Adressi Israelin tueksi!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Adressi Israelin tueksi!.

Juhani Starczewski

#1576 Yad Vashem

08.04.2013 20:04

http://www.yadvashem.org/

Jerusalemissa sijaitseva Vainojen museo, Yad Vashem on maailman suurin juutalaisten kansanmurhan esittelyyn ja dokumentointiin keskittynyt laitos. Oheinen linkki avaa sinulle museon kotisivun, jonka kautta on mahdollista tarkastella juutalaisten kansanmurhaa monesta eri näkökulmasta.
Juhani Starczewski

#1577 Holocaust 2010 - 65-vuotisjuhlanäyttely Jyväskylässä

09.04.2013 07:22

Holocaust-näyttelyn avajaiset Jyväskylän Keskusseurakuntatalolla ma 15.3.2010
Klikkaa: http://www.areatv.fi/nettiareatv.php?tunnus=holocaust

Holocaust 2010 - 65-vuotisjuhlanäyttely Jyväskylässä 47:08 min
Näyttelyn esittelee toiminnanjohtaja Jorma K. Ahonen
Klikkaa: http://www.areatv.fi/nettiareatv.php?tunnus=HOLOCAUSTNAYTTELY

Shalom

#1578 Israelin lapsia johdetaan harhaan

09.04.2013 18:54

Kyllä siellä molemmat osapuolet ovat varmasti osasyyllisiä, mutta oletteko tutustuneet juutalaisten itsensä ilmoittamaan tarkoitukseen mm. ajaa palestiinalaiset mereen ja hallita maailmaa mm. rahan ja tiedotusvälineiden kautta, hajota ja hallitse. Käy edes vilkaisemassa http://www.davidduke.com/ ja päätä sitten mitä mieltä olet. Tieto lisää ymmärrystä ja toivottavasti myös armoa.

Mossad oli todennäköisesti mm. 911 iskun takana. Ja monien muiden terrori-iskujen takana. En tarkoita että kaikki juutalaiset ollenkaan olisivat pahoja, mutta heitä johtaa moni henkilö, jolla on pahat ajatukset ja teot. Uskon kyllä että Israelin kansa tulee heräämään ja hylkää nuo petolliset johtajat, jotka vain käyttävät heit hyväkseen. Pahaa ei voiteta pahalla vaan hyvällä. RAkastamalle heitä. Shalom.

Vieras

#1579 En missään nimessä allekirjoita tällaista adressia

09.04.2013 19:10

Päinvastoin, vastustan kaiken mikä liittyy israeliin ja heidän tuottamia tuotteita!
Tämä kansa vainoaa kansaa jonka maahan ovat tunkeutuneet. Säälittävää ja paheksuttavaa toimintaa. Israelin käytöksen takia minulta loppui kaikki sympatiat tätä kansaa kohtaan.
Neuvo!

#1580 Re: En missään nimessä allekirjoita tällaista adressia

09.04.2013 20:18

#1579: - En missään nimessä allekirjoita tällaista adressia 

 Miksi teet itsellesi noin pahasti - ihmettelen! Ymmärtäkää, te kansan järjettömät, ja te tomppelit - milloin te tulette järkiinne?


Vieras

#1581 Ei mitään oikeutta

11.04.2013 04:44

Täysin samaa mieltä Israel on terroristivaltio. Israel ulos Palestiinalaisalueilta ja heti. Uskomatonta soopaa tukea mielivaltaista valloittajaa.
Toivottavasti Usa hylkää tuollaisen liittolaisen, Obama jo tuomitsikin Israelin toiminnan ja hyvästä syystä.
Täydet oikeudet! 100%

#1582 Re: Ei mitään oikeutta

11.04.2013 14:41

#1581: - Ei mitään oikeutta 

 Sinulla on harhakäsitys asiasta. Jos jollakin, niin Israelilla on oikeus ja oikeutus alueisiin, jotka sille on määrätty ja luvattu - muista se!

Hocky

#1583

11.04.2013 15:53

Kumman paljon poistettuja viestejä? Olisi kiva tietää miksi? Ottamatta adressin aiheeseen kantaa sen enempää vaikuttaisi että ne jotka uskaltavat olla eri mieltä on poistettu. Ovatko nämä kaikki viestit todella niin törkeää kietä tms... Eikö näille "eksyneille pitäisi nimenomaan perustella miksi he ovat väärässä eikä poistaa viestejä??

Vieras

#1584 Re:

11.04.2013 17:29

#4: Michail Jaction -

Olen Michailin kanssa samoilla linjoilla. Israelilla on yksi maailman tehokkaimmista sotavoimista. Käyttäkäämme vähäiset voimavaramme heikompien auttamiseen.

Suomen Evankelinen Allianssi

#1585 Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

11.04.2013 19:15

Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Allekirjoita vain kerran / levitä tietoa / tulosta paperiversio ja kerää nimiä

Kiitos allekirjoituksestasi nettiadressiin "Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto"! Nimesi on tärkeä ääni.

Jotta vetoomuksella on painoarvoa, nimiä tarvitaan kuitenkin vielä paljon lisää. Voit levittää tietoa adressista kertomalla siitä ystävillesi ja esim. klikkaamalla tämän sivun yläosassa olevaa "Jaa Facebookissa"-nappia.

Halutessasi voit tulostaa vetoomuksen paperille ja kerätä siihen nimiä niiltä, jotka eivät allekirjoita vetoomusta netissä. Huomaa, että vetoomuksen saa allekirjoittaa vain yhden kerran, joko netissä tai paperiversioon, ei molempiin. Lue lisää ja lataa tulostettava vetoomus: http://www.suomenevankelinenallianssi.fi/ajankohtaista/sean_kannanotto_avioliiton_puolesta/

Olemme myös tarkentaneet, että adressin allekirjoittajan on oltava vähintään 16-vuotias.

Vetoomuksen nimiä läpikäydessäni olen huomannut, että monet ovat allekirjoittaneet adressin kaksi kertaa, jotkut jopa useammin. Moderaattorina poistan tuplanimiä lähiaikoina, samoin kuin asiattomia ja vääriä allekirjoituksia. Kaikesta tästä aiheutuu turhaa vaivaa, joten pyydän, että jokaisella on vetoomuksessa vain yksi allekirjoitus. Poistan lähiaikoina myös niiden nimet, jotka ovat sitä yksityisviesteissä erikseen pyytäneet. Pahoittelen viivettä yksityisviesteihin vastaamisessa.

Keväisin terveisin

Jari Sippola
tiedotussihteeri
Suomen Evankelinen Allianssi
www.SuomenEA.fi
www.facebook.com/suomenevankelinenallianssi


Suomen Evankelinen Allianssi
Juhani Starczewski

#1586 Koulukuri kuntoon, valta takaisin opettajille

11.04.2013 19:36


Vieras

#1587

11.04.2013 19:51

Maallinen juutalainen, että valtio on So What?

Täydet oikeudet! 100%

#1588 Re:

13.04.2013 13:02

#1587: -

Ja te häviätte kansojen sekaan, ja vihollistenne maa nielee teidät.
Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin.
Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan, jonka tähden minäkin kävin heitä vastaan ja vein heidät heidän vihollistensa maahan. Silloin heidän ympärileikkaamaton sydämensä nöyrtyy, ja silloin he sovittavat syntivelkansa.
Ja silloin minä muistan liittoni Jaakobin kanssa ja muistan liittoni Iisakin kanssa ja liittoni Aabrahamin kanssa, ja minä muistan myös maan.
Mutta ensin tulkoon maa tyhjäksi heistä ja saakoon hyvityksen sapateistansa olemalla autiona, niin kauan kuin he ovat poissa; ja he sovittakoot syntivelkansa sentähden, juuri sentähden, että he hylkäsivät minun säädökseni ja että heidän sielunsa vieroi minun käskyjäni.
Mutta sittenkään, vaikka he ovat vihollistensa maassa, en minä heitä hylkää enkä viero heitä niin, että lopettaisin heidät ja rikkoisin liittoni heidän kanssansa; sillä minä olen Herra, heidän Jumalansa.
Ja minä muistan heidän hyväksensä liiton heidän isiensä kanssa, jotka minä vein pois Egyptin maasta kansojen silmien edessä, ollakseni heidän Jumalansa. Minä olen Herra."
Nämä ovat ne käskyt, säädökset ja lait, jotka Herra asetti itsensä ja israelilaisten välille Siinain vuorella, Mooseksen kautta.

http://www.kkl.fi/

#1589 Kannattaa tutustua:

13.04.2013 16:54

Keren Kajemet Finland ry:n vuoden 2012 toimintakertomus kuvineen on luettavissa tämän linkin kautta
http://www.kkl.fi/2013/04/toimintakertomus-vuodelta-2012/


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2013 21:00



Vieras

#1591

14.04.2013 14:45

Siunausta Israelille. Toimittajilta odotan enemmän faktatietoa eikä puolueellista Tuomioja -linjaa. 30 vuotta maassa vierailleena olen tutustunut maahan ja hävettää mitä vääryyttä Suomi tänä päivänä kirjoittaa ja politikoi Israelista.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

17.04.2013 09:14


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

18.04.2013 07:10


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

20.04.2013 11:57


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

20.04.2013 21:00


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

20.04.2013 21:02


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

21.04.2013 18:13


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

21.04.2013 18:23



Vieras

#1599 Re:

23.04.2013 07:06

#1591: -

Tällä palstalla sitä ei ainakaan tarvitse hävetä.

Joo

#1600 Re: Re: Ei mitään oikeutta

25.04.2013 09:50

#1582: Täydet oikeudet! 100% - Re: Ei mitään oikeutta

Sanot, että Israelilla on oikeus alueisiin, jotka sille on määrätty ja luvattu.

No, miksi Israel ei pysy alueella, joka sille on luvattu?

YK:n tekemä aluejako Israelin ja palestiinalaisten välillä ei kauaa  kestänyt. Juutalaiset laajensivat aluettaan väkivalloin ja kun Israel lopulta syntyi, se oli paljon laajempi kuin YK:n päätös oli. Myöhemmin 1957 Israel hyökkäsi naapureidensa kimppuun ja miehittää tai saartaa edelleen osaa valtaamistaan alueista. Lisäksi Israel yhä rakentaa laittomasti siirtokuntia Länsirannalle, joka siis on tuon laittoman hyökkayssodan jälkeen edelleen Israelin miehittämä.

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…