Adressit.com

Kansalaisadressi eläkeiän nostamista vastaan

Ota yhteyttä adressin tekijään

Vieras#1 May 31, 2011, 13:00
Ongelmana ei ole normaalisti, terveinä eläkkeelle jäävät vaan muista syistä aikaisemmin eläkeelle joutuvat. Syytä olisi kiinnittää enemmän työskentelyolosuhteisiin - niin fyysisiin kuin henkisiin - ja poikkeuksellisesti ja rohkeasti kohdistaa paine työnantajapuoleen (jota pidellään kuin silkkihansikkain) työviihtyvyyden lisäämiseksi. -Monesti saattaisi riittää silkka työntekijäpuolen kunnioitus tasavertaisena sopimusosapuolena.
Vieras#2 Sep 03, 2011, 15:37
Eläkeiän nosto on täysin hyödytön, koska meillä on joustava eläkeikä. Nekin jotka haluaisivat vielä jatkaa töissä potkitaan pois. Tarkoitus kai lienee että heistä saadaan ilmaistyövoimaa, joilla on kuitenkin vahva ammattitaito.
Vieras#3 Feb 07, 2013, 13:41
miksi pitäs nostaa eläkeikää kun suomessa on 500.000 tuhatta työtöntä ja työstä vieraantunutta henkilöä ja nuoria kävelee työttömänä.päästetään kaikki halukkaat 55 vuotiaat ja sairaat eläkkeelle.
Vieras#4 Mar 30, 2013, 09:56
Olen itse eläkeelllä,menin pitkäaika työttömyydestä,sillä ei 50v ole enää työpaikkoja Suomessa,ainakaan,ellei halua muuttaa asumaan eripaikkakunnalle.
Vieras#5 Mar 30, 2013, 10:01
Olen 59 vutias nainen ja ollut jo pitlään pitkäaikaistyötön,ei kouluttamaton tämänikäinen saa enkä enää pysty,vaivojeni takia,hakemaan työtä.Nyt olen jo ollut n.6kk sairaslomalla,eikö olisi aika jo päästää eläkkeelle,kun lääkäritkin,niin sanovat.
Vieras#6 Apr 09, 2013, 10:12
Älytöntä!
Vieras#7 Jan 02, 2014, 06:29
Kyllä meidän herrat osaavat! Itse jäädän kyllä eläkkeelle jo alle 60:nä. Nuoret eivät saa ikinä töitä tällä tyylillä. Mutta oieistotahojen tarkoitus onkin, että työelämästä suoraan hautaan, niin ei tarvitse maksaa eläketttä. Mutta, tällä systeemillä saadaan eläkeyhtiöiden herroille muhkeat "hyväveli" optiot. Näin rahvasta jymäytetään!
Vieras#8 Jan 09, 2014, 07:24
mielummin nuorille töitä kun vanhoja ja väsyneitä ihmisiä pakkotyöllistetään..nuoret vain passivoituvat jos heille ei ole töitä..vasta sitten kun kaikki nuoret on täystyöllistetty, voi muuttaa heti eläkeiän nostoa..

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Pasianssi, shakki, hertta, tammi ja lisää
Pelaa ilmaiseksi →
Selainpelit.fi