Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Pac leader who loves dogs

/ #286 Re:

13.02.2011 12:45

#7: Elsa Pohjalainen -

On mielestäni naurettavaa, että et ole täydellisesti perehtynyt Millanin tuotantoon ja ideologiaan ennen kuin perustit adressin. Asioihin pitää perehtyä huolella!

Ajatuksistasi johtajuudesta olen hämentynyt. Oletko ymmärtänyt, että Cesarin (täysin väkivallaton) koiran kyljelleen asettaminen on SEURAUS koiran vakavasta agressiivisesta käytöksestä. Koira tekee jotain kiellettyä (yrittää purra) ja sitä tulee seuraus, joka viedään PÄÄTÖKSEEN, eli koiran tarvitsee olla täysin rauhalisen alistunut ja vasta sitten ihminen poistuu tilanteesta. MAALAISJÄRKEÄ!!! Vai pitäisikö katsoa vierestä kun koira puree ihmistä tai käy toisen koiran päälle? Ja korkeintaan sanoa soo, soo! Ei minunkaan tarvitse omaa koiraani selättää, mutta järkevänä näkevänä ja kuulevana ihmisenä ymmärrän, että moni koira, joka on joutunut jo tiettyyn pisteeseen, sitä tarvitsee.

Ja tottakai palkitseminen on tärkeää, sitä Cesarin käyttää, mutta koira tarvitsee ennen kaikkea (liikuntaa :) ja KURIA.

Cesar on yksinkertaisesti loistava! Koirani voi hyvin ja minä voin hyvin :) ja toukokuussa näen Cesarin livenä! Toivottavasti hän tulee vielä jonain päivänä Suomeen!