Keskuspuistoa ei saa supistaa
Keskuspuistoa ei saa supistaa / Tiedotteet / Keskuspuistoryhmän workshop kaupunginvaltuutetuille / Kommentit
|
Vieras |
#121.05.2016 08:04Taitavat nyt vihreät pelata "kaksilla korteilla"! Apulaiskaupunginjohtaja Anni Sinnemäen (vihr) toimialaan kuulluu nimenomaan kaupunkisuunnittelu ja kiinteistötoiminta. Olisi ehkä eduksi julkistaa tämäkin suhmurointi? |
|
| |
|
Taiteen ystävä |
#2 Taiteella Keskuspuiston puolesta21.05.2016 12:00Keskuspuiston reittien varrelle voisi pystyttää taidepolun jolla saisi ihmisiä (turistejakin) tutustumaan puistoon ja nauttimaan taiteen lisäksi myös luonnosta. Maunulan majan ympäristö ja siitä kohti Laaksoa olisi sopivaa aluetta. Mm. Sanna Karlsson-Sutisnan "Voima ja herkkyys" on hyvä esimerkki teoksesta joka on ilahduttanut ohikulkijoita jo vuosia. |
|
| |
|
Vieras |
#321.05.2016 15:32oi kuin ihanaa |
|
| |
|
Mia |
#4 Kiitos21.05.2016 16:38Kiitos, että olet pitänyt niin hyvää huolta asioista ja tiedottanut eri vaiheista allekirjoittajille. Voimia ja aurinkoisia kevätpäiviä. |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.