Tukiasemat julkiseen tietoon

Omppu

#2 Kiitokset

21.03.2014 10:06

Kiitokset Eeva-Johanna Elorannalle, että on ottanut tärkeän asian esille eduskunnassa.
tulevsisuus pelottaa

#3 Kiitokset!

21.03.2014 13:25

Kiitos Eeva-Johanna Elorannalle,että on järjestänyt tällaisen tilaisuuden. Kännykkä/tietokone sairastutti vakavasti,joten on korkea aika puhua jo tästä vakavasta vaarasta.Nykyaikana vaan lisätään säteilyarvoja meillä,kun pitäisi ehdottomasti vähentää,jos aiotaan pelastaa kansamme tästä ongelmasta.Elämä on aika mahdotonta meillä,jotka emme voi käyttää enää tietokonetta eikä kännykkää. Mistä apu tulee? Tuntuu,että olemme toisenluokan kansalaisia ja pelkästään tämän nykyteknologiahurmoksen uhreja.
Miten voidaan estää 5g tukiasemien tulo?? Mikä tärkeää,2g yhteyttä ei saa lopettaa - siitkin olen kuullut,että muka suunnitellaan,huh huh (((
Tommi S

#4 Kiitos, että tartutte tärkeään asiaan!

08.05.2014 16:51

Kun sinulla ei ole henkilökohtaisesti oireita tms. haittaa säteilystä, on helppoa olla vaan hiljaa ja olla kuuntelematta/reagoimatta ongelmaan. Uskon kuitenkin, että suuri muutos tähän tulee hyvinkin pian. Viimeistään siinä vaiheessa kun suuremmalla ihmismäärällä alkaa tulla oireita. Tätä sanomaa oli varmasti vaikeaa saada kuulluksi Nokia-vuosina? Mitä jos Suomesta tulisikin edelläkävijä suojaamistekniikoiden suhteen? Ei varmasti lopu työt kesken.