Suomen 5street server USA:n 5street serverin puolelle
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomen 5street server USA:n 5street serverin puolelle.
|
Sniqu |
#1 !13.01.2013 21:55!!!!!!!! |
|
| |
|
Heippu |
#2 Eih01.02.2013 16:10Ei tää tuu onnistuu. |
|
| |
|
Vieras |
#306.04.2013 21:41eikäy iha homoo tommone :( |
|
| |
|
Vieras |
#4 hihi06.04.2013 21:41ootte jonneja |
|
| |
|
Vieras |
#506.04.2013 21:42hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho hihi hoho |
|
| |
|
Vieras |
#606.04.2013 21:43hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi hihi hihihi h |
|
| |
|
Snadip 5Streetistä |
#7 Pliiiiis♥18.04.2013 14:39Kumpa 5streetin Suomenkielinen versio tulis takasin ja mun isosiskolle tuli kömmähdys, kun se meni viimesinä päivinä poistaan kaikki kamat ja kuteet :D ja nyt se näki tän ja sitten se (ns) sekos x'D |
|
| |
|
Vieras |
#824.04.2013 13:50onnistuiski.. |
|
| |
|
kakkakikkareplöö |
#9 Pakko06.05.2013 15:12onnistuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu |
|
| |
|
5street suomi <3 |
#10 Takas!!!04.06.2013 10:50Usa on ihan hanurist. Se joka pyöritti suomenkielist versioo voi hinata sen karvasen takapuolensa tietokoneen ääreen ja aukasta sen uudelleen!!! Onko kukaan samaa mieltä??? O.o!? |
|
| |
|
Kysyjä |
#11 Kysymys kaikille!11.06.2013 07:28Kuinka moni suomalaisista pelaa siinä usan 5streetissä esim. vaikka teistä jotka on kirjotellu tänne. |
|
| |
|
Vieras |
#1218.06.2013 05:22hyvä juttu tälläne ;) |
|
| |
|
Joku |
#13 En tajua!26.06.2013 08:11Hei voisko joku sellanen auttaa joka pelaa usan 5streettii? Ois vähän ongelmia, et voisko joku neuvoo? |
|
| |
|
USa street |
#14 Re: En tajua!08.07.2013 07:30Mitä apua tarvitset?:) |
|
| |
|
Joku Vieras |
#15 Re: Re: En tajua!12.08.2013 15:33#14: USa street - Re: En tajua! No mulla on sellanen ongelma, et ku oon luomassa sitä hahmoo ja siinä ku pitää antaa se nimii nii se valittaa tällee: "Failure to create character data (21125)". Ja mä oon kokeillu miljoonia eri nimiä, pistäny niitten väliin isoja ja pieniä kirjaimia jamitä tahansa, nii ei mikään, kokeilin huvikseni myös jotain tällasta: jfkdla, ni ei...! Aina valittaa tota samaa ("Failure to create character data (21125)".). Et mietin että pitääkö se nimi hankkii jostain kummallisesta paikasta vai mitä ihmettä...? |
|
| |
|
Vieras |
#1624.08.2013 16:01moi. mä en pääse enää mun omalle 5street pelihahmolle. siinä vaan lukee että tili on väli aokaisesti poissa. mun pelihahmo on JenskU. auttakaa!? |
|
| |
|
JenskU |
#17 voitteko auttaa????15.10.2013 11:37Hei! :) voiko joku auttaa mua, ku mulla on jumissa yks mun 5street pelihahmoista. mä oon vaihtanu mun salasanaa ja sitte en oo päässy enää mun pelihahmolle ja siitä on jo kolme vuotta aikaa ku se jumittu ja eikä oo vieläkää tapahtunu mitää. :((( oikeesti voittekste auttaa mua jotenki? =( oon oikeesti kiitollinen sille joka vois auttaa mua!! :))) eli PLIIIISSSS!!! AUTTAKAA MUAA!!!?? =(( oon iha epätoivonen kohta. :( toivottavasti saan apua pian. ! |
|
| |
|
sama juttu omalla JenskU hahmolla. |
#18 Re:15.10.2013 11:44heii :) se JenskU on kyllä mun alkuperänen oma hahmo. mä olin yhesti pelaamassa 5streettia, siitä on kuitenki jo jotai kolme vuotta aikaa..... mä olin just tilannu iha sikana kolikoita ja sitte ku yritin seuraavan kerran kirjautuu 5streettiin nii siinä vaa luki että tili on väliaikaisesti poissa.... mäkää en tiiä mitä on tapahtunu..... toivottavasti vastaat tähän viestiin:(( :) |
|
| |
|
Vieras |
#1903.01.2014 18:09I'm Royna Aniston :) I'm girl :) From to English London. I like 5street.. :33 My dad is finnish ;) My dad name is Ronaldo Aniston. My mom is polska My mom name is Saraton Hehkula Aniston |
|
| |
|
Vieras |
#2011.01.2014 17:28onko tää onnistunut? :o vähäsen harmittaa että yli 200 euroa reippaasti on mennyt muuten ihan taivaille.. :/ |
|
| |
|
Vieras |
#21 Voisiko joku auttaa??!!05.04.2014 15:48Mulla on sellanen ongelma, et ku oon luomassa sitä hahmoo ja siinä ku pitää antaa se nimii nii se valittaa tällee: "Failure to create character data (21125)". Ja mä oon kokeillu miljoonia eri nimiä, pistäny niitten väliin isoja ja pieniä kirjaimia jamitä tahansa, nii ei mikään, kokeilin huvikseni myös jotain tällasta: jfkdla, ni ei...! Aina valittaa tota samaa ("Failure to create character data (21125)".). Et mietin että pitääkö se nimi hankkii jostain kummallisesta paikasta vai mitä ihmettä...? |
|
| |
|
Vieras |
#22 Re: Re:16.04.2014 16:27#18: sama juttu omalla JenskU hahmolla. - Re: Hei! suomen 5street on poistettu tiedoksi! :) |
|
| |
|
Vieras |
#23 ..02.03.2015 11:01make this happend! ois paljon kivempi saada kaikki jo ostetut tavarat itselle... eikä sit tarttis kaikkea ostaa uudestaan ja tuhlata kaksinkertaista rahamäärää tuohon :/ |
|
| |
|
Lälläri |
#24 Re: Voisiko joku auttaa??!!06.11.2015 21:15#21: - Voisiko joku auttaa??!! Hei kuule ookko selvittäny tän? mul on nyt sama ongelma. |
|
| |
|
UUS NATSI |
#25 EU VÍTTUUN JA VASEMMISTO HOMO VIHER STALLARIT PERUSSUOMALAISET KANSSA12.10.2019 14:33卐
USA ON MAAPALLON PÉRSEREIKÄ! |
|
| |
|
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Älkää purkako toimivaa palvelua – säilyttäkää kasvatus- ja perheneuvonta sosiaalihuoltolaissa
10705 Luotu: 07.05.2026
Pelastetaan Martinniemen koulu – lähikoulu kuuluu lapsille
845 Luotu: 20.05.2026
Viittomakielisen kulttuurin rahoitus tulee turvata
545 Luotu: 19.05.2026
Kasakkamäen koulu säilytettävä – lakkautusperusteet arvioitava uudelleen
509 Luotu: 19.05.2026
Tuusulan lampaat laitumella - toiminnan jatkaminen nykymuodossa Tuusulan kunnassa
775 Luotu: 18.05.2026
Kauniin keskustan puolella – vastustamme Kauppahallin korttelin pilaamista ylimitotetuilla rakennuksilla!
319 Luotu: 21.05.2026
Kirje Helsingin perusopetusjohtajalle koskien erityisluokkien opettajien siirtoa
317 Luotu: 22.05.2026
Ei 36-metristä makrotukiasemaa asutuksen keskelle Heikinlaaksoon päiväkodin viereen!
308 Luotu: 19.05.2026
Oikeutta Dinalle
411 Luotu: 18.05.2026
Ei ydinaseita Suomeen - Inga kärnvapen i Finland!
2296 Luotu: 02.04.2026
Vetoomus kulttuuritilojen säilyttämiseksi: älkää luopuko Galleria Vanhasta Kappalaisentalosta
1087 Luotu: 05.05.2026
Keski-Suomen hyvinvointialueella on turvattava työntekijöiden mahdollisuus yhteisölliseen autonomiseen työvuorosuunnitteluun
620 Luotu: 02.05.2026
Savon oikoradan Lusin linjauksen vastustaminen
258 Luotu: 18.05.2026
Vastuunkantoa Ilomantsin kaivospäätöksissä!
136 Luotu: 20.05.2026
Pelastetaan Kalervo Kallion ateljeetalo – ei enää leikkauksia kulttuuriperinnöstämme!
1426 Luotu: 08.05.2026
Vaadimme, että Suomen pohjavedet sekä vesistöt suojellaan pysyvästi
90 Luotu: 23.05.2026
Lappeenrannan Kauppatori tulee suojella ja kehittää, adressi 2026
1333 Luotu: 13.04.2026
Raatti on säilytettävä uimahallina
2866 Luotu: 28.01.2026
Selkeät rajat Yaran toiminnalle, asukkaiden hyvinvointi, luonto ja vesistöt etusijalle
61 Luotu: 22.05.2026
ADRESSI PUHTAAN VEDEN JA LUONNON PUOLESTA-EI KAIVOKSILLE
322 Luotu: 03.05.2026