Adressi Jyväskylän Kuohun päiväkoti-koulun lisätilojen ja 1.-4. l


Vieras

/ #18

18.03.2013 18:29

Tervehdys

Kirjoitan 2 vuotiaan lapsen isänä koulun jossa itse olen kouluni käynyt puolesta. Vähintään selvittääkseni tilanteen.

Sain tänään kuulla, että Kuohulta ollaan viikon harkinta-ajalla siirtämässä kaksi luokkaa Vesankaan.

Miten tälläistä voidaan tehdä viikon varoituksella?

http://yle.fi/uutiset/kuohun_kylalaiset_kivenheitto_koulun_lakkauttamiseen/6537581

Kun itse tulin Kuohulle kouluun taisin olla se merkitsevä oppilas joka "pelasti" koulun. Tuolloin murehdittiin koulun vähäistä oppilasmäärää. Nyt pyritään samaan murehtimalla liiallista oppilasmäärää.

Mikä oikea tilanne on nyt ja parin vuoden, entä kymmenen aikajänteellä?
Itse haluan jotain todellista tietoa tai edes arviota tälläisen päätöksen tueksi. Kun jotain pitää tehdä ja se on perusteltua, ei se aiheuta suurta, mutta tälläinen viikon varoitus ei mielestäni mitenkään voi olla perusteltu!

Toivon että asiaan perehdytään perusteellisesti ja todella nopeasti, päätös tehdään ilmeisesti keskiviikkona!

Tapio Karhu, 2. vuotiaan isä.

ps. Viime kuussa kylälle ilmeisesti muutti lapsiperhe, joka oli tiedustellut koulun jatkoa. "ei olla lakkauttamassa" Itse muutimme viime kesänä. Tälläisillä asioilla on merkitystä!

Pps. Kyllä tämän tason asiat pitää voida uutisoida, ilman. ”On jo myöhäistä” –perusteluja!!!

Ei näin voida toimia! Eikö enää tarvitse tehdä harkittuja päätöksiä?