Elokuvateatteri Bio Huvimylly vaarassa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Elokuvateatteri Bio Huvimylly vaarassa.

Raija Marja-aho

#1 Raahen Bio Huvimylly täytyy säilyttää

23.07.2010 17:24

Tämä Raahen ainoa,  ihastuttava ja tunnelmallinen elokuvateatteri on aivan ainutlaatuisen soma ja viehättävä ja ehdottomasti säilyttämisen arvoinen. Varmasti Raahesta ja se ympäristöstä löytyy paljon muita sopivampia rakennuskohteita  tarpeelliselle hankkeelle, jonka takia tämä koskettavalla tavalla vanhasta ajasta kertova pieni, kodikas teatteri  on aiottu purkaa. Suosittelen lämpimästi  kaikille Raahessa käyville kulttuurin ystäville vierailua tässä nostalgisessa teatterissa. Bio Huvimylly on hyvä syy lähteä käymään Raahessa!

#2 Jep, täytyy säilyttää

24.07.2010 09:08

Tapahtuuko muuten mitään, kun allekirjoituksia tulee? Lähteekö tää eteenpäin?

Mut joo, kyllähän toi säilyttää pitäs. Todella kaunis elokuvateatteri ja vieläpä Raahen ainoa. Ja siellä järjestetään muutakin kuin elokuvanäytöksiä: konsertteja yms.

Antti Pussinen

#3 Säilyttäkää se!

18.08.2010 16:28

Se täytyy säilyttää koska se on historiallinen kohde!

Jaana Pussinen

#4 Historiaa.

18.08.2010 16:31

Se on kaunis ja Raahen ainoa elokuvateatteri.

Leo

#5 Ei näin.

18.08.2010 19:20

Eihän tälläistä voi tehdä. Mitenkä raahelaiset sitten elokuvia pääsee katsomaan? Ei mitenkään. Vatustan ajatusta elokuvateatterin poistamisesta.

bio huvimylly
Vieras

#6 Historiaa, ja arvokas.

18.08.2010 19:53

Tuo teatteri on arvokas rakennus, se on ollut siinä vuodesta 1937 asti! Eli 73 vuotta! Ja kauniskin se on.