Hakaniemen kauppahallin tuleva remontti
Ota yhteyttä adressin tekijään
Hallia ei saa missään nimessä tehdä ravintolaksi! Sehän on meidän kansalaisten aarre!!!! Ravintoloita kyllä on aivan tarpeeksi! Kun kävelee 200 metriä matkalla on jo monta ravintolaa!!!!' Hallissa on tunnelmaa!!!!
Olkoon jokainen Helsingin halleista erilainen!
Samoihin aikoihin remontoidut rakennukset usein toistavat samaa yleisilmettä. Niitä on suunniteltu samanlaisella logiikalla. Hienoa olisi, jos Helsingin hallitkin eroaisivat tyyliltään - muutenkin kuin arkkitehtuurilta siis. Ruoka- ja hallikulttuureissa on eroja.
Hakaniemen kauppahalli on minulle tuttu jo 70-luvulta. Olen sen jälkeen nahnyt paljon muitakin kauppahalleja, niin Suomessa, muualla Euroopassa ja jopa Pohjois-Amerikassa. Ne saa parhaiten pilalle remontoimalla ne moderneiksi eli tunnistamattomaksi - tyhmä trendi joka valitettavasti vaan jatkuu! Hakaniemen halli ei tarvitse ravintolaa yläkerrokseen vaan originelleja, aitoja ja innostavia liikkeitä, olivat ne sitten ruokaa, käsitoitä, tekstiilejä, koruja tms. (Tai DJ:n vanhoja levyjä, Mari-sekundaa ja maalattuja pikkysydämiä, kuten silloin ennen...)
Eikä vaan minulle,vaan monille ystävilleni,jotka nauutivat KUNNON kauppahallin tunnelmasta .Tarjoilupaikat ovat jo sinänsä nautinnolllisia ,Soppakeittiöön ja kahvitaukopaikkoihin piipahdan jopa lyhyelläkin visiitillä useamman kerran.SIIS: Rempatkaa halli,mutta jättäkää yli 100-vuotis tunnelma kuten se on nyt.
Ravintolapalveluille löytyy varmasti muita tiloja.
Re:
Joo samaan mieltä. Tukkutorin onkin perustanut alueelleen ravintolamaailman ja Kellohallissa on vajaan parin vuoden sisään jo kolmas ravintolayrittäjä. Että silleen
| This discussion has been closed. |