MAANTIE 967 KELUJÄRVI-HIHNAVAARA VÄLIN TURVALLISUUDEN PUOLESTA
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Muistorahasto
#76: Valmis osallistumaan keräykseen. - Muistorahasto
Kyllä ainakin Tanhuan kaupalla ja Savukoskella Lyytin Pubissa on keräyslistat.
Liian kapea maantieksi.
Vaarallinen tie
Tien vaarallisuus
Kaikilla on oikeus turvalliseen liikkumiseen
Kirjoituksista päätellen läheltäpiti onnettomuustilanteita sattuu päivittäin. Muistutus teille tien käyttäjille varovaisuudesta ja malttia tienpäälle. Toden näköisesti korjausta tielle ei saada pikavauhdilla vaan aikaisintaankin ensi kesänä, siihenkään en kyllä henkilökohtaisesti usko.
Aikaisemmasta kommentistani unohdin: Osanottoni perheen suruun - voimia teille kaikille.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Kunnallispoliitikot !!!!!
#57: Olin siellä ja ihmettelin - Kunnallispoliitikot !!!!!
Ja tämä kyseinen Keskustan edustaja on kuulemani mukaan ollut tuon tuostakin ojassa, myös välillä Kelujärvi-Lokka....
Olen valittanut tien kunnosta
12. marraskuuta kello 13:10 Vain kaverit · TykkääEn tykkääkään · Kommentoi
Nyt rahat tai menee uusia henkiä!
liian kapea
Re: Tanhuan tie korjattava !
Re: miksi turha
#93: Birit-Anni Magga - ei se ole turha tie--pitää meilläki olla varauloskäytävä
Rahan haaskausta
This comment has been removed by the person who wrote it.
Riitely ketjua ei kiitos..
Re: Riitely ketjua ei kiitos..
#98: Sompiolainen - Riitely ketjua ei kiitos..
Ei sitä voi tietää vieraspaikkakuntalaiset minkälaisten tieyhteyksien takana asumma.Omat kokemukset muistuttaa tien vaarallisuudesta.Minun poika on joutunut tällä tiellä onnettomuuteen ja jalka 6vko:a kipsissä.Ja tiedän muitakin tapauksia ja vielä pahemmin loukkaantunut.Koululaiset joutuvat kulkemaan pitkiä ja vaarallisia koulumatkoja ja vanhemmat työmatkoja.Täälläkin vaikka asumma korvessa niin kuljemma töissä kun emmä kaikki hoia poroja kotona ja lapsetkin käy sentään koulua:))
| This discussion has been closed. |
Muistorahasto
Olisi ihan hyvä ajatus vaikka eihän se tuo menehtynyttä ihmistä takaisin.