Voodoo nuket pois myynnistä S-Market osuuskaupoista.

Vieras

/ #25 Voodoo ei tehoa uskoviin

24.02.2013 16:04

Voodoossa on kyse henkivalloista (pahoista sellaisista), oli se sitten "leikkimielistä" (nämä "nuket") tai ei. Ne ovat todellisia, halusi ihminen niihin uskoa tai ei. Näissä "nukeissa" ja niiden kauppaamisessa on huolestuttavaa nimenomaan se, että tämän tyyppisiä asioita tuodaan väkisin lasten (ja aikuisten) maailmaan, jotka muuten eivät niistä asioista mitään tietäisi. Henkivallat vaikuttavat näiden nukkien kautta ihmisiä monella tapaa sitoen, halusi ihminen uskoa siihen tai ei. Juuri tämän(kin) takia Jeesus Kristus tuli maailmaan. Vapauttamaan vangitut ja päästämään sorretut vapauteen. Ihmiset, jotka tietämättömyyttään tai sinisilmäisyyttään antavat itsensä tai haluavat sitoa itsensä kahleisiin, joista he eivät itse eivätkä omin voimin pääse irti.

Jeesukseen Kristukseen ja Hänen ristintyöhönsä uskoviin mitkään taikavoimat, manaukset eikä voodoot vaikuta pätkän vertaa!!! LOL :D Olemme kätketyt Jeesuksen Kristuksen veren suojaan. Jos joku pitää tätä adressia uskovien hätähuutona, niin väärässä on. Me haluamme nämä nuket pois kaupoista SINUN ja sinun lastesi takia!!! Meillä uskovilla ei ole mitään pelättävää.

Viimeistään silloin, kun lähdet tästä ajasta ikuisuuteen, kirkastuu tämä asia sinulle. Ihminen on joka tapauksessa olemassa iankaikkisesti, ja vaihtoehtoja on kaksi; taivas tai helvetti. Ikuisesti. Nöyrry Jeesuksen Kristuksen puoleen, käänny, tee parannus ja usko evankeliumi. Ota tai jätä. Se on sinun ja Jumalan välinen asia.