Syömishäiriöihin parempaa hoitoa
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Syömishäiriöihin parempaa hoitoa.
|
Anu Vesteri Kuopio |
#126.05.2008 19:43Todella hienoa, että joku vaatii asiaan edistystä. On niin väärin, kun syömishäiriökeskus on vain Helsingissä, sillä syömishäiriöisiä on koko maassa. Jo pari keskusta esimerkiksi Ouluun ja Tampereelle auttaisi jo jonkin verran asiaa. Vaatimus keskuksia jokaiseen suureen kaupunkiin olisi ihanteellinen, mutta en tiedä olisiko se niin realistinen. Allekirjoitin, ja toivon, että asiaan saadaan edistystä. |
|
| |
|
Anu Vesteri Kuopio |
#226.05.2008 19:44Se jäi muuten vielä ihmetyttämään, että minne adressi luovutetaan? |
|
| |
Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)
26.05.2008 22:56- Poiston ajankohta: 11.11.2011
- Poistamisen syy:
Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)
26.05.2008 23:01- Poiston ajankohta: 11.11.2011
- Poistamisen syy:
Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)
03.03.2009 15:58- Poiston ajankohta: 13.09.2012
- Poistamisen syy:
|
Heli Mäkinen Vieras |
#6 Syömishäiriöiden hoito Suomessa13.06.2010 16:36on häpeällisellä tasolla! Kiireesti lisää resursseja! |
|
| |
|
Toivoton |
#7 Kiitos02.12.2013 20:58Todella hienoa että tämä tulee täällä esille. Käydähoitosuositusten mukainen hoito, moniammatillinnen jatkuva hoito ja tuli, heti ensimmäisestä diagnoosista. Ensistä yritetään hoitaa riittämättömällä syömishäiriöön sopimattomalla terapialla ilman ravitsemusterapian tukea, ilman fysioterapian tukea. Hoidoilla ei ole jatkumoa. Muualla Suomessa kroonistutaan, sairauden laatu muuttuu ja pahenee, omaiset sairastuvat. Asianmukaisa moniammatillista käypähoitosuosituksiin pohjautuvaa hoitoa nopeasti Ouluun ja Tamperelle. Milloin lääkäri katsoo, ettei hoidossa ole edistytty. Seitsemän vuotta puhtaasta anorekiasta on omaseni siirtynyt bulimiaan, ruokamäärien hallintaa, liianlliseen liikkumiseen. Osteoporooriin, hampaat on menneet. Tähän kaikki se henkinen kärsimys sekä omaisen että potilaan. Seitsemän vuotta josta suurin osa on osastolla makuutettu, ilman terapiaa. Toivottomassa tilanteessa eletään ja odotetaan mikä miedät korjaa, kuolema. |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.