Tonttu Toljanteria ei saa lopettaa vuoteen 2013!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Tonttu Toljanteri
#1: - Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä. Toivottavasti kaikki nyt tajuaisivat mitä menettäisimme jos Tonttu Toljanteria emme tulevaisuudessa enää näkisi. Tonttu Toljanteri on käsite!
Minusta myös Toljanterin joulukalenteri on kaikista paras Kuulin,että sitä oli haukuttu pelottavaksi Pelkäskö lapset sitte jotain kohtaa tai henkilöä niinku(konniaista)
Haluisi kuulla Kunnon omia kommenteja tähän kalenterii
Ylellä ei ole tonttumieltä!
Tonttu Toljanteria ei saa lopettaa
ei saa lopettaa
Voe mavonsilmä ja kehvatsu vielä päälle
MITÄ
EI TONTTU TOLJANTERI SAAA LOPETTAAA! se on just sen joulumielen alottaminen. MINÄHÄN EN ALA KATTOON MITÄÄN NYKYAIKAISTA JOULUKALENTERIA! nonii ei varmaan enään tuu kunnon joulumieltä ku tonttu toljanteri ei alota joulukuuta ja lopeta jouluaattoon:(. Melkein aloin itkee ku luin että tonttu toljanteria ei tule enään vuonna 2014:'(. Jouluun kuuluu tonttu toljanteri. MIKSEN TILALLE PITÄÄ OTTAA JOKU UUS JOULUKALENTERI?! kyllä oon 13vuotias ja olen kattonu, joka ikisen jouluni tonttu toljanteria. Tonttu toljanteri oli just paras ohjelma. Miksette voi näyttää alusta tonttu toljanteri vuosia? MITEN MÄÄ nyt alotan joulukuun, kun ei tuu toljanteriakaan...! TÄÄ OIKEASTI OTTI NII sydämmestä, että itkuhan tässä tulee. en ala kattoon mitä uutta joulukalenteria ja varmasti ei moni muukaan!! tiiän että nyt elokuu ootin joulua nii paljon, mutta nyt tais mennä odotus sain tietää että toljanteria ei tule! kiitos vaa tästä surusta
ei saa lopettaa ja oon7 vuotias ja varmaan naratte että seitsemän vuotias=) mutta miks ihmeessä pitää tulla joku tonttu pirpana?=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(
Paras joulukalenteri koskaan!!! Älkää lopettako koska aina vain sitä odotetaan!!!!!
Toljanteri on legenda
Siinä missä Vaahteramäen eemeliä tai Peppiäkään ei oo lopetettu,ei myöskään Toljanteria voi lopettaa. Antakaa sadun elää. Mieletön persoona ja juoni. Vientituotteena kelpais ulkomaillekin.
EI SAA LOPETTAA TOLJANTERIA
TOLJANTERIA EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA SAA LOPETTAA!!! PITKIIN AIKOIHIN JOULUKALENTERI, JOSSA ON OIKEA JOULUMIELI JA TARKOITUS!!!!
Toljanteri on KILTTI, kommeluksia, JOULUINEN, oikeamielinen, LAPSENOMAINEN, JNE... Juuri se mitä lapsille pitäisi olla. Värit, puvustus, musiikki, JNE... on ERINOMAISEN KOHDILLAAN!!!
Luin jostakin, että Toljanteri oli haukuttu pelottavaksi ja PAH!!! Se joka on haukkunut näin, hänellä on järki jäässä ja pahasti! Nämä jotka tällaisia puhuu, milläs perustelevat mm. transformersit, pokemonit ja monet muut animoiduissa versioissa olevat tuhotaan ja tapetaan ohjelmat??!!
Vuoden 2014 kalenteri näyttää ja kuulostaa jo nyt pelottavalta ja ahdistavalta. Musiikki ja värit on kuin kauhuelokuvasta. Kulissit, puvustus, mikäs tän ohjelman tarkoitus olikaan? Ei ainakaan joulukalenteri!
Vesa, Pirkka-Pekka ja kumppanit on kuitenkin hyviä näyttelijöitä ja tykkään heistä.
Onko tätä adressia vielä lähetetty eteenpäin.
Tonttu Toljanteri Joulukalenteriin 2017
Uutta adressia väsään hyvissä ajoi, sen voi allekirjoittaa täällä: http://www.adressit.com/tonttu_toljanteri_takaisin_joulukalenteriin_2017
| This discussion has been closed. |