Adressit.com

Nuuskan myynti lailliseksi Suomessa!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Vieras#226 Sep 27, 2010, 12:41

nuuskaa jenkeistä

Moi,Oon ite tilannu jenkeistä nuuskaa on paljon parempaa kun swedu nuuska. maksaa n3-4€ purkki.

Vieras#227 Sep 27, 2010, 12:49

Re: happoa joka muistuttaa lasinsiruja? :D

Vieras#228 Sep 27, 2010, 12:54

Re: idarit

#134: joonas lind - idarit

Nuuskassa ei ole lasinsiruja PISTE.Kirjoitit että ei se muuten imeytyis.onx kaikessa mikä imeytyy ihmiseen esim erilaisissa ravitoaineissa lasia?ja onko suusta imeytyvissä lääkkeissä esim nitrossa ja joissain vahvoissa kipulääkkeissä lasia?Herätkää

Vieras#229 Sep 29, 2010, 13:06
Turha ees keskustella täällä. Suomestahan on tulossa savuton maa. Ei onnistu
Vieras#230 Sep 29, 2010, 21:50
itse käytän nuuskaa ja sitä on vittumaista hakea laivalta tupakoitsijat voivat mennä lähimpään siwaan ja ostaa askin röökiä kun taas meidän nuuskaajien täytyy ostaa pakastimet sitä täyteen,NUUSKA KAUPPOJEN KYLMÄHYLLYLLE!On myös pakko sanoa tohon lasinsiru juttuun että kuka vitun pelle luulee että nutussa on lasinsirui?allekirjoitan!
Vieras#231 Sep 30, 2010, 23:07

Valoja päälle

Nuuskassa ei ole lasinsiruja! Nuuskan käytöstä ei ole haittaa kenellekään muulle kuin nuuskaajalle. Nuuskan ja suusyövän välille ei ole todistettu mitään yhteyttä. Nuuska ei ole läheskään niin haitallista kuin tupakointi, joka haittaa myös muita kuin itse tupakoitsijaa. Jos nuuskan myynti laillistettaisiin suomessa niin useat tupakoitsijat siirtyisivät nuuskan käyttöön, (itse ainakin tunnen useita jotka vaihtaisivat tupakoimisesta nuuskan käyttöön jos sitä saisi suomesta) jolloin tupakoitsevien henkilöiden terveydenhoitoon kuluisi paljon vähemmän rahaa. Ruotsissa on yli miljoona nuuskan käyttöjää ja silti EU:n alhaisin syöpäkuolleisuus. Tietenkin olisi hyvä jos kaikki paha saataisiin karsittua pois suomesta, mutta eikö kannattaisi karsia pahimmat ensin, kuten tupakka, alkoholi ja esimerkiksi roskaruoka joka on myös huomattavasti suurempi terveysriski kuin nuuska.
Vieras#232 Oct 01, 2010, 20:23

Sikarikerhon päätös kumottava

Kauheeta holhousta ja kateellisten diipadaapailua . Jos nuuskaa ei olis koskaan kielletty olisi sen suosi melko varmasti paljon nykyistä vähäisempää... Kun menette lounaale/kahville katsokaapa huviksenne P-paikan ja ulko oven välistä osuutta(on monessa paikassa aika monta "mälliä" ).Tuosta voi päätellä jotain...
Vieras#233 Oct 01, 2010, 20:27

Re:

#16: kalle kallisto -  

OTA URPO asiasta selvää ennen kuin kirjoitat MITÄÄN....

Vieras#234 Oct 06, 2010, 23:27
Hemmetin lätkä-ossit kun nuuskaatte!!ei mitään järkeä nuuskassa.toisin kuin alkoholin vaikutuksen alaisena tapahtuu iloisia asioita mm.rumatkin voi saada seksiä,yllättäviä lapsia pistetään aluille,sosiaalinen kanssakäyminen lisääntyy ja lähentää ihmisiä,deekut saa pulloista rahoja = elantonsa/jokapäiväisen pullonsa..mietikääpä sitä! mielummmi tumut pullosta kuin satsit nutusta ps. myyn nuuskaa 6e/purkki!
Vieras#235 Oct 12, 2010, 19:46
Hi my Finn friends.

I heard what happened at your country! They even more tightened tobacco law, and also these assholes of your parlament, who know no shit about anything, removed person right to order goods for him/herself via internet.

What an jackass government you have. Feels sorry for that.

Free of import / export snus , and shut your mouth councelors.

-Dogy
Vieras#236 Oct 20, 2010, 13:29

nuuska on vaarallista

Vaikka nuuska on terveellisempää kuin tupakka, terveellistä se ei ole. Humpuukkia ovat myös väitteet, että nuuskaaminen vähentäisi tupakointia. Päinvastoin! Nuuskan salliminen pahentaisi tupakkaongelmaa, varsinkin kun keskivertotupakkaihminen ei suomessa enää osaa nuuskaa kaivata. Saako ihminen ehdointahdoin vaurioittaa terveyttään? Ei niin kauan kuin terveyden huolto maksetaan julkisesta kukkarosta. Terveydenhuoltokulut tulee ainakin osaltaan leipoa terveyttä alentavien tuotteiden hintaan. Vähentää kulutusta, käyttäjät maksavat oman terveydenhuoltonsa, vastaanotolle pääsee nopeasti kun rahaa riittää. Sokerille, viinalle ja nuuskalle haittavero! Ei liene vaikea laskea kuinka paljon kustannuksia esimerkiksi karkkipusseista yhteiskunnalle tulee.
Vieras#237 Oct 21, 2010, 10:26

Re: Ja vielä jatkuu

#207: Waenikka Pete - Ja vielä jatkuu 

joka ei ole snussia vaan snuffia täysin eri tuote. ota selvää asioista ennen kuin avaudut.

Vieras#238 Oct 21, 2010, 11:48

EU

käykääs nuuska miehet ja naiset täyttämässä

http://eusnus.se/petition/
Vieras#239 Oct 21, 2010, 12:03

Re: Re: Ja vielä jatkuu

#237: Vieras - Re: Ja vielä jatkuu 

sorry ois kannatanut lukea kirjoituksesi ensin

Jeesus Nasaretilainen#240 Oct 21, 2010, 19:51

Lailliseksi vaan

Miksei lailliseksi? Nuuskasta ei tule savua ;).
Vieras#241 Oct 26, 2010, 22:53

nuuska lailliseksi eu;ssa

HUOM , HUOM

Lisätkää nimenne myös tähän adressiin http://eusnus.se/petition/

Vieras#242 Oct 28, 2010, 18:23

Nuuska

Kyllä, nuuska pitäisi ehdottomasti pistää suomessa myyntiin. Inhottavaa tosin lähteä aina risteilylle hakemaan sitä nuuskaa, kun voisi mennä lähikauppaan ja napata hyllyltä pari punua/patteria "________" (lisää lempinuuskasi). Ja nyt viellä tuli se että saa vaan sen 3 patteria ostaa laivalta, voi ziisys.
Vieras#243 Nov 02, 2010, 19:01

Nuuskamies on erimies

Myös rasvainen ruoka pitäisi kieltää jos nuuskan kieltoa perustellaan sillä että sen käytöstä aiheutuu terveydenhuolto menoja. Läskit ihmiset ei edes maksa mitään ylimääräistä veroa noista mässäilyistä, jotka kattaisi ne kulut, nuuskamiehet on täysin valmiit maksamaan omat sairakulunsa veroina jos nuuskan myynti olisi sallittua.

Mutta näiden läskien ministereiden on niin helppoa kieltää nuuska kun sitä ei kukaan itse käytä ja kukkahattutädit on kertonyt miten vaarallista ja yököttävää sen käyttö on. Tupakan tai rasvaisten ruokien myyntiä ei voi kieltää kun nää samat kekkulit vetelee ite spaddua sielä eduskunnassa ja mässäilee minkä kerkiää, helpompaa kieltää sellainen nautinto mitä ei itse kaipaa.

Ei voi kuin toivoa että joku jolla on vielä järkeä päässä viheltää tän pelin poikki ja tälläset lait kumotaan.

Hankalaa on nuuskaajan elämä kun vielä rikollinen tehdään kaiken sen vaivan jälkeen kun purkin nuuskaa saa jostain haalittua:(
Vieras#244 Nov 11, 2010, 02:28
Nuuska on parempi kuin tupakka, vetäkää mielummin vaikka heroiinia kuin tupakkaa niin ei meidän muiden tarvitse kärsiä passiivisesti. Allekirjoitan.
Vieras#245 Nov 23, 2010, 10:18

Re:

#23: Miika-Matias Kiminki -  

Olisi mielenkiintoista nähdä tutkittua tietoa siitä, että nuuska aiheuttaa syöpää. Ainoastaan Sudanissa tehdyissä tutkimuksissa on tämä todettu epidemiologisesti; sudanilainen nuuska sisältää runsaasti karsinogeenejä. Jos ruotsalainen nuuska aiheuttaisi syöpää, miksi Ruotsissa ei ole valtavaa suu- tai kurkunpääsyöpäepidemiaa? Tosiasiassa nuuskan syöpää aiheuttava potentiaali on minimaalinen verrattuna savukkeisiin, suusyövän kohdalla n. 1 tapaus 200 000 käyttövuotta kohden. Ongelma on ientulehdukset ja nikotiiniriippuvuus ja sen aiheuttamat haitat, kuten savukkeissakin. Nuuska on siis pienempi paha kuin savukkeet, mutta ei haitaton.

Vieras#246 Nov 29, 2010, 16:43
Nuuskan laillistamisesta on pelkkää hyötyä! Se on parempi vaihtoehto savukkeille.
Hyödymme taloudellisesti, kansalaiset ovat tyytyväisempiä sekä kansanterveytemme saattaisi jopa parantua! Itse Olen päässyt eroon savukkeista ja niihin sorruinkin vain sen takia kun kokeilin kun en ollut nuuskannut pitkään aikaan.
Nuuskan lailliseksi!
Vieras#247 Dec 01, 2010, 13:10
ootte pällejä hommatkaa auto ja menkää ruottin puolelle ostamaan nuuskaa. mutta te itkette et ei vittu lasinsiruja apuuvaaa hajottakaa kaljapullo ja laittaakaa ne sirut perseesenne nii tunnette miltä nuuskaaminen tuntuu.... HOLD YOUR HORSES MOTHER FUCKERS
Vieras#248 Dec 15, 2010, 09:28

Re:

#247: pillupäät -  

helpottiko pikkupoikaa

Vieras#249 Dec 20, 2010, 23:42
Suoraan sanottuna vi*uttaa joidenkin ihmisten ennakkoluuloinen suhtautuminen nuuskaan asiasta sen enempää tietämättä. "Lopeta ihmeessä, saat vielä huuli/suusyövän" "Hyi, miten voit laittaa tota suuhus, ite en laittas mistään hinnasta (samaan aikaan kysyjä sytyttää kessun palamaan". Todella moni ei tiedä esim. sitä että tupakoitsijalla on suurempi riski saada suu/huulisyöpä kuin nuuskaajalla."
Riippuvuus joka nikotiinista syntyy on todella yksilöllistä:
Itse poltin n. 5-6 vuotta kunnes lopetin ja aloitin nuuskan käytön. Yli 2,5vuotta olen ollut polttamatta ja tästä ajasta olen nuuskaa käyttänyt ehkä n. 1,5 vuotta eri pituisina jaksoina. (Tähän on eniten vaikuttanut nuuskan saatavuus mikä on ollut heikko yleisesti ottaen.) Tällä hetkellä "könöt" loppu ja ei mitään tietoa millon taas saa jostain. Kessua en missään nimessä ala polttamaan enkä muitakaan "nikotiinikorvaustuotteita". Ei tämä puutostila ainakaan itseäni hulluuden partaalle aja.
Mitään hyvää syytähän tuolle "könön" käytölle ei ole, omalla kohdalla se vaan on sellainen tapa. I'm out.
Vieras#250 Jan 09, 2011, 03:24

Haloo...

Voin sanoo tällee faktana että nuuskassa ei todellakaan ole niitä lasinsiruja ja itse en oo ainakaa mitää suolaa näyttävää kama tossa purkin sisällöss' huomannut , mutta myönnä sen että eihän nuuskakaan ole terveellistä mutta kun mietitään nuuskan hyödyt esim. voitte istua mällihuulesa sisällä ja töissä teillä ei mene aikaan tupakka tauoille kun teette mälli huulessa sen homman ja onhan se urheilijoidenkin piireissä mielekkäämmän näköistä jos ne juoksee lenkit mällit poskessa kun että vetäisivät lenkillä kessua. Ja se joka sanoi että alaikäiset nuuskaavat enemmän mutta kumoan tuon väitteen heti koska itse olen 18 ja kyllä sen oon huomannu että kyllä ne kessut palaa siellä enemmän kun mällit ei mulla muuta ja Allekirjoitin ja odottelen jos nuuskat tulisivat takaisin suomeen ! ps poliisit itekkin käyttävät nuuskaa ja varmaan haluaisivat ne ennemmin suomeenkuin kessut!

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Pasianssi, shakki, hertta, tammi ja lisää
Pelaa ilmaiseksi →
Selainpelit.fi