Henry Lindelöf erotettava
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Henry Lindelöf erotettava.
|
Vieras |
#117.05.2012 09:40Lindelöfin toiminnassa ei ole yhtään mitään järkeä eikä hän ole toiminut missään asioissa oikein. Tälläinenkö kaupunginjohtaja on hyväksyttävä päättämään Kotkan asioista ? |
|
| |
|
Vieras |
#2 Laittakaa ihmeessä tutuille tietoa tästä17.05.2012 10:01Tämän jos saa pursuamaan ääniä, se menee lehteen varmasti jolloin ne loputkin äänet tulee sen myötä. Laittakaa tutuille tietoa tästä, ei tämä muuten aiheuta pienintäkää muutosta. |
|
| |
Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
17.05.2012 11:47- Poiston ajankohta: 17.05.2012
- Poistamisen syy: Henkilökohtaisuudet voidaan hoidella vaikka tatamilla....
|
Vieras |
#417.05.2012 17:10Entisenä Kotkalaisena, hyvän asian puolesta! |
|
| |
|
ola |
#5 Mummo17.05.2012 18:02Mummo kertoi tuossa että tyhmiä on kotkalaiset kun tuollaista katselevat. Toisaalta onhan lindelöf tehnyt paljon hyvääkin, hänhän on tehnyt monta loviisalaista onnelliseksi siirtymällä pois loviisan johdosta. Nyt olisi aika sitten tehdä monta kotkalaista onnelliseksi. |
|
| |
|
Vieras |
#610.06.2012 20:13Vanhusten hoito aivan törkeällä tasolla, hoitopaikkoja ei ole vaikka ei olisi enää kkotona asuva. Käyn joka viikonloppu hoitohommissa, viikolla uskallan tuskin ajatella miten äitini pärjäilee. Tilannehan vain pahenee, mutta edes Lindellöf ja Salminen eivät välty vanhenemiselta..ja joku muu silloin jo päättää paikoista! |
|
| |
|
72 |
#7 Keskittykää olennaiseen16.10.2012 02:23Lähdin Kotkasta 70-luvun alkupuolella ja jo tuolloin oli nähtävissä suuri työpaikkarakeneen muutos kun sellutehtaat automatisoitiin ja satamassa siirryttiin koneelliseen laivantäyttöön. Kuten huomaatte en ole ottanut kantaa yhdenkään poliittisen puolueen puolesta tai vastaan. Valtuustossa aina enemmistö vastaa. |
|
| |
|
Mä |
#8 Re: Keskittykää olennaiseen23.10.2012 07:34#7: 72 - Keskittykää olennaiseen Kaupunginjohtajan rooli on silti olennainen osa tätä kaikkea, jos kaupunginjohtaja osoittautuu korruption kannattajaksi ja saman henkisiä lähivirkamiehiä on, silloin se ongelma syntyy. Kuitataan toistensa laskut ja tekemiset. Silloin kun tätä esiintyy, ei ole muuta vaihtoehtoa kun rikkoa se paketti. Eli se on silloin juuri se olennainen mihin on syytä keskittyä. Lisäksi kaupunginjohtaja on kuitenkin se korkein virkamies, oli sen työnantaja tai esimies kuka tahansa. Ja jos ei järki pelaa miten VISA korttia käytetään, silloin on kysyttävä ajaako kaupunginjohtaja kuntalaisten etua vai kestittääkö se itseä ja takapuolennuolijoitaan. Turhaan sitä kaupunginjohtajaa alat puolustelee, roviolle se joutaa siinä missä kaupungin sihteerit ja lakimiehetkin kun eivät kerran ole lojaaleja ja hoida asioita kuten niitä pitää hoitaa, vaan enemminkin käyttää rahat omiin hauskuuksiinsa eikä työttömyyden tai palvelujen kehittämisiin. |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.