Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta
Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta / Tiedotteet / Jo yli 1000 allekirjoitusta Helsingin luontoalueiden puolesta! / Kommentit
|
Vieras |
#127.11.2013 17:56Kaupunki tarvitsee myös keuhkot, jokainen viheralue on tarpeellinen ja kaunis, elävä kasvusto on elämän merkki kivi/betoni/sementti ympäristössä |
|
| |
|
Joona Vainio |
#2 Kognitiivista dissonanssia03.12.2013 11:27Tämä on avoin kommentti kaikille Meri-Rastilan. Kivinokan ja muiden viher- ja luonnonsuojelualueiden tai niiden välittömän läheisyyden lähiöittämiselle. Lasten Potteria lainatakseni; ankeuttamiselle. |
|
| |
|
Vieras |
#324.01.2014 12:33Kivinokkaan voisi tehdä opastettuja turistiretkiä, jonka jälkeen kahvit Maijan kahvilassa tai vaikka soutaen arabianrantaan shoppailemaan. Mari Heikkinen |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.