Adressi Koulukiusaamista Vastaan
Ota yhteyttä adressin tekijään
This comment has been removed by the author of the petition.
Re:
Parempi se on koulua vaihtaa kuin että antaa tilanteen mennä niin pahaksi että koko lapsuus menee pilalle ja kasvaa epävarmaks ja pelokkaaks aikuiseks.
Re:
koulun vaihto ja psykologi! ennen kuin liian myöhäistä, niinkuin monella :((
Koulukiusaamiseen saatava loppu
Koulukiusaaminen ja miten siihen puututaan
Hänen riipaisevan rehellistä kirjaansa "Ensimmäiset 30 vuottani suomalaisena" eivät kustantajat halunneet julkaista, joten se on saatavilla vain omakustanteena. Tästä kirjasta selviää, kuinka tämä henkilö löysi monien vuosien ja mutkien kautta todella toimivat työkalut ja sai elämänsä takaisin....
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: asiaton kommentti
Entiset koulukiusaajat puolustavat koulukiusaajaa...
Eivät he aio puuttua tähän asiaan, koska he ovat itse olleet koulukiusaajia.
Paras keino puuttua asiaan on vaatia jokaiseen päättävään tehtävään valittavalta tarkkaa taustaselvitystä siitä onko hän itse ollut koulukiusaaja. Kiusatut löytyvät kun heitä kysellään! Useimmat nykyiset johtajat jättävät taakseen satoja tuhottuja "koulukavereita" kiusaamisensa uhreina... Voin vain ihmetellä miksi näitä kiusaajia siltikin äänestetään vaaleissa!
Meidän kansalaisten on puututtava tähän.
Ottakaa välittömästi lakimies asialle kiusaamistapauksessa. Muistakaa, että jos lakimies vähättelee asiaa, hänkin on ollut koulukiusaaja. Siinä tapauksessa ottakaa toinen lakimies!
Sitten lakimiehen kanssa suoraan poliisin puheille. Jos poliisi vähättelee, hän tekee virkavirheen ja siitäkin lakimies asialle... Poliisi ei kestä virkavirhekanteluita tällaisissa tapauksissa ja joutuu muuttamaan toimintaansa. Moni poliisikin on voinut olla koulukiusaaja...
Tämä on ainoa välitön keino tänä päivänä katkaista koulukiusaamiskierre. Lain mukaan kiusaaja on rikollinen, ja hänen vanhempansa täydessä vastuussa alaikäisestä, mutta lähes kaikki meidän maamme johtajat ovat itse koulukiusaajia! Siispä lakia ei noudateta, ellei kiusaajan vanhemmat hanki hyvää lakimiestä!
Olen kirjoittanut itse totuudenmukaisen kirjan koulukiusaamisesta ja valtavista vaikeuksista palata takaisin elämään ja yhteiskuntaan, joka suosii koulukiusaajia "hyvinä johtajina jne.".
Kerron kirjassani tarkasti mistä koulusurmat johtuvat, mutta tätä kirjaa ei tietysti kukaan kustantaja halunnut julkaista!
Sen voi kuitenkin tilata minulta suoraan: [email protected]
Teoksen nimi on: "Ensimmäiset 30 vuottani suomalaisena"
Tämän lisäksi olen kirjoittanut suorat tarkaisut koulujärjestelmän uudistamiseksi sellaiseksi, että koulukiusaaminen, ja muut opetusjärjestelmän ongelmat, jäävät historiaan.
Suomi on niin pahasti koulu- ja työpaikkakiusaajien hallussa ("sosiaalisesti lahjakkaiden manipuloijien ja pelolla hallitsevien") ettei ihme kyllä tätäkään kirjaa halunnut kukaan suomalainen kustantaja julkaista. Julkaisin sen itse.
Teoksen nimi on: "Elämässä pärjäämiseen tarvitaan oikeita työkaluja!" Ja sen voi tilata suoraan netistä.
Pyydän kaikkia koulukiusattuja nyt tulemaan yhteen!
Pidetään yhtä ja tehdään asialle jotain NYT!
Kukaan ei tule antamaan meille minkäänlaista oikeutta koskaan, jos emme sitä vaadi. Muistakaa, johtajamme ovat lähes kaikki entisiä koulukiusaajia ja yrittävät "suojella" likaista mainettaan. He eivät tule tekemään mitään tämän asian eteen. Tämä näkyi hyvin "ministerien" törkeydestä ja välinpitämättömyydestä koulusurmien yhteydessä...
Meidän on tehtävä se itse YHDESSÄ! Yksin tästä ei tule mitään.
Perustetaan tämän addressin lisäksi ihan oma ryhmä asian puitteilta.
Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä minuun suoraan sähköpostilla: [email protected]
Kymmenet tuhannet, jopa useat sadat tuhannet, suomalaiset ovat lähes täysin tuhoutuneet koulukiusaajan takia. Moni on tehnyt itsemurhan ja osa tappanut kiusaajansa ennen sitä...
Heitä ei auta kukaan... Vain me voimme heitä auttaa!
Totuus satuttaa. Tästä aiheesta ei saa puhua, koska päättäjät ovat itse syyllistyneet koulukiusaamiseen ja käyttävät tätä pelolla hallitsemiskeinoa "johtamisessaan ja päätöksenteossaan" yhä edelleen ja joka päivä...
Minua kiusattiin luokilla 4-8 (Kontulan ala-asteella ja hyllissä).Se loppui koulun vaihtamiseen.Muistan sen vieläkin,varmasti kiusaajatkin muistavat.
Koko yhteiskunnan pitää muuttua
Entä kaikenlainen työpaikkakiusaaminen
Osalle on vieläkin ehkä jotain hampaankolossa, en antanut ehkä takaisin aikanaan, yhdelle riitti pelkkä katsekontakti vanhemmalla iällä, tiesi oman osansa siinä tilanteessa. Osasta tuli jopa jonkin asteisia kavereita myöhemmässä nuoruudessa.
Minun mielestäni kiusaajan koulusta erottaminen olisi vain ongelman lakaisua maton alle ja kiusaajan ongelmien lisäämistä, jostakin syystä se kiusaajakin kiusaamisensa aloittaa, yleensä se syy ei ole pelkästään se toisen osapuolen näennäinen heikkous tai jokin ärsyttävä piirre.
Tuskin kiusatunkaan olo/itsetunto tälläisestä toimesta kohennusta saisi, ei ainakaan suurissa kouluissa. Kun ajattelen itseäni lapsena, niin omalle kohdalleni tuollainen toimenpide olisi kenties päinvastoin lisännyt oman huonouden tunnetta-´´ v1ttu, olin niin heikko, että ne potki sen pois ja nyt nämä toiset ilkkuu selän takana varmasti.´´
Kiusaaminen on ikävä asia ja se ei ole helppo asia, koska se koskee aina erilaisia yksilöitä, helppoa kiusaamisesta paasaaminen on vaan poliiitikoille´´ lupaan tehdä tälle asialle näin ja plääplää näin´´ - kiusaamista on ollut aina kun on ollut lapsia ja varmana tulee niin kauan olemaankin kun niitä lapsia on, ja mitä suuremmissa laumoissa ja kouluissa ne lapset ovat, sen enemmöän ja varmemmin sitä kiusaamista siellä on.
Mutta näinhän se vaan menee että elämän ikävät asiat kasvattaa tulevaisuutta varten vahvemmiksi, ja vahvenemisellakin on aina hyvät ja huonot puolet.
Lehdet sun muut vetää lööppejä aina aika-ajoin miten voi-voi-voi se ja se nuori lapsi teki kiusattuna itsemurhan. Omista luokkakavereistani ensimmäisenä keskuudestamme poistui juuri se tyyppi joka oli kaikista hauskin, jota ei koskaan kiusattu, ei kestänyt naisystävän lähtemistä.
Re:
Vaihtakaa koulua, tuo tilanne ei muutu mihinkään jos ne kiusaajat pysyy siellä ja jos alkaa taisteleen vastaan niin siinä menee vuosia.
Kaikesta jäi trauma mikä on onneksi vain pieni muistoi enää. Rohkeutta kaikille kiusatuille.
Re: Koko yhteiskunnan pitää muuttua
#164: Herra, armahda Suomea - Koko yhteiskunnan pitää muuttua
Tyhmät aivottomat kakarat jotkaa eivät kykene itselliseen ajatteluut matkivat tellevision näyttämiä asioita. Toivottavasti matkijat kuolisivat pois ennenkuin muille tapahtuu mitään. Hihulina olo ei auta, vaikka mitä tekisi.
| This discussion has been closed. |