Naisilta henkilöauton ajo-oikeus pois

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Naisilta henkilöauton ajo-oikeus pois.

Ville Niinistön isä

#51 morjes

Ihan yhtä pätevät perustelut kuin millä avioliitosta halutaan tehdä vain naisen ja miehen välinen liitto. Jos tuet sitä, sun pitää tukea tätäkin.

ei helvata

#52 ei oo totta

pitäisi laatia adressi , mikä poistaisi sovinistit maailmasta. aivan naurettavaa edes tehdä tälläinen adressi . ei uppoa edes huumorilla ! eikö tämä suomen säännöstö ole jo muutenkin hankala ja kaikki kiellettyä niin sitten jonkun älyn ja väläyksen pitää laatia vielä tälläinen idiootti adressi , äly ohoi !!!.  en jaksa enempää edes kommentoida. adressin laatia voi työntää tämän ideansa sinne missä päivä ei paista , tai muuttaa sitten sinne saudeihin ihan itse, ongelmasi korjaantuu sillä !

#53 Re:

#32: Totuuen ääni -

sun elämä taitaa olla aika yksinäistä ! tsemppiä . kai sullekkin joskus aivot kasvaa. toivottavasti pian niin ei tuu yksinäinen vanhuus.

NAINEN

#54 Aivopieru

6 vuoden aikana mieheni on saanut 4 sakkoa 1 parkkisakot ja monen .. MONEN miehen kanssa on ottanut viivaa liikenteessä .. Huolimatta minun puheistani. Minä en tuon 6 v aika ole saanut minkäänlaista sakkoa MISTÄÄN, puhaltanut olen 1x ja sekin oli luonnollisesti 0% . Työmatkani on kuitenkin kohtuulliset 100km/pv.  On melko tyhjäpäistä väittää ja yleistää naisten vaarantavan liikenteen, kun jokaisen uroksen kivekset surkastuu heti nähtyään naisen ratissa .. Esim BMW:n ratissa tai nähtyään yleensäkin BMW:n, MB:n tms .. Heti revitään sitä ruosteen syömää, kuolemaa huutavaa Fiat:a tms muuta kotteroa, koska ei vaan pystytä antamaan asian olla. MIEHET JA MIESTEN EGO.. Pyh .. Pää pois pyllystä! Olkoon pila, mutta tämä on todellinen aivopieru!

Hohhoijjaa

#55 Re: noloa

#12: hahah - noloa

"Miehet hurjastelevat, ajavat miten sattuu, viittaavat kintaalla liikennesäännöille ja provosoituvat helposti." Ironian määrää. Selvä vitsi, höllää ny.

Kukamelli

#56

Toden totta, tätä tarvitaan ihan yleisen turvallisuuden vuoksi, sekä myös liikenteen sujuvuuttamiseksi.

Automekaanikko NAINEN

#57 Vahva ei

Täällä kirjoittaa nainen, joka ammatiltaan on automekaanikko. Naiset tietävät autoista ja niiden "monimutkaisista vaihteistoista", jotkut naiset tietävät jopa paremmin kuin miehet. Ja ajokortti naisella vain tasa-arvon takia ? Monet naiset ovat itsenäisiä, eivät tarvitse siis miestä korjaamaan autoaan, saatika ajamaan heidän autollaan. Jos naiset aiheuttavat vaaraa liikenteessä miksi tilastoissa ja tutkimuksissa mies on yleisesti suurempi riski liikenteessä ? Jos adressin tarkoitus olisi tehdä autoilusta turvallisempaa myös suurelta osalta miehistä pitäisi ottaa kortti pois. Tässäkään adressissa ei ole tarkoituksena turvallisuus, vaan naisten sortaminen ja alentamimen.

#58

Juuri näin!
mies

#59 Re: Aivopieru

#54: NAINEN - Aivopieru

mene ämmä keittiöön

toivo

#60 :.

Miten joku voi luulla että tämä olisi tehty tosissaan..

Huono trolli

#61 Kuka ja mitä

Niin no tää adressihan on selkee trolli mutta kaikille nyt selvyyden vuoksi tiedoksi, että miehethän ovat huomattavasti naisia huonompia kuskeja. He aiheuttavat lähes kaikki kuolemantapaukset liikenteessä, ajavat huomattavasti useammin päihtyneenä sekä ylinopeutta  (mikä selittänee kuolemantapaukset) jne

Ette oo iha oikeest tosissanne siis toi kaikki on iha täyttä saibaa.

#62 Re: Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

ninnunnanun

#63 ...

Aikuistu... turisti! Taatusti on tässäkin maassa monen monta naiskuskia jotka "ajavat" paremmin kuin sinä. :)

Fuckdup

#64 Re: Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

#1: Ville Niinistö - Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

Miehille sattuu enemmän kolareita kuin naisille, miehet ajavat päihtyneesti ja ovatkin siksi TÄSSÄKIN tilastossa naisia korkeammalla, nuorilla miehillä lähtee lapasesta amisautojen kanssa useasti ja siksi kolareitanin miehet ajelevat enemmän.

naiset menevät myös töihin ja miehet käyvät myös harrastamassa.Jos et sitäkään tiennyt.

Älkää nyt hei ihan tätä Suomea kuitenkaa nolatko, eihänn täällä kohta kehtaa laulaa maammelaulua.

Mamma mia

#65 Nainen parempi

Yli miljoona kilometriä takana ja tuhansilla autoilla on tullut ajettua.

Uskon olevani monia miehiä parempi kuski :)

aavistuksen huolissaan

#66 Ajo-oikeudesta viis...

tämän adressin kommentit kertovat suomalaisten älykkyydestä ja medialukutaidosta.

Hah hah

#67

Jo ihan yleisestikin tiedetään, että miehet joutuvat naisia useammin liikenneonnettomuuksiin. Oletan, että tämä koko adressi on jonkun ihmisen huonoa huumoria eikä minunkaan pitäisi edes kommentoida tätä. Mutta vaikka todennäköisesti tämä adressi on vain vitsiksi tai ärsyttämistä varten tehty, niin voisiko yrittää löytää parempaa pilailtavaa kuin leikkiminen tasa-arvokysymyksillä?

Hei haloo...

#68

Nyt adressin tekijä kiireesti päälääkäriin tai ainakin tapakasvatuskurssille, missä karsitaan nuo turhat asennevammat pois! Jos tää oli olevinaan vitsi, niin olipahan aivan helvetin huono sellainen!

#69

Tämähän on vitsi koko juttu. Turhaan hermostutaan. Kun katselette allekirjoittaneita, niin moni nimi on aika hatusta vedetty. Lisäksi syyt tuossa adressissa ovat saman toistoa.

nymäkualen!

#70

Kai naisille sitten palautetaan autokoulusta ja auton hankkimisesta aiheutuneet kulut täysimääräisinä korkojen kera??? ;0)

#71

Nyt ollaan oikealla asialla?

Vieras

#72 Re: Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

No shit

#73 Re: naiset ja autot ei sovi yhteen

#44: - naiset ja autot ei sovi yhteen

Hienosti keksit. O hilijaa ja anna kommenttien tulla, pölijä

höhö

#74 Re: ei oo totta

#52: ei helvata - ei oo totta

"ei uppoa edes huumorilla"

Et tainnu edes paljoa tutkia tätä lähestymiskulmaa? Ehkä meillä kaikilla on vain erilainen huumorintaju..

Pertti

#75 Re: Tää on ihan lystikäs tavallaan.

#7: Tyttö - Tää on ihan lystikäs tavallaan.

Samahan pätee myös feministeihin.

Kommentoi adressia