisivat ainakin sellaiset traumat että tietäisivät pysyä pois 40v pedareista ja alkoholista, mutta tämä adressi on väärin niitä kohtaan jotka oikeasti käyvät assemblyillä esim kaveriporukan kanssa jä niitä kohtaan ketkä käyttäytyvät siellä asiallisesti.

Pirkkalan ainut intiaani

#348 Otsikko

26.03.2013 01:39

Terveisiä Räbään ! Nuuhkutellaan yhdessä haniluolassa
Huulio

#349 Re:

26.03.2013 10:44

#1: -  

 Itsehän osallistun nimenomaan homo-orgioiden takia. Kunnon homo-orgioita ei järjestetä lähellekään niin usein kuin olisi suotavaa

kolkeri

#350

26.03.2013 12:19

Siellä nuuhkitaan ilokaasua.