Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta
Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta / Tiedotteet / Meri-Rastila ja Vartiosaari keväällä 2015 / Kommentit
|
Vieras |
#1 rahoiksi vaan11.04.2015 07:38Laittakaa vaan rahoiksi, saadaan taiteen tukemiseen rahaa. Taide sitten kertoo kuinka kauheaa täällä Helsingissä on. Näin saadaan Suomi maailmanmaineeseen. Taiteilijat, siis luonnosta voimansa saavat, he voivat sitten Guggenheimin avulla näyttää. Suomi on tuhon oma. Yksikään Sibelius, Leino, Juhani Aho, ei jalallakaan astuisi Helsinkiin. He halusivat elää. Frans E. Sillanpää, hän oli 5 vuotta. Mutta hänellä olikin äiti siellä kotipaikkakunnalla. No hän rohkaistui ja palasi kotiin. Pitäähän sitä elää. |
|
| |
|
Vieras |
#226.04.2015 20:12Eikö tässä ole enää mitään tehtävissä? Vihreät hävetköön, kun edes he eivät vaivaudu puolustamaan luonnonkaunista saarta. |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.