Assembly-tapahtuma kiellettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Assembly-tapahtuma kiellettävä.

Anonymouz

#426 Kannanottoa.

28.11.2013 10:22

Jos tarkemmin miettii, niin lähteitä ei ole mainittu missään. Eli mikään adressissa lukevista asioista ei lähtökohtaisesti ole varmaa tietoa. Assemblyilla nuori VOI HALUTESSAAN käydä lähikaupoissa ostamassa kunnollistakin ruokaa, samaten Assemblyille voi ottaa makuupussim yms mukaan, jos tekee mieli nukkua. Assemblyilla myöskin tapaa paljon uusia ihmisiä, jotenka kaverisuhtitakin voi syntyä kuin itsestään. Huumeita tai alkoholia en ole koskaan Assemblyilla nähnyt tai kuullut olevan, saatika sitten ole koskaan kuullut mistään homo orgioista? Itse olen käynyt kuutena peräkkäisenä vuotena Assemblyilla kaveriporukan kanssa, ja tulen myös jatkossakin käymään. Mitä koneiden yms päälläolosta kertyykään laskua, suurin osa siitä saadaan rahoitettua kumminkin sisäänpääsymaksulla, ja olettaisin taustalla olevan myös pienempiä rahoittajia. Mitä tähän loppuun haluaisin mainita, niin ei Assemblyilla olevat koneet olo välttämättä kotioloissakaan sen kummemmin kiinni? Tämä muutenkin vaikuttaa huonolta trollausyritykseltä.
aikusten päästä temmattua lässytystä

#427 Re: Assembly on lopetettava!

28.11.2013 11:33

#8: sami pekkarinen - Assembly on lopetettava!

mistä tiedät, että kaikki pelaavat räiskintäpelejä?

oletko koskaan ollut itse paikalla?

ja nämä teidän "metsähiipparit" ovat varmasti suurimmaksi osaksi muualta tulleita ihmisiä, joilla ei ole assemblyn kanssa mitään tekemistä. eniten minua kiinnostaa tämä "homoseksuaaliset orgiat" mistä tiedät, että tälläisiä on ollut edes olemasssa, oletko ollut senkin itse kokemassa?

:D

#428 Re:

28.11.2013 11:39

#20: Aleksi Kilpinen -

kattelin just tossa noita sakariaksen muita adresseja :DDD naurettavia olivat meilkein kaikki :D

kannattaa mennä kattomaan painakaa vaan sakariaksen nimeä

et tiedä mistä vouhotat

#429 Re:

28.11.2013 11:47

#23: Sakarias Lehtomäki -

mikä sulla on assya vastaan se on erittäin sosiaalinen tapahtuma ja kysyn sultakin?

mistä TIEDÄTTE että assyilla pelataan vaan väkivaltaisia sota- ja kauhupelejä. olen ollut monta kertaa paikalla ja joka kerta läheltäni olen nähnyt ihmisiä jotka pelaavat vanhoja klassikoita kuten esim. ray man. ja sehän on "erittäin väkivaltainen" hyvä jos siinä on edes verta

et voi todistaa väitteitäsi ilman todisteita

#430 Re:

28.11.2013 11:57

#40: Sakarias Lehtomäki -

eli sinulla ei edes ole todisteita

tämä on NAURETTAVAA suomi on vapaa maa, jossa on oikeus puhua voit hyvillä mielin laittaa linkit jotka todistavat väitteesi. en varmaankaan ole ainoa, joka haluaa nähdä todisteita väitteillesi. olen myös huomannut aina kun joku pyytää todisteita kierrät pyynnön vetoammalla toiseen asiaan kute juuri tämä "en halua saada syytettä nuorison mielen turmelemisesta" olen varmasti nähnyt pahempiakin kuvia joten TODISTEITA KEHIIN.

ja vielä sen sanon että minua et voi sanoa "assemblyn syövyttämäksi nuoreksi" koska en ole koskaa eläessäni ollut assemblyssä, minusta vain on väärin, että ihmiset jotka eivät tiedä asiasta yhtään mitään tulevat tänne aivan naurettavine väitteineen.

ei näin... *facepalm*

#431 Re: TODISTEET HOMO-ORGIOISTA!

28.11.2013 12:08

#50: Antti Kankkunen - TODISTEET HOMO-ORGIOISTA!

oletko huomannut että videosi ovat boozembly tapahtumasta mikä on täysin eri asia kuni assembly.

yksi video oli assyiltä jonne ei päästetä jos ihminen on humalassa voi teitä tietämättömiä aikuisia

Stalin

#432 neuvosto-suomi

28.11.2013 13:04

Hieno propaganda teksti. Sain päivän naurut. Et ole nähtävästi ikinä käynytkään siellä?
Facepalm

#433 Trolli

28.11.2013 14:08

Ette taida ihmiset tietää, että Sakarias Lehtomäki tekaistu henkilö trollaustarkoituksia varten.

Häntä ei ole oikeasti. Sakarin tarkoitus on aiheuttaa reaktioita joita te tänne päivittäin kirjoitatte. Lopettakaa trollin syöttäminen. Kiitos.

Väsynyt

#434 HERÄTYS

28.11.2013 14:18

Nyt äidit! TE voittek ieltää lapsianne osallistumasta näihin tapahtumiin turha niitä on kieltää heiltä jotka ovat täysiikäisiä ja jotka tapaavat kavereita ja viettävät muutenki hauskan viikonlopun . ELI NYT HERÄÄ JA HOMMAA AUKTORITEETTISI TAKAISIN.

Vieras

#435

28.11.2013 15:53

Kyllä tämä kauhea tapahtuma pitää lopettaa >: (
Tekee pahaa nuorille!!1!1!
Ei jumalauta nyt..

#436 Re: Portti itsesaastutukseen

28.11.2013 15:53

#210: Sakarias Lehtomäki - Portti itsesaastutukseen

Siis hetkinen nyt, luin juuri että samalta henkilöltä tulee adressi että energiajuomien ikä kielletään, NYT JÄRKI KÄTEEN HEI


Vieras

#437

28.11.2013 16:23

Jooh, ihan täyttä asiaa!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

28.11.2013 17:15


Juuuupax

#439 Hashtack

28.11.2013 21:10

Vedä sinä adressin kirjoittaja V***u päähäs ja lähe norjaa :/
anomuumi

#440

28.11.2013 22:44

nyt repesin niin pahasti, että kylkiluut lähti kiertoradalle maan ympäri
Jonne "Esa" Järvinen

#441 Jalkapallo-tapahtumat kiellettävä

20.12.2013 12:37

Minä vaadin, että nuorten keskuudessa suosittujen jalkapallotapahtumien järjestäminen lopetetaan vahingollisena.

Jalkapallo kutsuu itseään "urheilutapahtumaksi", eli toisin sanoen se markkinoi nuorisolle elämäntapaa, jonka keskiön muodostaa pallot itsensä vuoksi. Kaikki muut elämään kuuluvat asiat ovat "pallo-elämäntavassa" alisteisia palloille: sosiaalinen kanssakäyminen hoidetaan urheilukentillä, minkäänlaista dataamista ei harrasteta lainkaan, ja lisäksi jopa tietokoneesta ja ruokavalion epäterveellisyydestä tingitään aivan järkyttävällä tavalla, jotta pallon perässä juoksemiselle jäisi mahdollisimman paljon aikaa.

Tapahtumien markkinoimat arvot ovat lisäksi ylitsevuotavan kulutus- ja viihdekeskeiset. Nuori pystyy saamaan näissä piireissä tunnustusta ja hyväksyntää vain sitoutumalla kulutusoravanpyörään, jossa hän uusii jatkuvasti jalkapallovarusteitaan pystyäkseen pelaamaan niillä uusimpia jalkapalloturnauksia mahdollisimman tehokkaasti. Tällainen "kilpavarustelu" paitsi jättää todelliset palloilutaidot täysin taka-alalle, on myös vahingollista ympäristölle ja kasvattaa nuoria "kertakäyttökulttuuriin", jossa varusteilla ei muka tekisi enää mitään sen jälkeen kun se lakkaa olemasta uusinta uutta. Sopii myös laskea, paljonko tuollainen 1000 kaloria kuluttava "kilpajalkapallopelaaja" kuluttaa ruokaa ollessaan peleissä vuorokauden ympäri!

Eikä tässä vielä kaikki. Myös monen nuoren ensimmäiset alkoholi- ja huumekokeilut tapahtuvat jalkapallokentillä. Vaikkei asiasta uutisissa paljoa puhutakaan, viettää huomattava osa jalkapallonuorista aikaansa tapahtumapaikkojen lähimetsissä ja -kallioilla, joilla kerrotaan järjestettävän tapahtuman aikana jopa homoseksualistisia orgioita. Orgioiden järjestäjät ovat usein kolme-nelikymppisiä huumerikollisuudessa ja ohjelmistopiratismissa kunnostautuneita äijiä, jotka saapuvat tapahtumien läheisyyteen vain johdattaakseen nuorisoamme väärälle polulle.

Vaadimme siis, että vahingolliset jalkapallotapahtumat ovat lopetettava, ja siihen on tarvittaessa puututtava lakisääteisin pakkokeinoin.
Jere "Amsterdam" Ojaranta

#442 Re: Jalkapallo-tapahtumat kiellettävä

20.12.2013 12:39

#441: Jonne "Esa" Järvinen - Jalkapallo-tapahtumat kiellettävä

Yhdyn kommenttiin täysin samalla mielipiteellä. Urheilulajit ovat vaarallisia

Jonne "Esa" Järvinen

#443 Re: Re: Jalkapallo-tapahtumat kiellettävä

20.12.2013 12:40

#442: Jere "Amsterdam" Ojaranta - Re: Jalkapallo-tapahtumat kiellettävä

Jonne "Esa" Järvinen sanoo kiitos

 

T: Jonne "Esa" Järvinen

hyvä idea nää assyt on

#444 Re: kauheeta shaibaa

29.01.2014 06:17

#303: Assy - shaibaa

mikä assburger tänki tehny ihan turhaa oot tätäki kieltämäs

Camoon äijä

#445 Re: Turha Adressi

05.02.2014 17:56

#17: Sakarias Lehtomäki - HMM itse olen pelannut tietokonepelejä jo lapsesta lähtien enkä ole vieläkään joutunut koulukiusaamisen uhriksi. Sosiaalinen elämä pysynyt ihan normaalina ja tyttöystäväkin löytyy. Etköhän nyt hieman liioittele tätä asiaa? Ja jos aletaan ajattelemaan näitä "ammattipelaajia", niin he ovat ammattiuransa jälkeen lähteneet opiskelemaan lähes kaikki tai lähteneet suoraan töihin. Lisäksi  E-Sports antaa mahdollisuuden tienata rahaa pelaamalla ja todellakaa sosiaalinen elämä ei kärsi tästä. Kannattaa perehtyä asioihin tarkemmin, koska lähes kaikki mitä kirjoitit oli täyttä sontaa

Herätys

#446 Ei jestas

06.02.2014 17:29

Ei jumalauta nyt.. Menee nää jutut täälläkin taas vähän liian pitkälle. Assemblyillä olen käynyt 3 kertaa ja ei olla kyllä tultu alkoholia saatika huumeita tultu tarjoamaan. Eiköhän se ole teidä peppukipeiden äitien/isien oma päätös päästää lapsenne sinne jos ette luota heihin että pysyisivät tapahtuman sisällä eivätkä menisi ns. "boozemblyihin" lähimetsään/kalliolle. Haluan saada lisää näytettä tästä teidän idioottimaisesta väitteestä. 
Ainiin, ja olenhan itse 16 vuotta täyttävä

Hahaootkoabdi

#447 Re: Assembly on lopetettava!

07.02.2014 05:41

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

07.02.2014 05:49


Vähän rajaa

#449

10.06.2014 15:15

Eikö se oo paree, et nuoriso menee kaks kertaa vuodessaa isoon sosiaaliseen tapahtumaan, jossa voivat tehdä kaikkea teknologiaan liittyvää.

Se on VANHEMPIEN TEHTÄVÄ pitää lapsen yliampuvaa sisätiloissa oloa kurissa!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

10.06.2014 15:27