Avoimuutta ja tavoitteita HC TPS Turku Oy:n hallitukselta

Avoimuutta ja tavoitteita HC TPS Turku Oy:n hallitukselta / Tiedotteet / HC TPS:n tiedote 30.10.2013 / Kommentit

Vieras

30.10.2013 11:31

Ei hemmetti, tps oma sharp studio.. Eihän tuo ole mitää avoimuutta, kirjotetaa ite kysymykset joihin sitten vastaatan jotain omaa perushuttua!! Nyt pellet tehkää jotain oikeeta ja ottakaa ne hameet pois päältä ja peskää meikit!
Momentum

#2 Teatteria

31.10.2013 05:04

Näköjään seuralla on kova pyrkimys edelleenkin hoitaa asia niin ylimielisesti kuin vaan Turun Mafia sen voi hoitaa. Todennäköisesti tulee itkettävänja naurettavan rajamailla olevaa yleistä selittelyä, jolla asia kuvitellaan sitten kuitatuksi ja sitten taas jatketaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Toivottavasti turkulaiset äänestävät jaloillaan ja pysyvät poissa katsomosta periaatteella "Siperia opettaa" niin kauan, että asioihin saadaan selvyys ja heads are rolling.
Pian ex-tepsiläinen

#3 Re: Teatteria

31.10.2013 14:57

#2: Momentum - Teatteria

Samaa mieltä, äänestetään jaloilla ja annetaan nakkikattilan olla tyhjänä niin ehkä johtoporras alkaa

uskoa että fanit tosiaan on saaneet tarpeekseen tästä touhusta!!!!!!!