Salon itäisen ohitustien rakennus siirrettävä / suunniteltava uudelleen.

Raimo Ikonen
Salo

#1 Tutustu vasta-adressiin ennen allekirjoitusta

26.08.2009 22:23

Jotta ei käy niin, että tietä ei rakenneta koskaan:

Marleena Rautiainen
Salo

#2 Muistaako kukaan?

15.09.2009 11:50

Hei,

Onko kenelläkään enää hajuakaan miksi tuo ohitustie kaavoitettiin alun perin?
Siis etsin oikeata faktaa.

Jotenkin tuntuu, että liikennettä Tammisaaresta Somerolle ei nyt niin paljon ole. Liikenne Hangosta Tampereelle ohjautuu nykyään kehä kolmen ja moottoritien kautta. Liikenne Hangosta Turkuun ja länsirannikolle menee nykyreittiä ja mennee luultavasti jatkossakin itäisellä ohitustiellä tai ilman.

Mikä mahtoi olla alkuperäinen idea ja onko se vielä validi? Oliko tarkoitus ohjata raskas liikenne pois kaupungin keskustasta?

Vieras

23.04.2014 08:57

Kaupunki oli aivan toinen 30 vuotta sitten,silloi se olisi ollut ohikulkutie.Ei enää! Nykyine linjaus menee asuntoalueide läpi ja osin melkei keskeltä kaupukia!
Juha

#4 Ihme kiukuttelua

12.07.2014 14:34

Ohikulkutien tarkoitus on vähentää ydinkeskustan läpikulkuliikennettä, ja suunnitelmat ovat aivan oikein olleet tiedossa jo yli 30 vuotta. Nyt kun tiehanke on vihdoin toteutumassa alkavat ne jotka ovat asettuneet asumaan tiehankkeen vaikutusalueelle vaatimaan suunnitelmien muutoksia. Ottakaa nyt hyvät ihmiset huomioon että tämä hanke on suunniteltu parantamaan keskustan liikenneturvallisuutta ja vähentämään kaupunkiliikenteen päästöjä. Pääkaupunkiseudullakin kulkee kehätiet varsin tiuhaan asutuilla alueilla ja helpottavat näiden asukkaiden liikkumista samoin kun läpikulkuliikennettä.