H2O DVD:lle!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista H2O DVD:lle!.
|
Pihla Vieras |
#1 :)26.06.2010 09:22h20<3 pakko tulla tuotantokaudet kauppaan!:) |
|
| |
|
Tommi |
#2 Re: :)13.07.2010 18:30Jos ei tartte tekstityksii, niin kantsii tilata ulkomailta. Siellä noi on jo saatavilla dvd:llä, ja halvempaan hintaan kuin sitten jos ja kun tulevat Suomessa julkaistuiksi ja myyntiin. Mutta jos tekstitykset tarttee, niin sit ei muuta kuin odottelemaan. |
|
| |
|
Vieras |
#3 uhah<314.07.2010 21:43tulis jo :) tykkään! <3 tai sit tilaan ulkomailt |
|
| |
|
Emilia Vieras |
#4 oo jee20.07.2010 02:16Pliis kirjoittakaa oikea nimenne eikä vain jotain: Cleo tai Rikki juttuja |
|
| |
|
Sofia N Vieras |
#5 H2O DVD:lle29.07.2010 18:00H2O on todella suosittu ohjelma suomessa ja todella monet haluavat sen tuotanto kaudet dvd:lle. H2O on hauska ja joskus jopa jännittävä se on lempi sarjani ja kun ohjelma loppuu tv:stä niin oli si kiva katsoa niitä jatkossakin dvd:ltä. |
|
| |
|
Saara Hietanen Vieras |
#6 H2O DVD:lle!!03.08.2010 19:02H2O on niin paras sarja etä se on pakko saada DVD:lle!!! Kolmas tuotanto kausi oli myös niin hyvä että kaikki kolme tuotantokautta vaan pakettiin ja kauppoihin! |
|
| |
|
Mira Vieras |
#7 Hankitaan dvd:eet Suomeen!18.01.2011 16:05Discshop on laittanut h2o:just add water-dvd:een verkkokauppaansa niin että sen tuloa voi seurata! Jos haluatte ostaa sieltä dvd:een suomenkielisellä tekstityksellä, toimi näin: 1. Mene tähän osoitteeseen:http://www.discshop.fi/shop/ds_film.php?lang=&id=56274〈=fi&subsite=movies&&ref=
2.Kirjaudu sisään tai rekisteröidy jos sinulla ei ole tunnusta, valitse barometrin(=sen mittarin näköisen alta linkki:"Seuraa tuotetta". 3. Sieltä vain sitten valitset mitä julkaisua haluat seurata,vaihtoehdot:bluray,bluray(suomalainen julkaisu) ja kaikki formaatit (suomalainen julkaisu) Yritetään saada barometri täyteen!!! |
|
| |
|
Vieras |
#8 Re: Hankitaan dvd:eet Suomeen!18.08.2011 11:55#7: Mira - Hankitaan dvd:eet Suomeen!
Oon ollu itse seurantalistalla varmaan tuhat vuotta, mut ei tule vieläkään Suomeen myyntiin tekstityksillä.. Alkaa hermo jo mennä :D On odotettu yli vuosi sitä.. Nyt on mennyt adressissa 200 nimeä rikki, toivottavasti nyt olis asiantuntijoiden mielestä riittävästi ostajia!! Ja niitä kun löytyisi vielä varmasti satoja ja tuhansia lisää, kun kaikki eivät tästä adressista tiedä vaikka miten yrittäisi mainostaa.. |
|
| |
|
lol |
#9 ei kristus18.08.2011 14:47merenneitoja |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.