Eduskunnan palkan leikkaus ja etuuksien poistaminen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Eduskunnan palkan leikkaus ja etuuksien poistaminen.


Vieras

#1

26.03.2014 17:43

Juuri näin myös voitaisiin leikata taksi etuuksia ja ravintola ym... mitkä menee verovaoista. Miksi meiltä vähän tuloisilta aina viedään. Kaikki nousee ruoka lääke vaate ym... ja vuokrat.. Työttömiä tulee lisää vaan kun jatkuvasti irtisanotaan mistä sitten töitä saa kun toiveet hiipuu...

Vieras

#2

26.03.2014 18:08

Itsellä toi edustajien kuukauden palkkio/palkka vastaa melkein 4 kuukauden bruttopalkkaa... Eli heidän 4 kuukauden palkka on meikäläisen vuoden brutto tulo koulunkäynnin ohjaajan ammatissa. Pikkusen pistää vatuttaa... Mutta niin kuin monesti olenkin jo näissä todennut, et ei siellä maan parasta ajatella ja oman maan asukkaiden, vaan omaa napaansa ne kattoo. Kyllä tekisi mieli taas muutama kaunis sana sanoa, mutta laitan vain ****************************

Vieras

#3

26.03.2014 18:50

Eduskunta voisi osallistua nyt näihin säästötalkoisiin elämällä itse vuoden esimerkiksi peruspäivärahalla; ilman taksietuja, puhelinetuja yms mukavuuksia, saati sitten kokouspalkkioita. Katsotaan, meneekö otsat kurttuun kun koittaa kivassa nätissä jakkupuvussa survoa ruuhkaiseen ratikkaan ehtiäkseen jonkun valiokunnan illalliselle...
Ville Moksunen
Adressin tekijä

#4

26.03.2014 18:58

Haluisin nähdä kuin noi eduskunnan pikku pallinaamat tulis toimeen minun housuissani.. Vaikka luulen, että monella muullakin on huonosti asiat. Minun niin tekisi mieli vaihtaa paikkaa vaikka kataisen kanssa ja katsoa kuin se tulee toimeen vähän yli tonnin budjetilla josta vuokra+muut kulut viä jo 95%... Noh kyllähän nyt noin 30 ekellä kk pärjää ja perheensä elättää :))

Vieras

#5

26.03.2014 19:52

Hävetkää kansanedustajat! Tämän päivän tilanne on ollut jokaisen järkevän ihmisen ennustettavissa -vaan ei eduskunnan. Silloin kun menee paremmin on jokainen kilvan lupaamassa äänestäjilleen mitä tahansa ääniä saadakseen. Tästä lähetän erityisterveiset Kepulle ja Bemareille (ei ole painovirhe).

Vieras

#6

26.03.2014 20:45

Ei ole tasapuolista.

Vieras

#7

27.03.2014 06:58

Eivät ole juurikaan osallistuneet "talkoisiin". Vaikka palkat ylisuuret kaikilla.
rasistinen valtio

#8

31.12.2014 11:39

ja mitä nämä apinat saa aikaan, ei mitään ja tässä sopis tosi hyvin kuvioon se tulospalkkaus. Jos ei saa aikaan mitään järkevää niin berse auki sais taaplata takasi kotikonnuille sossusta hakeen pätäkkänsä.

Tämä kaikki mitä tuossa apinatarhassa harrastavat on rasismia kansalaisia kohtaan, ihan kaikkia...