Pro Puijo - Puijon vanhojen metsien puolesta
Ota yhteyttä adressin tekijään
LUONTO VOITTI
Kiitos
Re: Re: MATKUS GOLF
Muille perheenjäsenille, ei-golffareille, löytyisi Matkuksesta puuhaa koko päiväksi ,kun me kiertäisimme silläaikaa rataa.
Ehdotttomasti golfkenttä Matkukseen-kiitos. Puijo saakoon olla rauhassa kovilta palloilta. Pelaisin itsekin mieluummin eteläisessä-Kuopiossa.
Re: Kiitos
Kiitos valtuustolaisille,jotka ymmärsivät äänestää Puijon rauhallisemman -lempeämmän-kehityksen puolesta!Eli "Ei!"
Oikeus tapahtui äänestyksessä.
Re: Re: Re: MATKUS GOLF
Jo nimi "Matkus-Golf" on houkutteleva. Vetovoimainen. Matkus alkaa olla jo tavaramerkki. Sinne golfkenttä, ilman muuta. Ja kaupunkirata Kuopion torilta, mualiman navalta, Matkukseen. Olisi välillä hauska ja ekologista matkata julkisella kulkuneuvolla, ehkä kaupunkijuna on tulevaisuuden trendi - tai pakko, kun öljy hiipuu.
matkusgolf
Re: UPEA HARVINAISUUS MAAILMASSA
#3: HESE - UPEA HARVINAISUUS MAAILMASSA
Kiitos, olen todella samaa mieltä asiasta emme todellakaan saa tuhota kaunista luontoamme !! Olen golffari..mutta silti en halua että Puijon kaunis metsäalue tuhottaisiin. Golffareilla on jo tarpeeksi paikkoja Kuopion salueella (Tahkovuori,Tiirintorppa jne)
Re: Luonnonrauhaa
#26: Kuopiolainen - Luonnonrauhaa
Olen myös Kuopiolainen/(Juankoski/Akonpohja/Akonvesi).
Kerrankin puhutaan asiaa. Luontokohteita pitää suojella...pitää siistinä ja hoitaa parhaan kykymme mukaan.Luonto on niin tärkeä ihmiselle..sen rauha ja kauneus. Asun saksassa, mutta kesälomallani palaan aina luontoon etsimään rauhaa.Kun tekee raskasta työtä...luonto on paras paikka tankata itseensä voimaa ja valoa.
Älkää pilatko rakasta luontoamme !!!
luonto on sydäntä lähinnä ;)>
suojellaan metsiiäämmeee !
americcalaiset tuholais korporaartiot ulos maastamme tuhoamsataa metsiämme !
se on suomalaisten hommaa ei usalaisten negrujen !
| This discussion has been closed. |
Luonnonrauhaa