Lehtimäen kirjasto on säilytettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Lehtimäen kirjasto on säilytettävä.


Vieras

#26

25.09.2013 16:22

Haluaisin tietää, miksi juuri kirjasto?

Vieras

#27

26.09.2013 15:19

Olen käyttänyt kirjastoja pitkin Suomea pikkupojasta alkaen noin 65 vuoden ajan, kirjoittanut kirjastojen puolesta, anonut, pyytänyt, uhannut jne viimeisten 20 vuoden aikana etenkin Lahden lähikirjastojen asioissa lähimpänä kohteenani Lahden Kiveriön kotikirjastoni, joka on edustanut minulle miltei olohuonetta. Olen 74v.
kirjastotäti

#28 ISO LÄMMIN KIITOS kaikille allekirjoittajille ja kommentteja laatineille

27.09.2013 11:25

KIRJASTO SAA JATKAA TOIMINTAANSA. ASIAKASPALVELUKIN VARMASTI PARANEE LÄHIAIKOINA VANHAN KIRJASTOTÄDIN JÄÄDESSÄ ELÄKKEELLE.

KIITÄN SAAMASTANI VALTAVASTA TUESTA. TULI TUNNE, ETTÄ IHAN KAIKKI OVAT KIRJASTON PUOLTA.
PIENESSÄ AJASSA KERÄSIMME 1413 NIMEÄ, OLIMME RADIOSSA, LEHDISSÄ, TELEVISIOKIN KÄVI MIELESSÄ.
ME ONNISTUIMME! TERVETULOA LEHTIMÄEN KIRJASTOON JATKOSSAKIN!




Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

06.10.2013 16:01


Mä vaan

#30 Lehtimäen opiston opiskelijoillekin kirjasto on tärkeä !

12.10.2013 12:06

Lehtimäen opiston opiskelijat käyvät ahkerasti milteimpä päivittäin kirjastossa,koska ryhmissä,koska yksinään lukemassa kirjoja ja kuluttamassa aikaansa. Itsekin aina silloin tällöin opistolla vierailen ja käytän kirjaston palveluja hyväkseni käyden siellä. Mielestäni kirjastossa käynti on yksi hyvä ajankulun muoto,jonka voi myös kurssien viikko-ohjelmiinkin sisällyttää. Se on menetys sekä opistolaisille,että Lehtimäkeläisille jos kirjasto nyt Lehtimäeltä lopetetaan,jonkinlainen aukko siitäkin syntyy !

Heimo Suntila

#31 Hyvin perusteltu

17.10.2013 12:38

JYTY:n puheenjohtaja, lehtimäkeläislähtöinen Maija Pihlajamäki kirjoitti ansiokkaasti torstain 17.10. Ilkassa siitä miksi kirjasto on tärkeä. Perustelut ovat vastaansamnomattomat. Kannattaa lukea! Iso kiitos Maija Pihlajamäelle!
Kirjaston käyttäjä

#32 Hävettää...

27.10.2013 20:42

Milloinkas Lehtimäen kirjasto on perustettu? On varmaan olleet huonommat ajat silloin.
Nyt ei pystytä pitämään yllä tätä laitosta, hyvinvointiyhteiskunta - aikana. Ihmetyttää, miten voi kaupungilla olla varaa pitää tyhjänä, tai vajaalla kapasiteetilla Lehtimäellä uusia, hyväkuntoisia rakennuksia.
Matti Turuust

#33 Re: Hävettää...

30.11.2013 16:49

#32: Kirjaston käyttäjä - Hävettää...

Äitivainaani lähti 1032 Lehtimäeltä Lietoon, olisko silloin vielä kinkerit ainoa lukuseura?