MTV3 boikottiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista MTV3 boikottiin.

juuso nurmela
oulu

#1 Samalla tavalla YLEkin on peestä, lopettaahan nekin sarjoja joskus.

21.03.2008 17:34

On se vain joidenkin vaikea ymmärtää että jos ei lopeteta jotain joskus niin kohta töllöstä tulee sarjoja 24/7.
Anne Laaksonen
helsinki

22.03.2008 12:16

Kannatan myös maikkarin boikotointia ja itse asiassa olen sitä paljon jo tehnyt.

Olen niin pettynyt MTV3:seen kun sitten päätti siirtää formulat maksulliselle puolelle.
Olen ollut pitkään sairaana ja en halua/enkä voi maksaa niitä maksu tv:n kanavia joten jää formulat näkemättä.
Ja vielä surkeampaa on, että sitten ne näytetään tavallisella kanavalla pariinkin kertaan uusintana.

Mutta niinhän se on, että maikkari on vain kauniille ja nuorille ihmisille tarkoitettu.
En ole rumakaan mutta jo sen verran on ikää etten voi katsoa sitä.

Minulla on monia, monia ystäviä, nuorempiakin jotka ovat moittineet maikkaria ja sanovat, että jopa Yleltä tulee parempaa ohjelmaa. Voisinpa melkein yhtyä tuohon.Niin ja nelonen on parantanut kiitettävästi. Kiitos siitä TV neloselle.
Teemu Ahonen
Muurame

24.03.2008 01:06

Olen samaa mieltä. Tarjonta on heikkoa. Puhelinpelejä keskellä parhainta ohjelma-aikaa.

Ainoa plussa on ollut se, että Tupla tai Kuitti on tullut taas piireihin..
salla pitkänen
oulainen

25.03.2008 13:38

kaikkia sarjoja ei voi vain pyörittää. Esimerkkinä se että joitain sarjoja ei katsele paljon kukaan ja niitä ei voi muutaman ihmisen takia pyörittää vaan tilalle hankittava enemmän yleisöä vetävä ohjelma. Eikös nyt vasta ollut joku suomalainen tv-sarja joka lopetettiin kesken koska ei yksinkertaisesti ollut katsojia?
En allekirjoita ja aion jatkaa kanavan katselua.