Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta
Ota yhteyttä adressin tekijään
merkitys
varuskunta on kouluttanut monet sukupolvet miehiksi ja naisiksi. Toivomme, että päättäjät antavat
vielä lisäaikaa toiminnalle.
Karjalan Prikaatin lakkauttamista. Katsoisivat Suomen
karttaa ja miettisivät miten varusmieskoulutus ja kertausharjoitukset järjestetään itäisessä suomessa.
Re: Tervetuloa nykypäivään
Aika uskomatonta historian perspektiivin tajun puute. Ei ole kaveri tainnut paljon kouluja käydä... Onpa kiva että joku näkee niin hyvin tulevaisuuteen että tietää että ihmiskunta ei enää sotia käy ja me voidaan yksipuolisesti lakkauttaa puolustus.
Näin Joensuussa asuvana en voisi kuvitella meneväni armeijaan junalla jonnekin toiselle puolen suomea, aivan tyhmää.
This comment has been removed by the author of the petition.
Sinä et tiedä mistä puhut/ kirjoitat. Suomen ei missään nimessä pidä leikata puolustuksesta. Puolustusvoimat tulee aina olla olemassa. Ja minun mielestäni niitä pitäisi tehostaa. Koska minä olen suomalainen, enkä puhu Ruotsia, enkä Venäjää! Enkä niitä kieliä aio puhuakkaan!
Onttolan käynyt sotilas!
Tekisi mieli tulla lyömään turpaan tuommoista kaveria! Tottakai kaikilla on oikeus mielipiteeseen, mutta tälläkohdalla menee se mielipide päin "karjalan mäntyä"
Ei voi koskaan tietää, että mitä tuolla itärajan takana touhutaan. Olen lukenut, että Venäjä on lisännyt joukkoja Suomen, ja Balttian maiden rajan takana. Ja Tämän yhden sankarin mielestä pitäisi Suomesta vähentää valmiutta??? Sinut pitäisi heittää tuonne rajan taakse, ja kysyä, että onko nyt kivaa, onko?
Re: Re:
Mutta mistäs otat reserviläisiä, kun eivät enää kouluta. Puolustusvoimien koulutuspaikkoja lopetetaan. Ja yhä kevyemmillä syillä pääsee sivariksi. Kun joku idiootti nyt ei halua hiveltää asetta.
Se minua pelottaa.
P-K PRIKAATIN PUOLESTA
TOIVOTTAVASTI PÄÄTTÄJÄT TAJUAVAT P-K PRIKAATIN TARPEELLISUUDEN!!!
Re: Re: Tervetuloa nykypäivään
#58: Reserviläinen - Re: Tervetuloa nykypäivään
Tämä on juuri tätä nykypäivää, maailmassa soditaan koko ajan, Suom taisteli itsenäisyytensä kovalla hinnalla, nykypolvi ei tiedä sodasta yhtään mitään, menneet sukupolvet ovat tehneet pohjan Suomen hyvinvoinnille, sotaveteraanit ansaitsevat kunnioitusta edes sen verran ankarista vuosistaan, ettei nykypolvi esitä mitään näin järjettömiä ajatuksia maanpuolustukseen liittyen lopettamisista. Jos nyt Kontiorannan varuskunta lopetetaan, nykypolvihan tässä sitten tulee kärsimään ja kantaa seuraukset, se on anteeksiantamaton teko menneille sukupolvelle ja koko Suomelle. Pohjois-Karjalan Prikaatia ei pidä lakkauttaa missään tapauksessa, ja rahasta se ei ole kiinni, raha pitää osata kohdistaa oikeisiin ja tarpeellisiin kohteisiin, esi-isämme olivat näissäkin asioissa meitä viisaampia. Suomella täytyy olla puolustus kunnossa, itsenäisyytemme on kallis asia.
Re:
P-K:n Prikaati on ehdottomasti säilytettävä, rahaa kylvetään kyllä Kreikkaan ja kaikkeen muuhun humpuukkiin,
herätkää jo nyt hyvät päättäjät, on lyhytnäköistä politiikkaa, jos nyt romutetaan koko tarpeellinen Itä-Suomen puolustus, ketä tämä hyödyttää? Kekkosen aikaan ei kyllä tällaista tehty, ja silloin kaikki pyöri ja toimi ja jos ei toiminut se laitettiin toimimaan, nyt huseerataan kuin viimeistä päivää ja eletään kuin pellossa, ei mitään järjestystä missään asioissa, mihin se raha menee kun se ei tunnu riittävän enää mihinkään, johtajien palkkoja pienemmiksi, voitto tulee mutta työntekijät vaan marrssitetaan kortistoon, osaava ja hyvä työvoima on kohta menetetty, ja kaikki Kiinaan, hyvältä näyttää.
JA HASTALA VISTA BABY! ETPÄ SINÄKÄÄN TEPASTELISI VAPAASTI ISÄNMAAMME KAMARALLA JOS SUOMI EI OLISI NIIN URHEASTI PUOLUSTANU RAKASTA SUOMEN MAATA! ISÄNI OLI SOTAVETERAANI JA OLI PUOLUSTAMASSA RYSSII VASTAAN ETURINTAMALLA!!!!!!!!!!!!!!!!
ET TUNNU TAJUUVAN MISTÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN! VARMAANKIN TAAS YKSI SIVARI KYSEESSÄ?!
ISÄNI OLI SOTAVETERAANI JA TAISTELI RYSSII VASTAAN RAKKAAN ISÄNMAAMME PUOLESTA ETURINTAMALLA!
SUOMI TAISTELTIIN VAPAAKSI JOSTA SAAMME KIITTÄÄ SUOMEN SOTILAITA JOTKA PERIKSI EI ANTANUT SUURENKAAN VALLAN UHATESSA.
TÄTÄ MEIDÄN TULEE KUNNIOITTAA JA SIIHEN VARUSTAUTUMALLA VASTAISUUDENKIN VARALTA!
P-K PRIKAATIN PUOLESTA JATKETAAN ME NÄILLÄ VÄHILLÄ MAHDOLLISUUKSILLA ISÄNMAAMME PUOLESTA!!!
T. ELINA JA RAKKAAT
Paljon käynyt ja nähnyt
Mene sivari itse katsomaan mitä "ne" rajan takana
puuhaa. Toivottavasti viisastut!!! ( P-K:n "ministereille").
| This discussion has been closed. |
Tervetuloa nykypäivään