EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

24.04.2014 13:55


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

24.04.2014 13:56


J

#703 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset

24.04.2014 13:59

#700: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset

Kyllä ymmärsin. Eihän se täysin laillista ole. Silti ihmisiä ei yksinkertaisesti ole luotu olemaan tuolla tavalla, se nyt vaan on minun näkemykseni. Mä olen mielelläni kukkahattutäti, jos sen leiman saa perinteisistä arvoista kiinni pitämisestä. Ja mun mielestä tossa timesin jutussa asia kerrottiin aika lailla samaan tyyliin, vaikkakin nyt oli kyseessä "pagan priest" joka vihki.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

24.04.2014 14:01


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

24.04.2014 14:03


J

#706 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamis

24.04.2014 14:07

#705: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset

Niin niin, ei ole laillista mutta saman katon alla tulevat asumaan. Annetaan olla, postimerkeistähän tässä piti olla kyse. Tämä nyt tuli vaan jotenkin mieleeni.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

24.04.2014 14:08


J

#708 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamis

24.04.2014 14:11

#707: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset

Niin, milläs tavalla tuota juttua otiskoitiin? "MARRIED". Naimisiin, naimisissa. Lainausmerkit joo, näin ne kyllä. Millä muulla tavalla tämä olisi pitänyt kuvata? Anteeksi, olisi kai pitänyt sanoa että "kolme naista viettäneet seremoniaa". Voi taivas sentään. Äärikristitty? Wuhuu, olen taas saanut uuden määritelmän :D

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

24.04.2014 14:20


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

24.04.2014 14:25



Vieras

#711 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset

24.04.2014 14:26

J

#712 :D

24.04.2014 14:27

Kukkahattutäti, äärikristitty, fundiskauhistelija... :D Onkohan mulle / meille vielä lisää näitä. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. :D

No joo, mulla on kyllä voimakkaat mielipiteet näistä, olen kristitty ja kannatan perinteisiä arvoja, mutta kyllä täällä nimimerkin takana silti kirjottelee ihan tällanen pieni, justiinsa 31 vuotta täyttänyt tavallinen ja kavereiden seurassa rento nainen. Huumorinkukka on se kaunehin kukka aina.

Edelleen mitä näihin postimerkkeihin tulee, niin mun mielestä kaikkien, jotka niitä kieli pitkällä kannattaa ja odottaa, pitäisi voida näyttää kaikki Toukon "hienot" työt vaikka viisivuotiaalle tyttärelleen. "Katsopas nyt korkeakulttuuria." Jos kerran postimerkein tätä taitelilijaa kunnioitamme, niin toki muistamme hänen kaikki työnsä eikä vain tätä rajoittunutta "kaikkien silmille sopivaa" kuvaa joka nyt näihin postimerkkeihin on otettu ja päässyt.


Vieras

#713 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset

24.04.2014 14:28

#711: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset

Ei enää ollenkaan hämmästytä, että persujen ryssäsiipi on lyönyt hynttyyt yhteen desantti pekmanin kanssa.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

24.04.2014 14:33


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

24.04.2014 14:36


nimimerkki

#717 Tuo nyt on asiatonta

24.04.2014 14:59

Miksi se on niin kamalaa jos postimerkkiin tulee tuollaista? Nuo postimerkit ovat aivan upeita. Se on taidetta ja taidetta ei aina tarvitse ymmärtää. Ovat nuo kyllä aika härskejä kuitenkin,
mutta tehdään nyt Suomessakin jotain jota muut eivät vielä ole uskaltaneet tehdä.
Jaska Jokunen

#718

24.04.2014 15:03

On kyllä isot murheet taas suomalaisilla. Olisi oikeitakin ongelmia.

Jos postimerkissä olisi naisen takapuoli lähes kukaan ei vastustelisi tai sanoisi asiasta yhtään mitään.
J

#719 Re: Ah, ma nauran!

24.04.2014 15:09

#715: Castafiore - Ah, ma nauran!

Ei hävetä. Missä kohtaa mä valehtelin? Zoofilia ei ole täysin näihin rinnastettavissa, siinähän on tosiaan eläimistä kyse, mutta kyllä sitten kun saadaan nämä moniavioliitot laillisiksi (siihenhän tässä ollaan menossa) niin eiköhän tuo ole seuraava askel sitten.

J

#720 Re:

24.04.2014 15:10

#718: Jaska Jokunen -

Pienten murheiden huomaaminen ei tarkoita sitä etteikö välittäisi isoistakin.

Oletko varma ettei kukaan vastustaisi naisen paljasta peppua postimerkissä? Nimenomaan tuolla tavalla, yksinään zoomattuna?


Vieras

#721

24.04.2014 15:11

Ei tällaista. Postimerkki on kaikille, niin lapsille, nuorille kuin muillekin. Tässä on kyse ihan muusta kuin postimerkkiaiheista.
J

#722 NRe: Re: :D

24.04.2014 15:11

#716: he-tero - Re: :D

No puolin ja toisinhan tässä heilutellaan sitä omaa mielipidettä, uskontoa tai uskomattomuutta toisten naamoilla...

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

24.04.2014 15:14


J

#724 Re: Re: Re: Ah, ma nauran!

24.04.2014 15:17

#723: - Re: Re: Ah, ma nauran!

Voitko provosoida vielä vähän enemmän, kiitos. :D

Ei minulla todellakaan ole siihen mikään hinku. Se nyt vaan valitettavasti on tulossa ajan kanssa, jos ja kun tähän suuntaan mennään. Toivoisin että ei, mutta kyllä niin kovasti tunnutte tähän suuntaan nyt vetävän että oksat pois mummon omenapuusta.

isä

#725 Voi Itella minkä teit

24.04.2014 15:23

Itellan pohjaveto, syvintä sakkaa mitä olla voi, iljettävää saastaa, tehty tuhoamaan erityisesti lasten normaalisti kehittyvä minäkuva heteroksi.