Urheilu pois YLE puheesta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Väsynyt surffaaja
Re: Re:
Adressin allekirjoittajat kaipaavat kadonneita sivistäviä asiaohjelmia. Siinä ei auta radion sulkeminen, eikä kanavan vaihtaminen.
Re: Höpisijä poistukoon!
Aivan niin. KUn vihdoin saatiin KUNNOLLINEN PUHEKANAVA niin eikös taas tullut urheilua tuutin täydeltä ja vielä höpisijä juontaja.En ollenkaan vihaa urheilua,mutta mulle riittää OIKEA ENTINEN PUHE,joka korvaa televisionkin .En tarvitse kaikkea tuijottaa,selke' puhe ok.Kertaus mainio juttu hyvien ohjelmien uusintakuunteluun.
Kohderyhmä,kohderyhmä ...
Kyllä se urheilu minusta mahtuu Radio Suomen "lähetysvirtaan" - ohjelmaahan ei sieltäkään ole tullut enää vuosiin.Ja näitä itserakkaita hömppäjuontajia ovat niin kaupalliset kuin YLEnkin muut kanavat jo väärällään ilman jotakin Olga K:ta.
Näyttää - ja kuuluu - vähän siltä,että kun YLEn rahoitus nyt ilmeisesti turvataan pakkoverolla,voi laitoksen ohjelmatuotannosta vastaava henkilöstö tehdä muutoksia oman mielensä mukaan.PALAUTTAKAA YLE PUHE ENTISELLEEN !!!
Olga hevon kuuseen
Siinä meni hyvä kanava
Re:
Älkää missään nimessä vaatiko urheilua takaisin Radio Suomeen! Erityisen raivostuttavaa on ollut selostajien hillitön mekkalointi ja pälpätys. Kuuntelen Radio Suomea, sillä haluan välillä kuulla kevyttä musiikkiakin. Lätkäselostusten möykätessä on ollut pakko sulkea kanava. Ymmärrän kyllä teitä, jotka olette pillastuneet Yle Puheen pilaamisesta. Osanottoni. - Miksi muuten Radio Suomessa tarvitaan aina pölöttäviä juontajia musiikin sekaan, juttuaiheet ovat usein hölynhölynpölyä. Muistan nuoruudestani sunnuntain tauottomat äänilevykonsertit keskellä päivää - mikä levollinen musiikkihetki. Muistan myös, kun ainoa urheiluohjelma - isojen tapahtumien lisäksi - oli sunnuntai-illan Urheilukatsaus myöhäisuutisten jälkeen:"Hyvät kuulijat! Kukapa olisi uskonut, että Kouvolan Pallonlyöjät tulee pääkaupunkiin ja ...". Nyt tuntuu urheiluselostuksissa, että henki lähtee...
Älyä voi olla pölötyksessäkin
Re: Älyä voi olla pölötyksessäkin
#62: Pedagoomikko - Älyä voi olla pölötyksessäkin
Ilmeisesti yksi ongelma on tapa, jolla mitataan kuuntelijamääriä. Kuuntelijaksi taidetaan henkilö merkitä, jos hän kuuntelee 15min päivän kuluessa tiettyä kanavaa. Tällä Yle Puheen muutoksella Ylen tällä menetelmällä mitattu kuuntelijamäärä nousee varmasti. Todellinen Ylen kuuntelijoiden määrä kuitenkin vähenee, koska niin moni Yle Puheen aktiivinen kuuntelija joko lopetti tai ainakin vähensi merkittävästi Puheen kuuntelua. Yksi ongelma on siis se, että saat mitä mittaat. Ja Ylen johtoa ei tämä mittausmenetelmän vääristävä vaikutus kiinnosta. He pystyvät omille tahoilleen näyttämään positiivisia (vaikkakin valheellisia) kehityslukuja.
Olen luopunut
#63: M Kleemola - Re: Älyä voi olla pölötyksessäkin
Minä en kuuntele urheilua enkä Olga K:ta. Tänä aamuna tein itselleni selväksi sen, että en enää jatkossa harrasta kanavilla surffailua. Surffailun tulos on ollut negatiivinen: olen menettänyt vain aikaani. Tästä lähtien kuuntelen Yle radio 1:stä Ykkösaamun ja YlePuheesta Politiikan radion, siinä minun radion kuunteluni. Aikaisemmin kuuntelin Ykkösaamun kahteen kertaan ja sen lisäksi kymmenet muut ohjelmat. Uusinnat eivät häirinneet, koska joukkoon mahtui todella hyviä aikaansaannoksia..
Ihmettelen, mikä tekee Olga K:sta niin merkittävän juontajan/toimittajan, että hänen nimensä mainitaan HS:n radio-ohjelmissa, mutta paljon paremmat juontajat/toimittajat (mm. Wistrand ja Tyykiluoto) jätetään mainitsemata. YlePuheen ohjelmatiedot mahtuvat nykyisin vajaasen kolmeen sentiin!
Voisivatko kaltaiseni asiaohjelmien kuuntelijat saada kanavan, jossa olisi vain todella vanhojen ohjelmien uusintoja. Sen ei uskoisi tulevan kovoin kalliiksi.
19.00-22.15 Suomen Urheilugaala, TV 2 klo 20.00-22.05 Suomen Urheilugaala. TV:ssä ja radiossa samaa ohjelmaa koko paras katselu- ja kuunteluaika.
Pitääkö sanoa, että "tervemenoa"
beesaan kuusseiskaa
Onko Ylessä ajateltu?
#69: Urheilu on hot - beesaan kuusseiskaa
Onko Ylessä mietitty, mitä YlePuheen tuhoaminen pitkässä juoksussa tarkoittaa? Eikö maallemme olisi tärkeää, että kansalaiset seuraisivat yhteiskunnallista keskustelua? Voisin ajatella, että entinen YlePuhe oli kuin jatko-opiskelua niille, jotka eivät itse osallistu politiikan tekoon. Minä en ainakaan olisi ilman YlePuhetta pysynyt kärryillä kaikissa niissä EU-kaarteissa, mihin maamme viime aikoina on joutunut. Sen sijaan en ymmärä mikä yhteiskunnallinen merkitys on urheilulähetyksillä. Kertoisiko joku?
Voisiko joku kertoa myös radiokuuntelun indekseistä? Kuinka paljon Yle Ykkösellä, Radio Suomella ja YlePuheella oli kuuntelijoita viime vuonna? Entä kuulijoita? Samoin sitä edellisinä vuosina? Minä en ole saanut riittävän hyvää selitystä ohjelmakaaviomuutokselle. Kertoisivatko Ylen johtajat todelliset syyt?
Re:
Olka K ja urheilu pois kanavalta. Kuka tästä linjasta on oikein päättänyt??
Ei varmastikaan kuulijakunnalta olla kysytty mitään, tämä on siirtäny minut kuuntelemaan ulkomaisia podcasteja ja räpeltämään mp3 soitinta mm. autossa. Kiitos YLE!
Re:
Pitäisi agiteerata enemmän nimiä ja kommentteja tälle sivulle. Tällaisena tämä ei kanna hedelmää.
Mielenilmaus tekeillä
Facebookissa on tekeillä mielenilmaus aiheesta https://www.facebook.com/pages/YLEn-Asia/364237073603396
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Tuli sama kahteen kertaan.
| This discussion has been closed. |
Re:
#26: -
Minulla on radiossa sellanen nappula mistä saa vaihdettua kanavaa tai jopa suljettua kokonaan. Ei tarvitse adresseja laatia.