Kielletään ilotulitteiden myynti yksityishenkilöille
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
No vot. Miten ne sen tekee ei auennut mulle, eikös rahan hävittäminen ole laitonta? Mää ainski ostan kynttilöitä (tai mitä pihatulia ne nyt olikaan) ja poltan ne maassa. Kerran mulle todettiin että dorka polttaa rahaa maassa mutta totesin et no vot eiku ne on kynttilöitä.
Lopetin pihatulien polton ku uteelias koirani poltti nokkansa. Ei saa eläin kärsiä. Kielletään kynttelit, ovat vaaraksi. Me ollaan mun koiran kans nykysii joulut verhojen takana pimeässä peitonalla lusikka-asennossa.
riita puoliksi
Ennenkaikkea että pysytään poissa pihapiireistä ja kaupungien keskustoista ja ihmistenilmoilta.
Ei ole järkevää räjäytellä raketteja ja pommeja ihmisten ja eläinten lähettyvillä kun he eivät itse kerran sitä halua.
Aikarajat paukkuvat ja paukkui vielä 22.1.2014
Jakakaa nyt ihmeessä tätä adressia, että tuo typeryys saadaan kuriin!
kielletään vi*tu kaikki!
Mitäs se teitä haittaa jos me normaalit ihmiset tuhlaamme omia rahojamme ilotulitteisiin ei se ole teidän pankkitililtä pois! Ja meilläkin löytyy koira joka vähät välittää ilotulitteista...se on teidän oma hermostunut käytös joka saa koirankin hermostumaan ne aistivat sen ja miettivät mikä on hätänä...eli painukaa te hiirulaiset koirinenne suolle.
PAukut ainakin kiellettävä....raketteja ei välttämättä.
Re: kielletään vi*tu kaikki!
#206: ompa ihmiset tyhmiä ja yksinkertaisia - kielletään vi*tu kaikki!
Sinne suolle mahtuu paukkufetissistä kärsivät.
-
Re: Re: kielletään vi*tu kaikki!
#209: - Re: kielletään vi*tu kaikki!
Ootko sä joku rasisti?! Onko sulla jotain rakettiseksuaaleja vastaan?
Voi V***U
This comment has been removed by the person who wrote it.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: keskeneräinen kommentti
Re:
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Olen itse ollut keräämässä ilotulitesaastetta Nokian Siuron tien varresta, enkä itse ammu raketteja. Yksin siellä sai olla, ei ollut muita seurana. Rakettien vapaata saatavuutta vaaditaan mutta jälkiä ei sitten kyllä itse olla siivoamaassa. Rakettien valmistuksessa käytätään rakasmetalleja joilla saadaan aikaan ilotulitteiden värit, kun vuosi vuoden jälkeen tämä saaste jää maaperään ei ole kyse harmittomasta räiskyttelystä.
100 % Veden juojista kuolee
Oman tutkimukseni mukaan 100% eliöistä jotka jouvat vettä kuolevat jossain vaiheessa elämäänsä. Kappa
Jos uutenavuotena ei saisi paukutella, olisi aika tylsää
Ilotulitteissa on mielenkiintoista se, ettei näytetä lainkaan välittävän siitä kuinka monia ja erittäin vaarallisia kemikaaleja korkeassa kuumuudessa pamahduksissa syntyy, dioksiineja ja monia muita. Yö ja aamu on niistä sakeana ainakin kerran vuodessa ympäri maapallon.
Re: Re: Niin
nou panik ei tarvi laki aloitetta tehdä kyllä ne kielletään muutenkin 2 vuoden pääsyä vaikka kukaan ei haluaisi tämä suomen yhteiskunta on saasta vääriin asioihin panostetaan ja juhla kielletään sen mä ymmärtäisin jos uusi vuosi ei olisi juhla vaan olisi muuten lupa ampua raketteja mutta minkä takija ne kieltää yhdeltä yöltä kaiken paukkeen ja kauniin ilotulitukset se on vaan kerran vuodessa ja taas joutuu vuoden odottaan seuraavas uutta vuotta mutta eikö hallituksella tule mieleen että minkä takija raketteja edes ammutaan mikä syy ja juhla se on miettikää hallituksessa se ensin ennenkö kiellätte mitään kyll kaikki yhen yön kestää pauketta hullu suomen kielto ja laki raketeista ja nuoriso alkaa yhä isommilla raketeilla leikkiä ton takija voi helvetti tätä touhua
Sitten tulee kiinalainen uusivuosi, tammikuun lopulla.
Onko p-kele järkeä?!? Stoppi touhulle ja sassiin !