Kannabis lailliseksi
Ota yhteyttä adressin tekijään
Aika levittää adressia
Eli nyt tosiaan olisi aika kerätä tuo 50 000 ääntä tähän adressiin niin saatais homma menemään oikeasti eteenpäin.
Kaikki jotka tämän adressin tietävät ja allekirjoittivat voisivat kertoa tästä kavereilleen tai muuten vaan tuttavilleen.
Monilla tuntuu kytevän pieni pelko tämän adressin allekirjoittamisesta koska, pelkäävät että adressin nimiä käytettäisiin ratsaamiseen...... tämä pelko on turha.
Re:
Oon 20v mies ja voin sanoa et kannabiksen takii ajattelen nykyää muitaki/muuta ku ennen taas ajattelin vaa omaa parasta ja miten hyötyä asioista rahallisesti. Ja se et vertaat alkoholistia ja kannabiksen käyttäjää on jo todiste siitä miten pinnallinen yhteiskunnan orja olet. Pystyisin hoitaa duunitki täysin hatseissa mut silmät kun punoittaa niin satikutiahan siitä sais työpaikalla. t. Vitusti vaikutusvaltaisempi ja rikkaampi henkilä kuin sinä. <-- eioo hauskaa.
Re: Re:
Puhut asiaa duunari. En ymmärrä kapeakatseisia ihmisiä asiaa kohtaan. Vielä jopa sellaisia, jotka nautiskelee alkoholia mielinmäärin, törttöilee ja pahimmassa tapauksessa jonkun henki lähtee. Mutta kaikki me tietysti valitaan kummalle puolelle mennään; ollaanko sitä yhteiskunnan orjia vai uskalletaanko toteuttaa itseämme?
Tyhjänpäiväistä puhetta internetissä
Mitäs nyt
Re: Mitäs nyt
#3232: Tapahtuuko mitään - Mitäs nyt
On kuulemma lähetetty, noteerattu ei ole.
Re: Mitäs nyt
#3232: Tapahtuuko mitään - Mitäs nyt
Kaivelin viimeisimmän jaakko mäen kommentin(tuossa alempana) .
Tässä ei nyt oikee auta mu kun osallistua isommilla määrillä kannabis mielenosoituksiin tai sitten kerätä se 50 000 ääntä kokoon valmiiks tulevaa lakia varten.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011100514515566_uu.shtml
Jaakko Mäki
Vieras
#2913 Re: Olisiko aika pistää taas nimiä eteen päin.
11.04.2011 19:24#2904: Tänään jo - Olisiko aika pistää taas nimiä eteen päin.
Printattuna on komeassa kansiossa nimilista viime marraskuuhun asti, tuossa pöydällä se on jo hetken aikaa ollut. En jaksa enää lähetellä sitä pyytämättä kun eka hävis kuin moolokin kitaan ja kirjattu tuli bumerangina takas.
Infotkaa ihmeessä jos joku sen suostuu vastaanottamaan. Olen itse ollut jo pitkään sitä mieltä ettei tämä asia hoidu mihinkään pyytämällä. Radikaalimarssi on taas vappupäivänä, tulkaa sinne barrikadeille.
Jos haluatte saada jotain aikaan niin teidän on lopetettava pelkääminen, niin kauan kuin kaikki ns. vertailunormaalit pilvenpolttajat jumittaa vapisten komeronsa nurkassa tulee kansan silmissä elämään kuva vaarallisesta hassiksen piikittäjästä.
Pahoilainen
Re: Pahoilainen
Samaa mieltä... Ihmisillä tuntuu olevan sellanen käsitys että jos poltat hamppua niin se tarkoittaa automaattisesti sitä että poltat joka päivä =D
Johtuu varmaan harry anslingerin aikoina vallitsevasta propagandasta.
Kannattaa lukea tämä kirjoitus.
Re:
Laitoit sitten toiseen kertaan tämän saman tekstin. Perusteleppas hieman väitteitäsi.
Re:
Ensinnäkin Amsterdam ei ole maa. Kannattaisi ehkä vähän vähentää niiden "jointtien " polttamista. Ja toisekseen, kuinka avaramielistä on ehdottaa alaikäiselle kannabiksen antamista lonkeropullon sijaan. Kannabis toimii useimmille nuorille "siltana" vahvempiin huumeisiin. Itse en ikinä ehdottaisi pikku-veljelle/siskolle, et "hei ota jointti kaljapullon sijaan." Haloo!
Ainoat ihmiset, ketkä allekirjoittavat tämän adressin, ovat itse kannabiksen käyttäjiä. En usko, että kukaan selväjärkinen nimeään tähän laittaisi.
"Kannabis toimii useimmille nuorille "siltana" vahvempiin huumeisiin. "
-Tähän en edes kehtaa pyytää lähdeviitettä, koska sellaista et ikinä tule toimittamaan.
" Itse en ikinä ehdottaisi pikku-veljelle/siskolle, et "hei ota jointti kaljapullon sijaan." Haloo!"
-Se on sinun asiasi. Molemmilla päihteilla on omat haittavaikutuksensa. Alkoholi vaikuttaa vakavammin terveyteen, kun taas kannabiksen kohdalla(tällä hetkellä) laittomuus saattaa pahimmillaan aiheuttaa suuria ongelmia.
"Ainoat ihmiset, ketkä allekirjoittavat tämän adressin, ovat itse kannabiksen käyttäjiä. En usko, että kukaan selväjärkinen nimeään tähän laittaisi."
-Ja homojen oikeuksia puolustavat ainoastaan homot? Itse en käytä nikotiinin lisäksi mitään päihdettä, mutta silti kannatan mietojen huumeiden vapauttamista. Myös vahvat huumeet tulisi olla narkomaanien saataville laillisesti. Kannata myös alkoholimainonnan kieltoa.
Tosiasiahan on, että kannabiksen kieltolain suurin hyötyjä on järjestäytynyt rikollisuus.
moi
kannatan
lisään vielä
Re:
Niin, no eipä sinulla tuurijuoppo taida juuri muuta sanottavaa olla.
Kerätäänkö kunnollinen adressi
Hyvä, että keskustellaan.
Täällä voi muuten keskustella neutraalisti huumeista biisien sanoituksissa: www.huumebiisit.fi
Toni Pesälä
Onhan tässä rauhallisia ihmisiä jo kauan vainottu
| This discussion has been closed. |
Näin
http://kannabisuutiset.wordpress.com/2010/02/07/laittoman-kannabiksen-vahingollisuus-thc-vs-cbd/