Keskuspuistoa ei saa supistaa
Keskuspuistoa ei saa supistaa / Tiedotteet / Mielenosoitus Helsingin metsien ja viheralueiden puolesta! / Kommentit
|
Vieras |
#119.10.2016 13:15Tapulikaupungin asukasyhdistys tukee vaatimustanne. |
|
| |
|
Vieras |
#219.10.2016 15:34Oikein. Olen usein kulkenut esimerkiksi Hesperian puiston ohi ja nähnyt siellä liikunnan harrastajia. |
|
| |
|
Vieras |
#320.10.2016 13:23Parempi tiivistää jo rakennettuja alueita, ja säästää Keskuspuisto ja muut Helsingin tärkeät viheralueet rakentamiselta. Myös ylimitoitetuista itseään toteuttavista väestöennusteista voidaan tinkiä, tavoitteeksi ei ole pakko valita kaikkein suurinta vaihtoehtoa. |
|
| |
|
Vieras |
#420.10.2016 15:45Huomioikaa myös muut viheralueet. Pelkkä Keskuspuisto ei riitä! |
|
| |
|
Vieras |
#527.10.2016 16:06Ei auttanut mikään. Edes liito-oravien lain mukainen pesimäsuojelualueen turvaaminen. Miten Se on mahdollista? Ja mikä pirun vimma on saada kaikki tänne? Maaseudut kuolee ja kasvaa umpern ja täältä hakataan metsät saaret ja suojeltu luonto vaikka joutotilaa on jo rakentamatta vaikka kuinka. Tyhjiä liiketaloja seisoo pitkin poikin ja silti on rahaa tuhota luontoa ja rakentaa lisää. Entäs kodittomat? Asuntoja pidetään tyhjillään ja nyt taas rakennetaan lisää. Ikean perumalle tontille ent. maaliikennekeskukseen mahtuu varmaan pari pilvenpiirtäjää tuhoamaan viimeisenkin kaupunkimaiseman. Kyllä on ihmiset tulleet vihreistä Tumman ruskeiksi. Voisitte muuttaa kaikille ymmärrettäväksi uudeksi nimeksenne "Ei vihreetä helsinkiin"ja istuttaa muovipalmuja kaupunki bulevardillenne!! |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.