Jaki, vuoriston karhu DVD:lle myös suomeksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Jaki, vuoriston karhu DVD:lle myös suomeksi.

Äippä
Vieras

#1 Jaki, vuoriston karhu

09.06.2010 14:35

Lapseni katsoivat innolla tätä ohjelmaa. Välillä itkettiinkin. Tykkäsimme miehenikin kanssa kovasti tästä ohjelmasta. Kaipaamme kovasti tätä ohjelmaa. Olen valmis ostamaan heti kun vain ilmetyisivät suomeksi puhuttuna.
anneli kettunen
Vieras

#2 hei

30.11.2010 09:51

olen katsonut omien lasteni katsonut tämän elokuvan joka oli tosi jännittävä jA haluaisin että omat lapsenlapset saisivat katsella aikuisten seurassa tämän surullisenkin tarinan.
jazka
Vieras

#3

05.02.2011 16:29

Itsekin olen odottanut tätä sarjaa DVD-julkaisuna jo ties kuinka kauan mutta turhaan. Lähes kaikki muut 80-luvulla esitetyt piirrossarjat on julkaistu,mutta ei tätä...
kirjastotäti
Vieras

#4

22.02.2011 23:11

Työni puolesta vinkkasin jokunen vuosi sitten eräälle alan ihmiselle, että tälle sarjalle olisi kysyntää. Ko. henkilö otti asian hoitaakseen ja selvitteli Japanista olisiko sarjaa mahdollista saada dvd:nä myös Suomeen. Valitettavasti kävi ilmi, että sarjan alkuperäiset masternauhat ovat vuosien saatossa tuhoutuneet, eikä niitä pystytä enää käyttämään. :(
Pete

#5 Re:

01.08.2011 23:46

#4: kirjastotäti -

Kysyin samaa Yleltä, jolla on kopiot olemassa sarjasta edelleen. He uusisivat sarjan mielellään, mutta kopioiden kohtalo on sama kuin Japanin masternauhojen. Nauhat ovat tuhoutuneet käyttökelvottomiksi. :( Sarja on kuitenkin julkaistu DVD:llä joissain euroopan maissa, eli joka paikassa nauhojen kohtalo ei ole ollut yhtä surullinen.

Toivossa voidaan siis vielä elää. Kaikkea ei ole menetetty.


Vieras

#6

18.12.2011 09:51

Toivottavasti adressi menisi läpi olisi niin ihana näyttää tämä sarja tulevalle lapselleni!! Eikä noita nykyään tulevia kaupallisia ohjelmia joilla on vaan tarkoitus saada lisää rahaa eikä antaa lapsille huonoa kuvaa tästä maailman menosta missä raha ja valta vain ratkaisevat.
Gekampos

#7 Re: Re:

30.06.2012 17:30

#5: Pete - Re:

Tapauksessa missä Ylen nauhat ovat tuhoutuneet niin ääniraita luultavasti myös. Sarja pitäisi dubata uudelleen ja ainakin itse olen sitä mieltä että hahmojen äänet olivat se "juttu" uuden sukupolven katsojia se ei varmasti haittaa sillä ne ei paremmasta tiedä :) Toivon todella että sarja saadaan dvd levitykseen suomessa!

m

#8 jaki ja nuka

09.07.2013 01:26

Mulle kelpaa jaki ja nuka Tekstitettynäkin..tää oli lapsena mun lempi sarja ja missään nimessä ei ole huonns.o lasten ohjelma. Paljo kamalampia noi nykyajan ns. Lasten ohjelmat on.
Zax

#9 Tekstitettykin olisi tyhjää parempi

15.01.2014 05:40

Kyllä tekstitetylläkin pärjäisi.

Vieras

#10

04.03.2015 20:44

Ikävä Jakia ja Nukaa!
Piirrettyjen valiota joka ehdottomasti kuuluu
myös tämän päivän lapsille ja meille aikuisille myös. Sen opettavaiset tarinat on hienoja eikä niille vedä vertoja muu lastenohjelma.

Vieras

#11

04.03.2015 20:48

Jaki ja Nuka takasin Suomen lapsia ja aikuisia ilahduttamaan!
silloinen lapsi

#12

12.02.2016 15:33

Sääli kuulla, että masternauhat ovat tuhoutuneet. Meillä oli kaikki jaksot nauhalla, mutta valitettavasti betanauhuri hajosi. Ja ehkä nauhatkin olivat siihen mennessä jo melko puhki katsotut. Jostain syystä kovin harva edes muistaa tätä sarjaa esitetyn!