Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta
Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta / Tiedotteet / Luontojärjestöiltä esitys Helsingin arvometsien säilyttämiseksi / Kommentit
|
Vieras |
#118.06.2014 12:49Kiitos infoviestistä! |
|
| |
|
Vieras |
#218.06.2014 15:29On tutkittua tietoa metsän vaikutuksista ihmisen hyvinvointiin.Omakohtaisesti koen tärkeiksi Kivinokan,jossa olen ulkoillut kesät,talvella hiihdellyt vanhankaupungin lahdella.asuin monta vuotta Herttoniemessä.Nyt asun Meri-Rastilan tiellä, ulkooveni edessä Rastilan ulkoilualue.Meitä kaltaisiani ihmisiä on paljon,tarvitsemme puhdasta luontoa elääksemme. |
|
| |
|
Vieras |
#319.06.2014 02:15Helsingin rannat tulisi ehdottomasti olla kaupungin asukkaiden vapaassa käytössä, luonto arvoja opitaan jo pienestä pitäen, lasten tulee päästä vapaille rannoille, näin he oppivat kunnioittamaan maata, metsää ja merta. Liisa Manninen lastenhoitaja |
|
| |
|
Taiteellinen silmä näkee Vieras |
#424.06.2014 18:17Helsinkiin ei enää kannata lapsia hankkia. Onnettomat tuovat lapsensa, taiteeliisuus kuolee lapsessa. Melu on kauheinta, mitä ihmisen aivoille voi käydä. Aivot kärsii. ei korva. Vähenee 3000 perhettä vähemmän. Lukekaa tutkimuksia. Kalasatama näyttää suuruudenhullulta luontoihmisestä. Lapsia en veisi meluisaa Prismaan. Tiet kauheita lapselle, ihminenhän aistii koko ajan. Metsän rauha ainoa, joka auttaa rauhoittumaan. Nyt melua.
|
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.