Nuuskan myynti lailliseksi Suomessa!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: happoa joka muistuttaa lasinsiruja? :D
#131: Kassu Kulmala - happoa joka muistuttaa lasinsiruja? :D
nuuskassa ei ole lasia.PISTE
Re: idarit
Nuuskassa ei ole lasinsiruja PISTE.Kirjoitit että ei se muuten imeytyis.onx kaikessa mikä imeytyy ihmiseen esim erilaisissa ravitoaineissa lasia?ja onko suusta imeytyvissä lääkkeissä esim nitrossa ja joissain vahvoissa kipulääkkeissä lasia?Herätkää
Valoja päälle
Sikarikerhon päätös kumottava
I heard what happened at your country! They even more tightened tobacco law, and also these assholes of your parlament, who know no shit about anything, removed person right to order goods for him/herself via internet.
What an jackass government you have. Feels sorry for that.
Free of import / export snus , and shut your mouth councelors.
-Dogy
nuuska on vaarallista
Re: Ja vielä jatkuu
#207: Waenikka Pete - Ja vielä jatkuu
joka ei ole snussia vaan snuffia täysin eri tuote. ota selvää asioista ennen kuin avaudut.
EU
Re: Re: Ja vielä jatkuu
Lailliseksi vaan
nuuska lailliseksi eu;ssa
HUOM , HUOM
Lisätkää nimenne myös tähän adressiin http://eusnus.se/petition/
Nuuska
Nuuskamies on erimies
Mutta näiden läskien ministereiden on niin helppoa kieltää nuuska kun sitä ei kukaan itse käytä ja kukkahattutädit on kertonyt miten vaarallista ja yököttävää sen käyttö on. Tupakan tai rasvaisten ruokien myyntiä ei voi kieltää kun nää samat kekkulit vetelee ite spaddua sielä eduskunnassa ja mässäilee minkä kerkiää, helpompaa kieltää sellainen nautinto mitä ei itse kaipaa.
Ei voi kuin toivoa että joku jolla on vielä järkeä päässä viheltää tän pelin poikki ja tälläset lait kumotaan.
Hankalaa on nuuskaajan elämä kun vielä rikollinen tehdään kaiken sen vaivan jälkeen kun purkin nuuskaa saa jostain haalittua:(
Re:
Olisi mielenkiintoista nähdä tutkittua tietoa siitä, että nuuska aiheuttaa syöpää. Ainoastaan Sudanissa tehdyissä tutkimuksissa on tämä todettu epidemiologisesti; sudanilainen nuuska sisältää runsaasti karsinogeenejä. Jos ruotsalainen nuuska aiheuttaisi syöpää, miksi Ruotsissa ei ole valtavaa suu- tai kurkunpääsyöpäepidemiaa? Tosiasiassa nuuskan syöpää aiheuttava potentiaali on minimaalinen verrattuna savukkeisiin, suusyövän kohdalla n. 1 tapaus 200 000 käyttövuotta kohden. Ongelma on ientulehdukset ja nikotiiniriippuvuus ja sen aiheuttamat haitat, kuten savukkeissakin. Nuuska on siis pienempi paha kuin savukkeet, mutta ei haitaton.
Hyödymme taloudellisesti, kansalaiset ovat tyytyväisempiä sekä kansanterveytemme saattaisi jopa parantua! Itse Olen päässyt eroon savukkeista ja niihin sorruinkin vain sen takia kun kokeilin kun en ollut nuuskannut pitkään aikaan.
Nuuskan lailliseksi!
Riippuvuus joka nikotiinista syntyy on todella yksilöllistä:
Itse poltin n. 5-6 vuotta kunnes lopetin ja aloitin nuuskan käytön. Yli 2,5vuotta olen ollut polttamatta ja tästä ajasta olen nuuskaa käyttänyt ehkä n. 1,5 vuotta eri pituisina jaksoina. (Tähän on eniten vaikuttanut nuuskan saatavuus mikä on ollut heikko yleisesti ottaen.) Tällä hetkellä "könöt" loppu ja ei mitään tietoa millon taas saa jostain. Kessua en missään nimessä ala polttamaan enkä muitakaan "nikotiinikorvaustuotteita". Ei tämä puutostila ainakaan itseäni hulluuden partaalle aja.
Mitään hyvää syytähän tuolle "könön" käytölle ei ole, omalla kohdalla se vaan on sellainen tapa. I'm out.
Haloo...
| This discussion has been closed. |
nuuskaa jenkeistä
Moi,Oon ite tilannu jenkeistä nuuskaa on paljon parempaa kun swedu nuuska. maksaa n3-4€ purkki.