Vuorelan terveysaseman lääkäripalveluiden säilyttämisen puolesta!

#26 Re:

05.10.2013 12:31

#1: -

Siis 1 vuosi ja 4 kk, jos 2014 loppuu

05.10.2013 15:13

Autottomien vanhempien naisten on vaikea sairaana päästä Siilinjärvelle lääkäriin. Ensin "tupelsivat" Maanigan ja Nilsiän kanssa ja sitten maksattaisivat homman Vuorelaisilla.

06.10.2013 08:12

Useita perheitä tiedän, jotka ovat muuttaneet Kuopiosta Vuorelaan nimenomaan siksi, että lapsiperhepalvelut kuten lääkäripalvelut toimivat niin paljon paremmin kuin Kuopion puolella. Jos palvelut siirtyvät Siilinjärvelle, niin eiköhän muuttosuunta siirry takaisin Kuopioon päin, kun moni siellä kuitenkin töissä käy.

06.10.2013 18:14

Muutettiin juuri siksi Vuorelaan, että siellä ovat terveyspalvelut paikanpäällä.
Lissu.

#30 Re: Vuorelan lääkäripalvelut.

11.10.2013 08:26

#14: -

Miksi ei kunnon paperi-adressia nimien keräykseen.

Mennään seuraavaan hallituksen ja valtuuston kokoukseen suurella joukolla huutolehterille.

Missä nyt se kuuluisa Vuorela henki.

Mukana myötäotteella

#31 Re: Re: Missä muualla kuin netissä voisi allekirjoittaa??

14.10.2013 11:26

#6: Sari Iivanainen - Re:

Vuorelan apteekissa käy paljon ihmisiä, jotka haluaisivat kirjoittaa nimensä adressiin, mutta heillä ei ole tietokonetta eikä sähköpostiosoitetta.

Sari, voisitko käydä apteekissa sopimassa asiasta.

pikkuisen ärsyttää

16.10.2013 15:25

Tällaiset esitykset kertovat virkamiesten laiskuudesta. Säästövaatimusten edessä heitetään Kuopion tapaan ilmaan jokin älytön lakkautusehdotus ja sitten sanotaan, että luottamushenkilöiden täytyy itse etsiä samansuuruiset säästöt jostakin, ellei tämä ehdotus kelpaa. Mistä niille viranhaltijoille oikein maksetaan?

Nyt olisi virkamiesten tehtävä käydä läpi kunnan toimintoja ja rahanmenoa tosi tarkasti ja katsoa missä on pieniä vuotoja. Niiden tukkimisesta saadaan säästöjä. Mutta sehän olisi niin vaivalloista. Pitäisi tuhertaa laskukoneen kanssa, etsiä lisätietoja, kysellä ja ajatella.