Pois lapsille suunnatut 'goottivaatteet'

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pois lapsille suunnatut 'goottivaatteet'.

Jukka Axelson
Helsinki

#1 Niin, mihin se allekirjoitus johtaa?

10.11.2009 00:15

Kuvitteletko, että asujen maahantuoja vahtaa tätä sivustoa ja kun huomaa siellä muutaman allekirjoituksen niin hän kauhuissaan lopettaa toimintansa?

Jos et ole huomannut niin tämä on adressisivusto. Ei mielipidepalsta. Jos et tiedä mikä adressi on, ota selvää!
Jussi Koistinen
Helsinki

#2 Heh

10.11.2009 10:03

Onpahan taas väsynyt adressi.
Voi tietty olla et lapsi samaistuu jollain tapaa vaatteisiinsa, mutta mielestäni pelko on turha jos kotona vanhemmat ovat hoitaneet asiansa hyvin.
Eikä gootit ole pekkaa pahempia muutenkaan.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

10.11.2009 13:32

Jorma Särki-Kampela
Vantaa

11.11.2009 22:05

Mielestäni sinä olet ääliö ja kakkapylly. Teen heti adressin jossa vaaditaan sinun poistamista, koska minä olen sitä mieltä.
Miä ^^
jossain

28.11.2009 08:57

Mielestäni sinä olet ääliö ja kakkapylly. Teen heti adressin jossa vaaditaan sinun poistamista, koska minä olen sitä mieltä. Hakaneulat ja ketjut ovat kivoja. Miks lasten pitää pukeutuu vaaleanpunaisiin barbipaitoihin ja autopaitoihin?? Sä oot se vanhanaikainen räpätäti, homo!!! Sitä mieltä MÄ oon, p**kele!
Henrik Tuisku
Nokia

#6 Miä

29.11.2009 10:53

Oot aika säälittävä

Goottipuvut on pereestä mutta ei niitä voi kieltääkään.
Tuomas Viitanen
Tuusula

#7 ohoijaa

12.12.2009 10:36

Joo o on tää nykyajan maailma jännä, kaikki halutaan kieltää vain sen takia että "minä 40-50 v" olen sitämieltä, järki käteen ei sun ole pakko lapsilles niitä ostaa mut turha kieltää sitä kaikilta
mia .
suomi.

23.12.2009 10:35

#6 Miä Oot aika säälittävä Goottipuvut on ereestä mutta ei niitä voi kieltääkään. Henrik Tuisku (Nokia, 29.11.2009 10:53)

Nii ku sanoin, mun aivokapaseetit menee välil lapsellinen alas. Mun takis on 2 hakist ja kaipaan niit lisää! Eri juttu on stringien kaa.
mia .
suomi.

#9 nii ja...

23.12.2009 10:43

Ja lapsen (nyt tarkoitan koululaisii) ei tarvii pukeutuu collegepaskaan, naperoilta voi kieltää goottivaatteet, koska he voivat pistää hakixii suihin, ja on MIELESTÄNI v*tun pelottavaa! Kun mä olin pieni, tommosii vaatteit ainakaa lasten osastolla ollu. Se oli silloin. Kohta astutaa 2010-luvulle, eikä kuuluu elää enää keskiaikaa. Huähh.
Come on...
Vieras

20.12.2010 05:11

Jos vanhemmat ovat gootteja toki lapsi saa jokatapauksessa vaikutteita heistä, jos lapset ovat maalaisjuntteja saa hän vaikutteita heistäkin tai jos toimisto rottia myös heistä. Pitäisi siis lapset että eivät saa mitään vaikutteita mistään pukea 24h samanlaisiin yksivärisiin vaatteisiin ;). Heh. Koulupuvut ovat ratkaisseet tämän ongemlan Englannissa ja muissa maissa...
gothigo

16.06.2011 23:26

Olen itse 14v. ja minun mielestäni on lapsen oma asia miten pukeutuu jos itse maksaa, minä ainakin pukeudun kuten haluan, kunhan ostan vaatteet omalla rahalla, ja se on niitten oma asia jos ei tykkää gootti/punk vaatteista, minä en ainakaan ole asiaa vastaan, se on hyvää että lapset toteuttavat itseään enemmän.
Mitsu

#12 mihin tämä maailma on menossa....

20.04.2012 15:35

Jokaisella ihmisellä on oikeus pukeutua miten haluaa. Pitäisikö sitten gootti musiikki kieltää laissa? Ihan sairasta !!!!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

28.04.2012 05:27

Emer4ldi

#14 Voi jeesus..

08.01.2017 22:24

Kielletään sitten samalla lapsilta nää street-, gangsta ja muut lökäpöksysten myymälävarkaiden vaatteet.
Nykyää näkee perheen äitejä, joilla on sellane gangstalippiksinen penska matkassa.

Kamala siis.. Sehä saattaa joutua viel johonki väkivaltaseen katujengii

Vieras

#15 Re: Niin, mihin se allekirjoitus johtaa?

01.02.2017 07:26

#1: Jukka Axelson - Niin, mihin se allekirjoitus johtaa? 

Näin tyhmä ja järjetön adressi mene mihinkään muuhun kuin pehmustettuun huoneeseen xD

Whaaaat???

#16 Hohhoijaa

01.02.2017 07:55

Enpä oo nähny ainoatakaan 10-vuotiasta goottivaatteissa.. taitaa tää adressi olla joku huomionkeruu-keikka.. sitäpaitsi tyylejä löytyy gootti-maailmastaki niin paljon, ja kivan näkösiä kamppeita ne on, oispa itelläki... Kaikesta sitä hernettä pittääki nykyään aivoihin asti vetästä... Kielletään kaikki tyylit, pidetään harmaita vaatteita kaikki, joopa joo...

Tradgoth-äijä

#17 Hemmetin kukkahattutädit

01.02.2017 08:45

Ittehän pukeuduin 10-13v iässä ketjuihin ja metrohousuihi, vituttaako.  Muistan kyl näit esiteini baby bat -penskagoottei olleen 2007 mut se on ohimenevää ja en itte diggaa yhtää muutenkaa täst new school cybergoth - naama täynnä rautaa -lookista. Aikoinaan maikat puuttu siihe ku ittel oli "pitkä" fleda, ja käski kesken koulupäivän parturiin, sai se yks läskikasa kukkahattutäti potkut aik nopee.

hahahahaha

02.02.2017 07:19

Mikä hihhuli sä oikein oot

Lotta

#19 Hei oikeesti

16.08.2018 19:11

Ite oon kuunellu noin 10 vuotiaista asti black metallia ja pukeutunut gootti maisesti. No en mitään oo tapahtunut aivan tavalliseksi teiniks sitä on kasvettua 

Ja sinä jonka idea on joku atressin kerääminen hanki elämä! Kaikki ei voi olla sitä tavallista massaa. Yritä ymmärtää että ne lapset on varmaan ITE halunnut sellaiset. Itse ainakin Turun omaa lasta kannustamaan gootti pukeutumiseen!!!!